Zorgen dat je van te voren alles goed regelt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist niet. Scheiden met behulp van een advocaat is te duur.
Wij hebben dezelfde tietenquote:
Ik heb nogal veel boerenkool opquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat die van jou tot de slankste hier behoort, niet zo janken
Alleen snap ik wel dat mensen dat niet zo willen aangezien je daarmee reeds twijfel uit over het voortbestaan van de relatie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat je van te voren alles goed regelt.
Ja, duh. Maar dat gebeurt dus niet altijd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat je van te voren alles goed regelt.
Of je zorgt dat wanneer een van de twee in de shit raakt, de ander er niet direct hinder van heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen snap ik wel dat mensen dat niet zo willen aangezien je daarmee reeds twijfel uit over het voortbestaan van de relatie.
Die koe dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij ook geen tieten?
Of bedoel je die koe?
Eet smakelijkquote:
Nu nog in je maagquote:
Iets met aardappelen en snotspinaziesmurrie geloof ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Wat ben je aan het eten?
Warmed up man, covered in some chocolate and strawberries at nice places.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Wat ben je aan het eten?
ooh, zoveel eet je verder toch nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nogal veel boerenkool op
Deels, inmiddelsquote:
Spinazie, aardappeltjes (geroosterd) en pepersteakquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Wat ben je aan het eten?
Ik gok dat er nu een paar gaan kwijlenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Warmed up man, covered in some chocolate and strawberries at nice places.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Warmed up man, covered in some chocolate and strawberries at nice places.
Hoeveel suiker zit in die energiedrankjes? Of zijn dat sacharine of andere suikervangers?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel suiker zit in die energiedrankjes? Of zijn dat sacharine of andere suikervangers?
Vleermuispoep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel suiker zit in die energiedrankjes? Of zijn dat sacharine of andere suikervangers?
Ben en Jerry's. Dat zijn dus minimaal 3 mannen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat ik nog Ben en Jerry's heb staan!
Ik ga zo maar eens een lekker bakje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |