ff kijken wat de planning is zondag, anders misschien wel aanwezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef haakon het volgende:
12 maart in Enschede:
Line-up
B-Front
Dualdriven
Dymonic
Headhunterz
MC: Villain
VJ: Tunnelvision
12,50 entree
nee, de B is van Bob; dus B(ob)-Frontquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Baronpilsener het volgende:
5 B-fronts voor je TT
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Edit: Ik heb gehoord dat de B in B-front staat voor "Baas"![]()
nooit van die naam gehoordquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef ElDani het volgende:
Die nieuwe JDX Music is zeker weer lekker! Preview van de mid intro staat online, maar de climax doet me echt wat. Zit veel gevoel in.
Dat inderdaad! Ik ruik potentie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef ElDani het volgende:
Die nieuwe JDX Music is zeker weer lekker! Preview van de mid intro staat online, maar de climax doet me echt wat. Zit veel gevoel in.
Aight! Niet heel bijzonder, maar wel weer eens leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.fusionbv.com/community/viewtopic.php?f=4&t=761
Sinterpitcher is weer in 't land
Ze kan wel draaien, stond in voorprogramma Donkey's in de USA.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef Levitas het volgende:
O lord.. Weer zo`n vrouw die het moet gaan doen vanwege haar uiterlijk. Tracks worden natuurlijk gewoon helemaal voor haar geproduceert (in dat filmpje zit ze er natuurlijk gewoon omdat het op internet komt he, dat weten we toch allemaal?). Ben benieuwd of ze haar wél eerst het mixen leren voordat ze op de grotere podia in Nederland komt.
Oke oke, er is een aantal vrouwelijke DJ's (denk aan Korsakoff en Stephanie) die wel kunnen draaien, maar.. You get the point
Pfff zoals ze 'losgaat' op 2:40quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ze kan wel draaien, stond in voorprogramma Donkey's in de USA.
Het is niet bijzonder, maar niet minder slecht dan andere DJ's tegenwoordig.
Na een paar a-motorieke moves, was ik er al gauw klaar meequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mixt ze nu echt M.I? Of staat ze een potje te faken?
Mwa, een gedeelte is "kijk mij mooi zijn!" maar volgens mij kan ze ook een beetje draaienquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Na een paar a-motorieke moves, was ik er al gauw klaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin inKrullie bobt, dus lekkah drinken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |