Hij heeft al laten weten dat hij dat ook allemaal niet had voorzien. Hij had voor de grap een remix ervan gemaakt, en die laten horen op een feest. Dat het zo populair zou worden kon hij natuurlijk niet weten. Hij heeft hem ook niet gereleased of dergelijke, dus volgens mij heeft hij er verder weinig aan verdiend...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee misschien wel maar daarom haalde ik die winkel remix er bij, daar dacht ik dat ook bij, maar die werd nog aardig gehyped voor een paar weken (zelfs 2x op de landelijke tv), wat ik onterecht vind, omdat het niet eens zijn nummer was...
wederom een toffe lijnquote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/party/192358:Dangerouzmind.html
Ik snap alleen niet:
[ afbeelding ]
En line-up zegt:
22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: Dualdriven
00:00 - 01:30: Toneshifterz
01:30 - 02:30: Luna
02:30 - 04:00: Zany
04:00 - 05:00: Kasparov
00:00 - 00:00: MC: Villain
Dus Crypsis komt gewoon ff? Niet dat ik het erg vind hoor.
Kick is inderdaad te plat.. die reversed bass in het intro is wel lekker.. maar vercer. Voegt weinig toe.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Denk dat het meer een combinatie is. Volgens mij vindt ie hard ook wel tof ja, maar in blije gedoe zit gewoon meer geld (wat ik hem niet heel kwalijk neem). Maar hier zo vanaf m'n laptop vind ik het nou niet zo speciaal anders ofzo. Die vriend "remix" was ook gewoon een al bestaand nummer (van een andere producer ook nog) met geluid erover geplakt. Ik zou dan zeggen, maak er een echt kunstwerk van als je toch een fulltime artiest bent...
verder alles goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:40 schreef 16meter het volgende:
lkkr nr klingt wel egt goed)
die rap is ook goed gedacht voor de nr![]()
mooien nr van de coone
Zo zing ik ook als ik op de wc zitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:09 schreef Levitas het volgende:
Die vocals in Coone's solo track vind ik echt 3 keer niks, zeg.. Het klinkt echt niet
het zij je vergevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef RiKe het volgende:
Gloeiende gloeiende...of je ziet even een hele pagina over het hoofd
Distractor, toffe gast is datquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:30 schreef T-Force het volgende:
Hardstyle Carnaval!Gisteren echt vet, het Stuiterbal in Haghorst
Geluidje stond hard! En er werd leuk gemixt (Deepack vs. Stereotuners en Luna vs. Distractor)
![]()
Vandaag knallen met Brennan Heart en Zany in Hilvarenbeek
Knallen met Brennan Heart. U maakt een grapje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:30 schreef T-Force het volgende:
Hardstyle Carnaval!Gisteren echt vet, het Stuiterbal in Haghorst
Geluidje stond hard! En er werd leuk gemixt (Deepack vs. Stereotuners en Luna vs. Distractor)
![]()
Vandaag knallen met Brennan Heart en Zany in Hilvarenbeek
5 dagen per jaar ben ik een dagjesmens, mag dat soms nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:35 schreef 16meter het volgende:
Knallen met Brennan Heart. U maakt een grapje.
nee, niet als je een ekte ekte bentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
5 dagen per jaar ben ik een dagjesmens, mag dat soms niet?
Ik wou hem net posten... Wat een bazenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Even wat kwaliteit brengen dan![]()
quote:
T-Force lookalike gespot 1:20 linksquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Even wat kwaliteit brengen dan![]()
jij postte net BH, dan ben je ook geen ekte ektequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
T-Force lookalike gespot 1:20 links
Als ik vanmiddag bezwijk aan een overdosis alcohol mag die op mijn begrafenis gedraaid wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik wou hem net posten... Wat een bazen
gewoon "proberen" om hem live te spelen en dan maar zien waar het eindigt, hoe tof is dat?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik wou hem net posten... Wat een bazen
ik was niet serieusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij postte net BH, dan ben je ook geen ekte ekte![]()
en die kerel lijkt inderdaad verdacht veel op T-Force
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |