Het duurde even maar ik ben blij dat ze er zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Rubdown
Dom Lomp & Famous
Niekenieh
Gratis weggegeven.
Geen idee wat het nou was, maar zonder opnieuw te downloaden, toch in iTunes gekregen. Op een of andere manier werkte dubbelklikken niet, maar erin slepen wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:01 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zou hem nog een keer downloaden. Heb alleen de ID3 tags veranderd. Kan bij mijn prima.
jeujquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.multiupload.com/E78ENTJKZ0
Rubdown![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij ook te ver weg helaasquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/promo/12187/letter.html
Line-up
Crypsis
Zatox
B-Front
Luna
Alphaverb
E-force
hosted by: Mc Ruffian
Niet verkeerd!
Maar wel erg klein en ver weg.
dag na Loudness, zelfde dag als Banging Easter ... def. niet aanwezigquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/promo/12187/letter.html
Niet verkeerd!
Maar wel erg klein en ver weg.
Dance-tunes, die is wel bekendquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:57 schreef Krulliewullie het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die wel op een eerlijke en verstandige manier hun muziek verkrijgen; Wat zijn goede/handige/betrouwbare downloadsites? Ik wil graag mijn collectie aanvullenSommige dingen zijn namelijk op de zwarte markt helaas niet meer te vinden..
Wie gaan er trouwens allemaal naar Loudness?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
dag na Loudness, zelfde dag als Banging Easter ... def. niet aanwezig
Present!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wie gaan er trouwens allemaal naar Loudness?
em-dee-em-aa weet ik..
Denk dat ik vandaag kaarten haal.
Punk Fanatic klinkt gewoon ronduit irritant. De rest klinkt wel aardig dik!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.multiupload.com/E78ENTJKZ0
Rubdown![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dance-tunes, die is wel bekend.
beatport, ook goed
boomkat, voor de meer obscure muziek, geen idee of daar ook hardstyle op staat. Edit: nee, zo te zien niet.
Ik heb inmiddels tip 1 al opgevolgd, via Beatport. Totnu toe alle nummers (behalve één, die wat ouder is) 320 kbps en ik had al een PayPal account dus kwam mooi uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
@Krullie...
Het hangt er beetje vanaf wat je wilt... Wil je 192, 320 kbps of .wav. Kijk ook even naar de betaalmogelijkheden. Sommige kan je via ideal maar volgens mij niet allemaal. Dance tunes en junodownload zijn imo het beste. Hardstyle.com altijd problemen met bestellingen gehad...
Anyone?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef Baronpilsener het volgende:
die no turning back remix van The Machine?
Goed dat ze eens wat anders proberen maar die kick is wel heel raar ja, niet goed uitgepakt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Punk Fanatic klinkt gewoon ronduit irritant. De rest klinkt wel aardig dik!
Vraag me af waarom je elke keer iemand anders zijn mening vraagt...? Als de meeste het nou niks vinden... neem je 't dan niet op?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:00 schreef RiKe het volgende:
Dames en heren, graag uw ongezouten mening over de volgende treklijst:
Just my thoughts... maar ik denk dat Rike n beetje probeert te peilen wat er door liefhebbers (want he, dat zijn we..) van zijn smaak in tracklists gevonden word. Niet zozeer om zijn eigen ding aan te passen aan wat 'men' wil, maar voor tips over track-keuzes, opbouw, stijl etc.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je elke keer iemand anders zijn mening vraagt...? Als de meeste het nou niks vinden... neem je 't dan niet op?
Overigens niet negatief bedoeld hoorGewoon benieuwd
Dit klopt helemaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef Koepert het volgende:
[..]
Just my thoughts... maar ik denk dat Rike n beetje probeert te peilen wat er door liefhebbers (want he, dat zijn we..) van zijn smaak in tracklists gevonden word. Niet zozeer om zijn eigen ding aan te passen aan wat 'men' wil, maar voor tips over track-keuzes, opbouw, stijl etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |