Dies hier al een paar keer voorbij gekomen, die gepitchte kicks zijn minder ja maar toch word ik er wel vrolijk vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef Levitas het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst Bioweapon - Eternal vision. Helemaal geen verkeerde plaat, maar die pitched kick gaat hier wel erg ver in. 4 normale kicks, dan 4 veel te erg gepitchte kicks en zo blijft het maar doorgaan -> Ik ga me er in die track gewoon aan ergeren..
Youtube voor degenen die niet meteen weten waar ik het over heb:
Paar oudere Noisecontrollers nummertjes zou ik wel fijn vinden, Creatures of Marlboro Man e.d.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zoooww, weer ff een hoop nieuwe tracks gekocht die ik nog niet had. Kan wel wat nieuwe "inspiratie" gebruiken
Je wordt bedankt, nou ga ik er op lettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef Levitas het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst Bioweapon - Eternal vision. Helemaal geen verkeerde plaat, maar die pitched kick gaat hier wel erg ver in. 4 normale kicks, dan 4 veel te erg gepitchte kicks en zo blijft het maar doorgaan -> Ik ga me er in die track gewoon aan ergeren..
Ga eens fully out of the box (k bedoel niet de theracords-plaat) en pik elk obscuur, onbekend, nooitgedraaid plaatje/B-kantje etc eruit, en ga daar mee pielen. Zal vast n uitdaging wordenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zoooww, weer ff een hoop nieuwe tracks gekocht die ik nog niet had. Kan wel wat nieuwe "inspiratie" gebruiken
ja nu ik het weet ga ik er ook op lettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef Levitas het volgende:
Wel een grappig idee, maar inderdaad lastig. Veel B-kantjes zijn niet voor niets onontdekt of vergeten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ga eens fully out of the box (k bedoel niet de theracords-plaat) en pik elk obscuur, onbekend, nooitgedraaid plaatje/B-kantje etc eruit, en ga daar mee pielen. Zal vast n uitdaging worden
True, maar mij persoonlijk lijkt het het maken van n set juist superuitdagend maken, en daarmee erg leuk. Alleen ik kan er geen klap van, dus laat ik anderen dat doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wel een grappig idee, maar inderdaad lastig. Veel B-kantjes zijn niet voor niets onontdekt of vergeten.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ga eens fully out of the box (k bedoel niet de theracords-plaat) en pik elk obscuur, onbekend, nooitgedraaid plaatje/B-kantje etc eruit, en ga daar mee pielen. Zal vast n uitdaging worden
Dat dus. Eigenlijk alles wat ik goed vind aan hardstyle tracks heb ik onderhand wel, flink aantal ook niet, maar er zitten op dit moment gewoon al ruim 1.000 tracks in m'n CD map. Maar ga gewoon lekker op zoek, zodat de nieuwe WYFYB weer allemaal nieuwe tunes bevat die in nog geen enkele andere WYFYB heeft gezetenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wel een grappig idee, maar inderdaad lastig. Veel B-kantjes zijn niet voor niets onontdekt of vergeten.
Wanneer de aftelling begint moet ik denken aan Remember Me (zelfde tune, zelfde stem... remember my f*%$ing name)quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:31 schreef NLS04 het volgende:
Keep the frequency clear![]()
Aanwezig op loudness!
Evolutionzzzquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef 16meter het volgende:
I'M BACK WITH A NEW GAME
Zieke plaat is 't.
Dat snap ik, compleet terecht ook van je.. Ik bedoelde ook meer de, weliswaar goeie, maar minder bekende b-kantjes, de vagere minder bekende plaatjes, maar absoluut niet je set volgooien met troep..quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Draai overigens alleen echt een track als ik hem ook daadwerkelijk goed vindt. Als ik iets niet echt goed vind kan ik niet voor de volle 100% achter m'n sets staan zeg maar
"Back with the game" is ook van Evolutionz.quote:
Better believe!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef RiKe het volgende:
"Back with the new game" is geloof ik van Remember Me
Las t al.. Leuke actie idd.. Ware het niet dat ik al 2 tickets heb.. Waarvan 1 beschikbaar nog..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:46 schreef ElDani het volgende:
Voor de Indicatorgangers uit Theracords nieuwsbrief:
We are proud to annouce that Degos & Re-Done
will be performing at the massive Indicator party
the 2nd of April in Groningen, NL.
The organisation of this event gave us the opportunity to give away
2x 2 free tickets!
What do you have to do to win these tickets? Very simple! Just mail to: info@theracords.com and tell us why you would like to visit Indicator!
hehe beetje jammer idd, heb ook al kaartjes geroggeltquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Las t al.. Leuke actie idd.. Ware het niet dat ik al 2 tickets heb.. Waarvan 1 beschikbaar nog..
Vind het eigenlijk wel leuk om dit allemaal te volgen. Check ook elke dag 't filmpie en 't meeste klinkt tot nu toe best veel belovend.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef Levitas het volgende:
Mijn trouwe dagelijkse Coone post, S01E07 is er!
Weinig in te zien eigenlijk, maar ach.. Het is mijn taak ondertussen om hier elke dag de Coone Challenge te posten he ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |