Nu moet ik meteen aan die sekte denkenquote:
Nou ik ben blij dat je dr zelf over begintquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu moet ik meteen aan die sekte denken.
Laat die vloer met rust!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan we ook nakend dansen en de vloer neuken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klein kamscheerdertje, jij!quote:
Een naakt kikkertje zonder bijenpakjequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaan we ook nakend dansen en de vloer neuken?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Gert het volgende:
Flikker op met je domme achterlijke op niets gebaseerde beschuldigingen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor meisjes blijf maar lekker, ik ben weg
Rightquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand die je weg wil hebben.
Alleen in groepsverbandquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaan we ook nakend dansen en de vloer neuken?
Wat een stoer kantoor dan toch!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:50 schreef Jian het volgende:
En ondertussen gilt ie hier op kantoor uit de speakers, ja, dat kan hier ....
Zo begreep ik hem wel. Fann zegt iets en het is we. Ik praat ook voor mezelf, ja!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:51 schreef Laysa het volgende:
Nah zo was het niet bedoelt....maar je haren zitten wel prachtig nu
We serveren er ook augurken bij, moet jou helemaal aansprekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een stoer kantoor dan toch!
Met Bon Jovi en dat kan en mag gewoon. Op vol volume. Ik ben jaloers!
Dat weet ik toch...o man het hapvirus heeft ook jou al te pakken....Ik gaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo begreep ik hem wel. Fann zegt iets en het is we. Ik praat ook voor mezelf, ja!
Volgens mij heb je net de pot leeggegeten. Ouwe Snooks van me!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:55 schreef Jian het volgende:
We serveren er ook augurken bij, moet jou helemaal aanspreken
En jou!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef Laysa het volgende:
Dat weet ik toch...o man het hapvirus heeft ook jou al te pakken....Ik ga
ja....zegt...zo is het niet leuk om weg te gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jou!
Adieu! We weten elkaar wel te vinden, hè?
Nèèh, te weinig creatief, la maar, geen sportquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb je net de pot leeggegeten. Ouwe Snooks van me!
Maar enjoy je Jon!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef Jian het volgende:
Nèèh, te weinig creatief, la maar, geen sport
Leest..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:16 schreef Toverheks het volgende:
[..] ik deel jou geen zwarte piet toe lees wat er onder mijn eerste post stond
quote:maar bij mij komt het zo over dat ja Gert en Noek zijn vriendjes, Gert neemt het tenslotte voor Noek op, Hoppa Teun een ban voor in het verleden gedane uitspraken.
Leeft het niet op VOL?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:59 schreef mootie het volgende:
Ik vind de Cos zo Vollerig, ligt dat aan mij? Al die knufjes en zwaaitjes, bakjes koffie en flippende vrouwen als er iets 'vrouwonvriendelijks' wordt gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |