quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef T-Force het volgende:
Wat een logische timetable van XXlerator
Netjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin inKrullie bobt, dus lekkah drinken
Betere timetable kon haast niet, ben er blij mee
Wat dacht je van hardstyle + carnaval op 1 en hetzelfde feestje?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef NLS04 het volgende:
Laat ff weten hoe Chain Reaction was. Kan de tracks van die gozer wel waarderen maar op emporium vorig jaar was het mixtechnisch echt matig.
Dit weekend voor mij overigens geen hardstyle maar carnaval
[ Bericht 14% gewijzigd door Deeltjesversneller op 03-03-2011 17:16:32 ]
Zo hoort dat ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef NLS04 het volgende:
Laat ff weten hoe Chain Reaction was. Kan de tracks van die gozer wel waarderen maar op emporium vorig jaar was het mixtechnisch echt matig.
Dit weekend voor mij overigens geen hardstyle maar carnaval
Hey! Voor n kutgat boven de rivieren is Carnaval hier best aardig.. +100 wagens, Allen boven het niveau SRV-wagen in de verf met n krat bier...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef T_Killer het volgende:
Hoor al die noorderlingen hier denken dat ze carnaval kunnen vieren
Meneer kan ook 1x in het jaar trots zijn op zn limburg hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef T_Killer het volgende:
Ik denk dat niet, ik WEET dat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef T_Killer het volgende:
Deze 2 zijn zo bi-zar vet! Met name die tweede, doet me denken aan oudere SAIFAM-zooi. En hij blijft maar gaan!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Yes yes yes! De nieuwe Geck-O's zijn er![]()
Heb alleen nog maar de eerste geluiserd, maar daar was ik al enorm fan van![]()
x2quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef 16meter het volgende:
De lat ligt wel heel laag als lady faith al goed kan draaien.
En dat nummer... nee, ook niet.
Ik heb coone en hardstyle nooit een gelukkige combi gevonden maar die filmpjes zijn tot nu toe wel leuk om te bekijken moet ik zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Beide nummers van Coone en co. vind ik best lekker klinken, maar die verschrikkelijke vocals verpesten het voor mij echt helemaal..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef NLS04 het volgende:
Meneer kan ook 1x in het jaar trots zijn op zn limburg hoorMaarre ik ga zondag zelfs naar maastricht, gaje mee? (dinsdag wsl ook cuijk maar is nog niet helemaal zeker..)
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hey! Voor n kutgat boven de rivieren is Carnaval hier best aardig.. +100 wagens, Allen boven het niveau SRV-wagen in de verf met n krat bier...
[ afbeelding ]
Dit werk... Ja en heus wel getimmerde houten schuren op n kar met een tractor ervoor... maar er zit echt wel wat energie in![]()
Mooizo haakon, en koepert. Iedereen z'n eigen feestje op z'n eigen manier Heb verder ook geen zin om te beargumenteren waarom het limburgse carnaval leuker is t.o.v. brabants carnaval of hardstyle carnaval of wat dan ook dus zolang iedereen zich maar vermaaktquote:
Die eerste is echt zo geweldig. Onbeschrijfelijke drive zit in die plaat. De rest vind ik persoonlijk maar meuk, net zoals dat hele Thera gebeuren trekt het me totaal niet. Samen met Sexuall thrill is It's what we are zo ongeveer het enige wat ik kan pruimen van dat label There, i said itquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:35 schreef T-Force het volgende:
Yes yes yes! De nieuwe Geck-O's zijn er![]()
Heb alleen nog maar de eerste geluiserd, maar daar was ik al enorm fan van![]()
Zo'n bazenplaat vond ik dat he!?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.fusionbv.com/community/viewtopic.php?f=4&t=761
Sinterpitcher is weer in 't land
*KUCH* Trieste, generaliserende steek onderwater *KUCH*quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef T_Killer het volgende:
Heb verder ook geen zin om te beargumenteren waarom het limburgse carnaval leuker is t.o.v. brabants carnaval of hardstyle carnaval of wat dan ook dus zolang iedereen zich maar vermaakt
Au contraire Bartman, ik ben me terdege bewust van de verschillen in carnaval tussen de verschillende regio's in NL. Je leest in mijn mening alleen te snel over mijn opmerking:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
*KUCH* Trieste, generaliserende steek onderwater *KUCH*
Maar gelukkig neem ik niets meer aan van Limburgers. Het zijn immers allemaal PVV stemmers, verkapte nazi's met een Duits taaltje en ze hebben allemaal stoflongen, there I said it!
Ik kan ook generaliseren zoals je ziet, en van generaliseren wordt niemand beter.
En toch ben ik benieuwd naar je argumenten, want ik denk dat ik ze 1 voor 1 kan weerleggen.
laten we eens beginnen door te zeggen dat ik hoop dat je weet dat er twee soorten carnaval zijn, een naar het Rijnlandse model en een naar het bourondische model.
Daarna ben ik benieuwd wat volgens Brabants carnaval is, hoe het eruit ziet enzo. Dan kunnen we verder praten.
heen. Wellicht ben ik ook van mening dat Limburgs carnaval leuker is omdat ik alleen maar carnaval in Limburg vier. Ben dus wel een beetje bevooroordeeld geef ik toe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef T_Killer het volgende:
Iedereen z'n eigen feestje op z'n eigen manier
quote:JoshWesz Josh & Wesz
Dom Lomp & Famous, Rubdown & Nekenieh it is.. Keep an eye on our social media 4 the links later this night (GMT+1).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |