Heb je em de groetjes al gedaan?quote:
Waarvan 1 zegt: Hoi L-E lieve chocoladetaartdamequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
Even wat doen hier. Ik kom terug over tien minuten, dus dan zijn er ongeveer drie posts bij.
L-E!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
Ik mis de tijd dat er continu een welkomstcomité klaar stond om mij uitbundig te begroeten.
Jaquote:
hmmm, ijs, bevroren, hoe gekquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Het was wel een crime om dat ijs uit de bak te krijgen, stijf bevroren
Waar heb jij mij zien beweren dat ik het gek vond?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, ook ijs smelt in gezelschap van Samzz.
Sorry, dat ben ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is Robin Kloer nou weer![]()
Stomme onbekenden die op m'n msn lijst willen
Je kan je ook omkleden en relaxen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
Het is 10 voor 8, ik heb gegeten, de afwas is gedaan en het enige dat mij nog rest is me omkleden om te kunnen gaan slapen.
Ik lijk wel ziek
Wow, dat is op tijd, je weet dat onze serie niet is geweest afgelopen nachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
Het is 10 voor 8, ik heb gegeten, de afwas is gedaan en het enige dat mij nog rest is me omkleden om te kunnen gaan slapen.
Ik lijk wel ziek
Eet smakelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik nu je krijgt de groetjes terug, en nu moet ik eten en afsluiten dus doeidoei
Dat is wat ik heb gedaanquote:
Wat in het verhaal is dan zo gek voor jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
Ik lijk wel ziek
Dat is ook wel het idee ja.quote:
Ik eet zelden voor 8 uur, en de afwas doe ik ook lang niet altijd dezelfde avond nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat in het verhaal is dan zo gek voor jou?
Deze zin loopt niet logischquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, dat is op tijd, je weet dat onze serie niet is geweest afgelopen nacht
Yukiquote:
Zo je bent ziekquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
Ik lijk wel ziek
Heb je dan niet enorme honger als je eindelijk eet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik eet zelden voor 8 uur, en de afwas doe ik ook lang niet altijd dezelfde avond nog
Ik ben niet anders gewend.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je dan niet enorme honger als je eindelijk eet?
Ik kom om 16.30 thuis van werk en begin direct met koken omdat ik dan bang ben te stervan van de honger. Nee, dat is niet overdreven!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend.
Hoewel het vandaag wel goed beviel. Uit m'n werk direct boodschappen doen, heel kort zitten, daarna de keuken in en nu dus alles al af hebben.
Daarom eet ik om half 5/5u en dan om 7u/ half 8 weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom om 16.30 thuis van werk en begin direct met koken omdat ik dan bang ben te stervan van de honger. Nee, dat is niet overdreven!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom om 16.30 thuis van werk en begin direct met koken omdat ik dan bang ben te stervan van de honger. Nee, dat is niet overdreven!
Trek er maar een dag voor uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
2010: scheiding + huis verkopen --> belastingaangifte is een RAMP!![]()
Hier nog eentjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog een vroege eter! We zijn zeldzaam geloof ik.
Ik ben van huis uit gewend zo laat te eten zolang ik me kan herinneren. Mijn ritme ligt gewoon heel andersquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Is het slim om hulp van een professional in te schakelen in dezen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
2010: scheiding + huis verkopen --> belastingaangifte is een RAMP!![]()
Ik ga over een half uur pas eten ofzo, altijd ergens tussen 8 en 9..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog een vroege eter! We zijn zeldzaam geloof ik.
Hoe eerder ik eet, hoe eerder het weer weg isquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga over een half uur pas eten ofzo, altijd ergens tussen 8 en 9..
eet dan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe eerder ik eet, hoe eerder het weer weg isvoor mijn gevoel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |