Heeft er iemand een beter id, al is het maar voor een paar dagen, volgende week heb ik weer wat dagen vrij...
bv.
- tekenen
- schilderen
- muziek maken
- fietsen
- zwemmen
quote:Ja maar ik moet dus nu 1001 andere dingen eerst doen, vooral dat werkstuk wat nog snel af moet enzo. Ik kan ook mijn groepsgenootjes niet laten zitten natuurlijk.
Op woensdag 12 juni 2002 12:13 schreef Kuupke het volgende:
Kun je die paar dagen dan niet lekker besteden aan je hobbies. OF iets anders waar jij je super lekker bij voelt.
Waar je weer lekkere positieve energie van krijgt.bv.
- tekenen
- schilderen
- muziek maken
- fietsen
- zwemmen
quote:Dat veel mensen het doen is geen reden natuurlijk, ik heb het gevoel dat ik het echt niet lang meer ga trekken, maar steeds komt er weer wat bij...
Op woensdag 12 juni 2002 12:16 schreef DarkElf het volgende:
Dat wordt dus schipperen tussen wat moet en wat je wilt. Zoals veel mensen doen.
quote:dan moet je hulp zoeken
Op woensdag 12 juni 2002 12:17 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dat veel mensen het doen is geen reden natuurlijk, ik heb het gevoel dat ik het echt niet lang meer ga trekken, maar steeds komt er weer wat bij...
quote:Hulp zoeken
Op woensdag 12 juni 2002 12:20 schreef DarkElf het volgende:[..]
dan moet je hulp zoeken
quote:Dus je hebt al een topic over je hulp en nog meerdere topics waarom moet je deze dan openen????
Op woensdag 12 juni 2002 12:21 schreef ThE_ED het volgende:[..]
quote:I dunno...
Op woensdag 12 juni 2002 12:22 schreef DarkElf het volgende:[..]
Dus je hebt al een topic over je hulp en nog meerdere topics waarom moet je deze dan openen????
quote:I wish I knew
Op woensdag 12 juni 2002 12:26 schreef Joene het volgende:
Nog steeds snap ik niet echt welke richting je nou op wil met het zoveelste topic over het zelfde onderwerp
ff eten
quote:-edit- niet vriendelijk -edit-
Op woensdag 12 juni 2002 12:24 schreef ThE_ED het volgende:[..]
I dunno...
Misschien omdat het juist wat beter ging en omdat het nu weer suf gaat
Misschien kun je het beter centraal houden?
quote:Ik ben niet zo'n topicschopper, maar misschien heb je gelijk idd. Alleen dan heb je zo gauw dat je steeds iets andere onderwerpen in 1 topic hebt, zorgt voor verwarring...
Op woensdag 12 juni 2002 12:27 schreef DarkElf het volgende:[..]
-edit- niet vriendelijk -edit-
Misschien kun je het beter centraal houden?
quote:Als je zelf niet weet welke richting je op wil met een in mijn ogen beetje zeurderig ik kom aandacht te kort topic , waarom open je het dan ? Puur omdat je een beetje aandacht wil ? waarom geef je geen schopje aan je reeds lopende topic ?
Op woensdag 12 juni 2002 12:26 schreef ThE_ED het volgende:[..]
I wish I knew
ff eten
quote:alles gaat over jou , lijkt me redelijk centraal te houden.
Op woensdag 12 juni 2002 12:29 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik ben niet zo'n topicschopper, maar misschien heb je gelijk idd. Alleen dan heb je zo gauw dat je steeds iets andere onderwerpen in 1 topic hebt, zorgt voor verwarring...
Kan soms raar overkomen als je weer een keer een topic over jezelf opent...terwijl je er zat open hebt staan
beetje aandacht vragend
quote:word vergeleken met zeuren
Op woensdag 12 juni 2002 12:31 schreef ThE_ED het volgende:
misschien idd wel aandacht vragend..
quote:Kan je ook in je andere topic doen , maar ik denk dat het gebrek aan real life aandacht je , een beetje begint op te spelen als je HIER probeert je aandacht te halen.
Op woensdag 12 juni 2002 12:31 schreef ThE_ED het volgende:
misschien idd wel aandacht vragend..
Ga dingen ondernemen man!
sorry klinkt een beetje bot zo is het niet bedoelt.
Ga eens wat doen m'n jong. Je weet wat je moet doen, je weet wat je niet moet doen. Je weet niet precies wat je wil; behalve aandacht, lieve woordjes en een extra dosis zelfvertrouwen.. maar zo kom je er niet echt.
Dus als je nou eens even fijn alles regelt wat geregeld moet worden, ben je morgenmiddag klaar en heb je meer vrije tijd dan alleen volgende week.
quote:nou ja als je je eigen topic shopt krijg je toch meestal geen reply meer..
Op woensdag 12 juni 2002 12:32 schreef Joene het volgende:[..]
Kan je ook in je andere topic doen , maar ik denk dat het gebrek aan real life aandacht je , een beetje begint op te spelen als je HIER probeert je aandacht te halen.
Ga dingen ondernemen man!
sorry klinkt een beetje bot zo is het niet bedoelt.
misschien heb je wel gelijk idd.
quote:Je hebt gelijk wat je zegt over reply's met topic schoppen je krijgt vaak geen nieuwe replie's omdat je opdat moment waarschijnlijk geen waardevolle informatie meer toevoegd of een update doet over de status . Maar zie bijvoorbeeld het topic van DarkElf wordt elke dag omhoog geschopt en elke dag krijgt ze lieve hartverwarmende reacties doordat ze zelf ook nog dagelijks iets in haar topic post .
Op woensdag 12 juni 2002 13:00 schreef ThE_ED het volgende:[..]
nou ja als je je eigen topic shopt krijg je toch meestal geen reply meer..
![]()
misschien heb je wel gelijk idd.
Maar serieus gezien : ik zou wat gaan ondernemen naar buiten , zoek de mensen op , ga een keer uit , doe iets maar blijf niet met je hoofd achter het beeldscherm hangen en op die manier proberen je leven te veranderen ik kan veel zeggen van internet maar het doet geen goed aan je echte sociale leven. Meestal spendeer je teveel tijd met ONLINE VRIENDEN waardoor je je irl vrienden vergeet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |