Hier nog 1! Altijd hele andere, best wel zweverige producties. Vond ze alleen op The Qontinent totaal niet sterk draaien. Oa een effect een hele climax per ongeluk aan laten staan etcetera.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Bass ModulatorsHun producties altijd al goed gevonden
Dat had ik nou precies hetzelfdequote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hier nog 1! Altijd hele andere, best wel zweverige producties. Vond ze alleen op The Qontinent totaal niet sterk draaien. Oa een effect een hele climax per ongeluk aan laten staan etcetera.
Waarschijnlijk mooi aan de pilln tijdens het draaien oid.. ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hier nog 1! Altijd hele andere, best wel zweverige producties. Vond ze alleen op The Qontinent totaal niet sterk draaien. Oa een effect een hele climax per ongeluk aan laten staan etcetera.
Ik dacht dat ik de enige was die het hoorde en het aan m'n oordoppen lag xDquote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hier nog 1! Altijd hele andere, best wel zweverige producties. Vond ze alleen op The Qontinent totaal niet sterk draaien. Oa een effect (flanger) een hele climax per ongeluk aan laten staan etcetera.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is er hier toevallig een handige harry in de house die mij kan helpen om van m'n WYFYB podcasts te maken voor op Itunes?
quote:If it looks like a duck and quacks like a duck - it's a duck.
Jah ik had al wat door gelezen, maar veel verstand heb ik er niet van... vandaarquote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Koepert het volgende:
http://www.apple.com/itunes/podcasts/specs.html
Hier heb je niks an?
of deze..
http://radio.about.com/od(...)-or-Audio-Stream.htm
Waarbij k heel mooi vind:
[..]
Lag meer aan het geluid denk ik. Bij een aantal sets kon het niet hard genoeg staan (Headhunterz, Zany vs. Noisecontrollers) en met een aantal sets kwam het gewoon niet door. Met name de sets na die twee (Psyko Punkz en ... nog 1quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat had ik nou precies hetzelfdeVind hun producties altijd erg goed. Hele mooie synth gebruik ook in climaxen etc. Was ook echt benieuwd naar hun set op The Qontinent afgelopen jaar, maar dat viel me echt zwaar tegen... Sowieso velen sets daaro
Het heeft denk ook klein beetje met de wind te maken... Die was vrij pittig en het geluid werd in principe zo voor je neus weggeblazenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Lag meer aan het geluid denk ik. Bij een aantal sets kon het niet hard genoeg staan (Headhunterz, Zany vs. Noisecontrollers) en met een aantal sets kwam het gewoon niet door. Met name de sets na die twee (Psyko Punkz en ... nog 1) werden continu verder afgeknepen. Je zag het publiek stilvallen.
Ook zondag overdag ging het helemaal mis met Crypsis, Alpha Twins en zo nog een paar. Die gasten kregen amper volume uit de boxen van de regie. Heel zonde, want zeker met Crypsis moet er gewoon goed geblazen worden. Niet dat ik een voorstander ben van keihard zetten, maar dit sloeg nergens op.
Nou, niet alleen maar denk ik. Als je zag hoe hard het mocht bij Headhunterz en daarna bij Psyko Punkz het geluid iedere keer weer zachter ging (ivm regelingen met gemeentes?).. Vooraan was er ook niet al te veel geluid, of word dat dan ook meteen weggeblazen? Had overigens wel doppen in, maar goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het heeft denk ook klein beetje met de wind te maken... Die was vrij pittig en het geluid werd in principe zo voor je neus weggeblazen
Ach hopelijk is 't aankomend jaar beter en is er weer een Hardtraxx Future stagequote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nou, niet alleen maar denk ik. Als je zag hoe hard het mocht bij Headhunterz en daarna bij Psyko Punkz het geluid iedere keer weer zachter ging (ivm regelingen met gemeentes?).. Vooraan was er ook niet al te veel geluid, of word dat dan ook meteen weggeblazen? Had overigens wel doppen in, maar goed.
Dus misschien komen er nog meer versies??quote:Geck-o's newest track It's What We Are was sent to a few artists in advance. One of them being Headhunterz. He was so impressed by Geck-o's track that he decided to make his own edit and here it is!
This edit wont be released....
Harry, pompe maar!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:39 schreef ElDani het volgende:
Oké. Ik durf te wedden dat niemand dit zag aankomen: Headhunterz op Theracords.
K ben verbaasd dat ik t zeg... maar volgens mij vindt HHZ t gewoon oprecht toffe muziek en wil hij ook n keer wat aankloten ... en vind ie t leuk wat met die track te doen..quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]zeker niet, maar hij wordt dus ook niet gereleased.
Het is ook wel best een vrolijk nummertje voor Theracords standaarden. Maar ik vind deze edit niet veel hebben... vind de kick er te "plat" voor, maar kan ook komen omdat ik nu achter een laptop zit.
Is volgens mij ook een editje van 10 minuten geweest, net als die Winkel Vriend... volgens mij wil ie gewoon wat extra publiciteit
Denk dat het meer een combinatie is. Volgens mij vindt ie hard ook wel tof ja, maar in blije gedoe zit gewoon meer geld (wat ik hem niet heel kwalijk neem). Maar hier zo vanaf m'n laptop vind ik het nou niet zo speciaal anders ofzo. Die vriend "remix" was ook gewoon een al bestaand nummer (van een andere producer ook nog) met geluid erover geplakt. Ik zou dan zeggen, maak er een echt kunstwerk van als je toch een fulltime artiest bent...quote:Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
K ben verbaasd dat ik t zeg... maar volgens mij vindt HHZ t gewoon oprecht toffe muziek en wil hij ook n keer wat aankloten ... en vind ie t leuk wat met die track te doen..
Mja t is gewoon It's what we are met een HHZ kick, maar t is niet voor niets een Edit en geen remix..quote:Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Denk dat het meer een combinatie is. Maar hier zo vanaf m'n laptop vind ik het nou niet zo speciaal anders ofzo. Die vriend "remix" was ook gewoon een al bestaand nummer (van een andere producer ook nog) met geluid erover geplakt. Ik zou dan zeggen, maak er een echt kunstwerk van als je toch een fulltime artiest bent...
Daarom vind ik het zo raar, dit is meer: "kopieren, plakken, 1x luisteren, leuk, in de prullenbak" materiaal vind ik...quote:Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja t is gewoon It's what we are met een HHZ kick, maar t is niet voor niets een Edit en geen remix..
K denk dat je er een beetje teveel gewicht aan hangt..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo raar, dit is meer: "kopieren, plakken, 1x luisteren, leuk, in de prullenbak" materiaal vind ik...
Zo zou je het kunnen zien. Ik ben het echter met koepert eens. Blijkbaar vind hij het gewoon een toffe productie. Als je dan als Geck-o zijnde de vraag krijgt of hij er wat mee mag doen.. Natuurlijk zeg je dan ja. Het mag dan niet meer dan een kickedit zijn, toch geeft hij er wel zijn eigen inzicht en feel aan mee. Het klinkt best wel Headhunterz-achtig meteen om maar zo te zeggen. Totaal niet verkeerd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daarom vind ik het zo raar, dit is meer: "kopieren, plakken, 1x luisteren, leuk, in de prullenbak" materiaal vind ik...
Nee misschien wel maar daarom haalde ik die winkel remix er bij, daar dacht ik dat ook bij, maar die werd nog aardig gehyped voor een paar weken (zelfs 2x op de landelijke tv), wat ik onterecht vind, omdat het niet eens zijn nummer was...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
K denk dat je er een beetje teveel gewicht aan hangt..
Het is voor de gein, het is een edit en geen remix, het gaat niet gereleased worden, het is alleen op YT gezet, want er zijn een paar artiesten die voor de grap n edit gemaakt hebben..
Big deal, hij klinkt wel tof, meer moet je er niet over denken..
Misschien dat 'ie daarom publiek op Twitter zei "Dit is niet mijn remix/nummer vriend" (Toch?)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee misschien wel maar daarom haalde ik die winkel remix er bij, daar dacht ik dat ook bij, maar die werd nog aardig gehyped voor een paar weken (zelfs 2x op de landelijke tv), wat ik onterecht vind, omdat het niet eens zijn nummer was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |