Voor jouw richtprijs zie ik het ook nog niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Knuxie het volgende:
Voor dat bedrag gaat hij in ieder geval niet de deur uit.
Hoppa vanuit het niks heeft iemand 425 gebodenquote:
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld, wanneer de voorraad oude iPads op zijn worden deze niet meer aangevuld. Kortom kort nadat de iPad 2 uit is zal de prijs juist iets toenemen door het vraag en aanbod principe (niet veel want het blijf uiteindelijk een ouder product).quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Siegfried het volgende:
Nou, laat ik eens openen met een bod van 350 euro. De nieuwe iPads komen eraan, en jouw generatie zal nog verder in prijs gaan dalen omdat de voorraad daarvan niet meer aangevuld zal worden.
Wat is dat nou weer voor redenatie? Natuurlijk neemt de prijs van de eerste iPad niet toe wanneer de second generation iPad geleverd wordt. Dát is de omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld, wanneer de voorraad oude iPads op zijn worden deze niet meer aangevuld. Kortom kort nadat de iPad 2 uit is zal de prijs juist iets toenemen door het vraag en aanbod principe (niet veel want het blijf uiteindelijk een ouder product).
nee hij heeft gelijk want dan wil iedereen die ipad hebben ook al is die oud hij kost wel 2 a 3 honderd goedkoper.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef Uchiha1911 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor redenatie? Natuurlijk neemt de prijs van de eerste iPad niet toe wanneer de second generation iPad geleverd wordt. Dát is de omgekeerde wereld.
Ik hoop dat je weet dat dit niet bij alles op gaat, en vooral niet wat dit soort technologie betreft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef jacobussss het volgende:
[..]
nee hij heeft gelijk want dan wil iedereen die ipad hebben ook al is die oud hij kost wel 2 a 3 honderd goedkoper.
dus de vraag en aanbod principe klopt dan wel
Ik begrijp er niets meer van of ik heb een bril nodig:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:36 schreef Knuxie het volgende:
Hoogste bieder aan het einde van dit weekend is de gelukkige.
Zoals gezegd, huidige bod staat op naam van Siegfried met ¤425,-
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Siegfried het volgende:
Nou, laat ik eens openen met een bod van 350 euro.
Via DM.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets meer van of ik heb een bril nodig:
[..]
Ok, jammer. Veel plezier ervan in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:40 schreef Siegfried het volgende:
Mijn bod vervalt. Ik heb zojuist voor 425 euro een in perfecte staat verkerende iPad 64gb met 2 hoezen, 2 screenprotectors, een standaardje en de camera connection kit gekocht
Succes met je verkoop
ok da's mooi in de buurt, dan zou ik hem miss morgenvroeg nog wel kunnen komen ophalenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:01 schreef Knuxie het volgende:
iPad is op te halen in Den Bosch. Bod van ¤400,- genoteerd en momenteel het hoogste bod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |