quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag was echt een dramatische dagIk heb gisteren training gehad voor Premie e.d., en vandaag eerste dag bellen onder begeleiding. Ik heb nog nooit zoveel echtscheidingszaken en boze mensen aan de lijn gehad
Maar volgens mijn trainster ben ik goed in slecht nieuws gesprekken. En dat was wel ff tof om te horen
Komt goedThanks meis
Inderdaad. Als je bij de kraamzorg werkt betekend dat nog niet dat je expert ben ofzoquote:
Ik kan me een zekere zaterdag herinneren dat jij me dwong te eten...quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je bij de kraamzorg werkt betekend dat nog niet dat je expert ben ofzo
Echtscheidingen? Ik dacht dat jij zorgverzekeringen deedquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaag was echt een dramatische dagIk heb gisteren training gehad voor Premie e.d., en vandaag eerste dag bellen onder begeleiding. Ik heb nog nooit zoveel echtscheidingszaken en boze mensen aan de lijn gehad
Maar volgens mijn trainster ben ik goed in slecht nieuws gesprekken. En dat was wel ff tof om te horen
Komt goedThanks meis
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je bij de kraamzorg werkt betekend dat nog niet dat je expert ben ofzo
oohjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan me een zekere zaterdag herinneren dat jij me dwong te eten...
Toen aten we dit ookAlleen ander vlees
Scheidingen zijn briljant. Mensen komen er dan pas achter hoe slecht ze zaken hebben geregeld en worden dan boos als je t niet kan oplossen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komt goedThanks meis
Ook zonder babypens heb ik die buik nog nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
Hmm, over een uur krijg ik visite maar ik moet hier nog echt met een puinruimer tekeer gaan.
En, omdat het toch over buiken gaat:
[ afbeelding ]
Polissen die gescheiden worden... En dan gebeuren er een hoop dingen met premies die mensen helemaal niet snappenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echtscheidingen? Ik dacht dat jij zorgverzekeringen deed
Het is inderdaad prettig om te horen dat je het goed doet
Lijkt op de buik van een oud huisgenootjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook zonder babypens heb ik die buik nog niet![]()
Waarom wilde jij gisteren patat eten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Watertornado het volgende:
Hmm, over een uur krijg ik visite maar ik moet hier nog echt met een puinruimer tekeer gaan.
En, omdat het toch over buiken gaat:
[ afbeelding ]
om jou dik te makenquote:
Oooh, ik dacht alquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Polissen die gescheiden worden... En dan gebeuren er een hoop dingen met premies die mensen helemaal niet snappen
Of een vrouw die verzekeringnemer wordt van haar zoon - terwijl haar ex-man daar niets van af weet
quote:
Heul nietquote:
Er wordt deze week weer een echtscheidingsadvocaat gebeld weet ik alquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht alTypisch, echtscheiding advocaten hebben het behoorlijk zwaar momenteel.
Makkelijk cashen op dit momentquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Heul niet
[..]
Er wordt deze week weer een echtscheidingsadvocaat gebeld weet ik al
Ik geloof dat die van jou tot de slankste hier behoort, niet zo jankenquote:
Oh, ze zijn er ook wel. Maar steeds minder, het kost gewoon te veel en dan is het via een internetsite makkelijker of zo... Ik weet 't niet precies, had het er van de week met een collega op stage over, zij zit in het familierecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Heul niet
[..]
Er wordt deze week weer een echtscheidingsadvocaat gebeld weet ik al
Juist niet. Scheiden met behulp van een advocaat is te duur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Makkelijk cashen op dit momentTot de economie weer goed draait, dan gaat iedereen weer trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |