Beste nieuws van de dag. Wat een fijne plaat vind ik datquote:
Same here.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef NLS04 het volgende:
Dit weekend voor mij overigens geen hardstyle maar carnaval
Aiiiii, das wel kut! Maar wel nice dat je dan misschien naar XXL gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Kroegentocht @ Cuijk op losse schroeven komen te staan wegens overlijden/crematie op de dinsdag van moeder van een mentor-leerling van me. Misschien dat k daarom de XXlerator nog wel mee pak.
vanavond de eerste paar paters maar achterover kantelen !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef T-Force het volgende:
CarnavalWaar het ook is, bier wordt er gedronken, lekker
![]()
Ik zeg: Proost mannen (& Krullie)
preciesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef haakon het volgende:
[..]
vanavond de eerste paar paters maar achterover kantelen !
hell yeah!quote:
Dikke analoge shit jong.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Levitas het volgende:
Dag 4. Jezus, die studio van Deepack. Het lijkt net een vliegtuig met al die knopjes!
ja en ik ben ook thuis bart dus geen zorgen meer. hoe laat morgen? en komt je zusje ook mee? ^^quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
bier.....
ijskoud bier...
vol plezier...
enzo...
Proost!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
bier.....
ijskoud bier...
vol plezier...
enzo...
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja en ik ben ook thuis bart dus geen zorgen meer. hoe laat morgen? en komt je zusje ook mee? ^^
Het was wel aardig jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:34 schreef T-Force het volgende:
Volgens mij hebben Bart & Huig gisteren plezier gehad
Waar doen jullie eigenlijk carnavallen? Lampengat ofwat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het was wel aardig ja
over 1.5 uur beginnen we weer
Kan m'n vinger er ook niet meer op leggen hoe dat ding ookalweer heet.. Iig, ouwe analoge shitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Levitas het volgende:
Dag 4. Jezus, die studio van Deepack. Het lijkt net een vliegtuig met al die knopjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |