abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93782265
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Bass Modulators ^O^ Hun producties altijd al goed gevonden :Y
Hier nog 1! Altijd hele andere, best wel zweverige producties. Vond ze alleen op The Qontinent totaal niet sterk draaien. Oa een effect een hele climax per ongeluk aan laten staan etcetera.
Mixes onder de naam Khadber
pi_93782397
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef ElDani het volgende:

[..]

Hier nog 1! Altijd hele andere, best wel zweverige producties. Vond ze alleen op The Qontinent totaal niet sterk draaien. Oa een effect een hele climax per ongeluk aan laten staan etcetera.
Dat had ik nou precies hetzelfde :D Vind hun producties altijd erg goed. Hele mooie synth gebruik ook in climaxen etc. Was ook echt benieuwd naar hun set op The Qontinent afgelopen jaar, maar dat viel me echt zwaar tegen... Sowieso velen sets daaro :)
  maandag 7 maart 2011 @ 19:54:36 #178
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_93783099
quote:

[..]

Waarschijnlijk mooi aan de pilln tijdens het draaien oid.. ?
The Outside Agency
  maandag 7 maart 2011 @ 21:01:37 #179
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_93787601
quote:

[..]

Hier nog 1! Altijd hele andere, best wel zweverige producties. Vond ze alleen op The Qontinent totaal niet sterk draaien. Oa een effect (flanger) een hele climax per ongeluk aan laten staan etcetera.
Ik dacht dat ik de enige was die het hoorde en het aan m'n oordoppen lag xD
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  maandag 7 maart 2011 @ 21:18:54 #180
213010 haakon
pi_93788801
http://partyflock.nl/party/192358:Dangerouzmind.html

Ik snap alleen niet:

En line-up zegt:

22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: Dualdriven
00:00 - 01:30: Toneshifterz
01:30 - 02:30: Luna
02:30 - 04:00: Zany
04:00 - 05:00: Kasparov
00:00 - 00:00: MC: Villain

Dus Crypsis komt gewoon ff? Niet dat ik het erg vind hoor.
The Outside Agency
pi_93790340
Is er hier toevallig een handige harry in de house die mij kan helpen om van m'n WYFYB podcasts te maken voor op Itunes? O~)
  maandag 7 maart 2011 @ 21:44:22 #182
213010 haakon
pi_93790473
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is er hier toevallig een handige harry in de house die mij kan helpen om van m'n WYFYB podcasts te maken voor op Itunes? O~)
The Outside Agency
  maandag 7 maart 2011 @ 21:44:26 #183
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93790480
http://www.apple.com/itunes/podcasts/specs.html

Hier heb je niks an?

of deze..

http://radio.about.com/od(...)-or-Audio-Stream.htm

Waarbij k heel mooi vind:
quote:
If it looks like a duck and quacks like a duck - it's a duck.

[ Bericht 58% gewijzigd door Koepert op 07-03-2011 21:53:42 ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93792422
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Koepert het volgende:
http://www.apple.com/itunes/podcasts/specs.html

Hier heb je niks an?

of deze..

http://radio.about.com/od(...)-or-Audio-Stream.htm

Waarbij k heel mooi vind:

[..]

Jah ik had al wat door gelezen, maar veel verstand heb ik er niet van... vandaar ;)
pi_93793953
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Dat had ik nou precies hetzelfde :D Vind hun producties altijd erg goed. Hele mooie synth gebruik ook in climaxen etc. Was ook echt benieuwd naar hun set op The Qontinent afgelopen jaar, maar dat viel me echt zwaar tegen... Sowieso velen sets daaro :)
Lag meer aan het geluid denk ik. Bij een aantal sets kon het niet hard genoeg staan (Headhunterz, Zany vs. Noisecontrollers) en met een aantal sets kwam het gewoon niet door. Met name de sets na die twee (Psyko Punkz en ... nog 1 :P) werden continu verder afgeknepen. Je zag het publiek stilvallen.

Ook zondag overdag ging het helemaal mis met Crypsis, Alpha Twins en zo nog een paar. Die gasten kregen amper volume uit de boxen van de regie. Heel zonde, want zeker met Crypsis moet er gewoon goed geblazen worden. Niet dat ik een voorstander ben van keihard zetten, maar dit sloeg nergens op.
pi_93794440
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef ElDani het volgende:

[..]

Lag meer aan het geluid denk ik. Bij een aantal sets kon het niet hard genoeg staan (Headhunterz, Zany vs. Noisecontrollers) en met een aantal sets kwam het gewoon niet door. Met name de sets na die twee (Psyko Punkz en ... nog 1 :P) werden continu verder afgeknepen. Je zag het publiek stilvallen.

Ook zondag overdag ging het helemaal mis met Crypsis, Alpha Twins en zo nog een paar. Die gasten kregen amper volume uit de boxen van de regie. Heel zonde, want zeker met Crypsis moet er gewoon goed geblazen worden. Niet dat ik een voorstander ben van keihard zetten, maar dit sloeg nergens op.
Het heeft denk ook klein beetje met de wind te maken... Die was vrij pittig en het geluid werd in principe zo voor je neus weggeblazen :9
pi_93794649
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Het heeft denk ook klein beetje met de wind te maken... Die was vrij pittig en het geluid werd in principe zo voor je neus weggeblazen :9
Nou, niet alleen maar denk ik. Als je zag hoe hard het mocht bij Headhunterz en daarna bij Psyko Punkz het geluid iedere keer weer zachter ging (ivm regelingen met gemeentes?).. Vooraan was er ook niet al te veel geluid, of word dat dan ook meteen weggeblazen? Had overigens wel doppen in, maar goed.
pi_93795052
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef ElDani het volgende:

[..]

Nou, niet alleen maar denk ik. Als je zag hoe hard het mocht bij Headhunterz en daarna bij Psyko Punkz het geluid iedere keer weer zachter ging (ivm regelingen met gemeentes?).. Vooraan was er ook niet al te veel geluid, of word dat dan ook meteen weggeblazen? Had overigens wel doppen in, maar goed.
Ach hopelijk is 't aankomend jaar beter en is er weer een Hardtraxx Future stage 8-)

*Zoek nog steeds iemand die verstand heeft van die podcast zooi *)
pi_93797490
Oké. Ik durf te wedden dat niemand dit zag aankomen: Headhunterz op Theracords.

Het klinkt nog aardig cool ook zo met die kicks van Headhunterz erachter!
Zou het komen na XXlerator Raw? Daar schijnt Thera nog geafterd te hebben met Headhunterz die wel geinteresseerd was in zijn muziek. Weet er verder het fijne niet van, maar zoiets was er wel.
  maandag 7 maart 2011 @ 23:39:58 #190
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93797508

Eigenlijk stiekem heb k zoiets... T origineel vind ik nu al n plaat waar je af moet blijven..maar toch is deze wel vet.
quote:
Geck-o's newest track It's What We Are was sent to a few artists in advance. One of them being Headhunterz. He was so impressed by Geck-o's track that he decided to make his own edit and here it is!

This edit wont be released....
Dus misschien komen er nog meer versies??

Oh...
Duidelijk Spuit 11 post!!
  maandag 7 maart 2011 @ 23:43:38 #191
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_93797688
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef haakon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Harry, pompe maar!
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_93798057
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:39 schreef ElDani het volgende:
Oké. Ik durf te wedden dat niemand dit zag aankomen: Headhunterz op Theracords.
:D zeker niet, maar hij wordt dus ook niet gereleased.

Het is ook wel best een vrolijk nummertje voor Theracords standaarden. Maar ik vind deze edit niet veel hebben... vind de kick er te "plat" voor, maar kan ook komen omdat ik nu achter een laptop zit.

Is volgens mij ook een editje van 10 minuten geweest, net als die Winkel Vriend... volgens mij wil ie gewoon wat extra publiciteit ;)
  maandag 7 maart 2011 @ 23:54:54 #193
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93798169
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

:D zeker niet, maar hij wordt dus ook niet gereleased.

Het is ook wel best een vrolijk nummertje voor Theracords standaarden. Maar ik vind deze edit niet veel hebben... vind de kick er te "plat" voor, maar kan ook komen omdat ik nu achter een laptop zit.

Is volgens mij ook een editje van 10 minuten geweest, net als die Winkel Vriend... volgens mij wil ie gewoon wat extra publiciteit ;)
K ben verbaasd dat ik t zeg... maar volgens mij vindt HHZ t gewoon oprecht toffe muziek en wil hij ook n keer wat aankloten ... en vind ie t leuk wat met die track te doen..
pi_93798263
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:54 schreef Koepert het volgende:

[..]

K ben verbaasd dat ik t zeg... maar volgens mij vindt HHZ t gewoon oprecht toffe muziek en wil hij ook n keer wat aankloten ... en vind ie t leuk wat met die track te doen..
Denk dat het meer een combinatie is. Volgens mij vindt ie hard ook wel tof ja, maar in blije gedoe zit gewoon meer geld (wat ik hem niet heel kwalijk neem). Maar hier zo vanaf m'n laptop vind ik het nou niet zo speciaal anders ofzo. Die vriend "remix" was ook gewoon een al bestaand nummer (van een andere producer ook nog) met geluid erover geplakt. Ik zou dan zeggen, maak er een echt kunstwerk van als je toch een fulltime artiest bent...
  maandag 7 maart 2011 @ 23:58:39 #195
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93798298
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Denk dat het meer een combinatie is. Maar hier zo vanaf m'n laptop vind ik het nou niet zo speciaal anders ofzo. Die vriend "remix" was ook gewoon een al bestaand nummer (van een andere producer ook nog) met geluid erover geplakt. Ik zou dan zeggen, maak er een echt kunstwerk van als je toch een fulltime artiest bent...
Mja t is gewoon It's what we are met een HHZ kick, maar t is niet voor niets een Edit en geen remix..
pi_93798343
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:58 schreef Koepert het volgende:

[..]

Mja t is gewoon It's what we are met een HHZ kick, maar t is niet voor niets een Edit en geen remix..
Daarom vind ik het zo raar, dit is meer: "kopieren, plakken, 1x luisteren, leuk, in de prullenbak" materiaal vind ik...
  dinsdag 8 maart 2011 @ 00:03:21 #197
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93798477
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Daarom vind ik het zo raar, dit is meer: "kopieren, plakken, 1x luisteren, leuk, in de prullenbak" materiaal vind ik...
K denk dat je er een beetje teveel gewicht aan hangt..

Het is voor de gein, het is een edit en geen remix, het gaat niet gereleased worden, het is alleen op YT gezet, want er zijn een paar artiesten die voor de grap n edit gemaakt hebben..

Big deal, hij klinkt wel tof, meer moet je er niet over denken..
pi_93798487
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen zien. Ik ben het echter met koepert eens. Blijkbaar vind hij het gewoon een toffe productie. Als je dan als Geck-o zijnde de vraag krijgt of hij er wat mee mag doen.. Natuurlijk zeg je dan ja. Het mag dan niet meer dan een kickedit zijn, toch geeft hij er wel zijn eigen inzicht en feel aan mee. Het klinkt best wel Headhunterz-achtig meteen om maar zo te zeggen. Totaal niet verkeerd!
pi_93798643
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:03 schreef Koepert het volgende:

[..]

K denk dat je er een beetje teveel gewicht aan hangt..

Het is voor de gein, het is een edit en geen remix, het gaat niet gereleased worden, het is alleen op YT gezet, want er zijn een paar artiesten die voor de grap n edit gemaakt hebben..

Big deal, hij klinkt wel tof, meer moet je er niet over denken..
Nee misschien wel maar daarom haalde ik die winkel remix er bij, daar dacht ik dat ook bij, maar die werd nog aardig gehyped voor een paar weken (zelfs 2x op de landelijke tv), wat ik onterecht vind, omdat het niet eens zijn nummer was...
pi_93798830
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Nee misschien wel maar daarom haalde ik die winkel remix er bij, daar dacht ik dat ook bij, maar die werd nog aardig gehyped voor een paar weken (zelfs 2x op de landelijke tv), wat ik onterecht vind, omdat het niet eens zijn nummer was...
Misschien dat 'ie daarom publiek op Twitter zei "Dit is niet mijn remix/nummer vriend" (Toch?)

Ik vind de edit eigenlijk best lekker. Moet zeggen dat ik zo ook even niet de originele versie in m`n hoofd kan halen ( :@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')