quote:People always trying to get next to me
I had a beautiful experience on ecstasy
I'm a writer a poet a genius I know it
I don't buy cheeba I grow it
Sorry jonguh! mn phone flipte! Snapte dr zelf ook geen ruk vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:32 schreef haakon het volgende:
Godver Jeroen, waarom moest je nou zo'n moeilijk smsje sturen? Ik snapte dr helemaal niets van
Was gister echt belachelijk dronken en vanmorn weer werken
M'n baas keek echt van: WTF
Gister op ALLE nummers staan hakken/stampen
Deze bedoelde ik @ Zak rippie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef NLS04 het volgende:
Beetje dubbele gevoelens hierbij. Het klinkt helemaal niet zo verkeerd maar toch blijft er onmiskenbaar een angerfistvergelijking hangen..
hoezo lijkt deze track op Angerfist dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef NLS04 het volgende:
Beetje dubbele gevoelens hierbij. Het klinkt helemaal niet zo verkeerd maar toch blijft er onmiskenbaar een angerfistvergelijking hangen..
AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben bezig in Winamp alle labels een beetje te organizen voor mn SGS. Druk per-ongeluk dubbel op WYFYB#10
[..]
Haha, godverdomme, weettie ff hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef Eraser127 het volgende:
Je bedoelt modulaire synthesizer. In dit geval issie van www.synthesizers.com
Ten eerste al de BPM.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef BunnyCookii het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen hardcore en hardstyle, ik luister het beide maar ik weet echt niet wat er nou zo 'anders' in is..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben bezig in Winamp alle labels een beetje te organizen voor mn SGS. Druk per-ongeluk dubbel op WYFYB#10
[..]
Wat een nieuwe???? Door wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vanavond ff de nieuwe Pounding Senses Remix erop gooien
Echt?quote:
Heb je hem gehad van Kodex? Leuk! Zag Miquel ook al zeer regelmatig met Kodex promo's strooien!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vanavond ff de nieuwe Pounding Senses Remix erop gooien
Ik hoop dat het goed gaat, die track laten remixen door iemand anders dan pollen/zany is vragen om problemen.quote:
Ik ben heel erg benieuwd. Filmpje/preview/snippet/whatever toevallig?quote:
Verkleed als puntzakken friet. Ik moest even hardop lachen toen ik de foto op Twitter zagquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De Donkey Rollers stellen me ook nooit teleur dat de muziek even stil viel wordt ze vergeven
![]()
![]()
![]()
Die Noisecontrollers edit is anders flinkquote:Op zondag 6 maart 2011 09:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat, die track laten remixen door iemand anders dan pollen/zany is vragen om problemen.
Maar ik ben benieuwd, zijn er al filmpjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Stanley ... ja? waar is hij eigenlijk? ... als je hem nodig hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 09:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar ik ben benieuwd, zijn er al filmpjes?
"Stanley, heb gij je cam aan of nie?"quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waar is Stanley ... ja? waar is hij eigenlijk? ... als je hem nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |