Je loopt er alleen maar hele dagen achterquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag in de spiegel en schrok er van
Wat een toeter. Me niet eerder opgevallen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag in de spiegel en schrok er van
Wat een toeter. Me niet eerder opgevallen
Zwanger zijn. De meeste van ons hier zijn het namelijk nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las uitblinken... Ik vroeg me al af waar je in wilt uitblinken
Heb je nog iets gehoord van je 75 of iets anders in die richting Peu?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je loopt er alleen maar hele dagen achter
Pastte het allemaal wel op de foto of viel het nog mee met mini-puber opgesloten in mams?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je straks eens foto's van jezelf nu bekijken, schrik je je helemaal de tyfus. Ik zag later een foto van een afstandje genomen, damn, maar goed dat ik toen niet wist hoe mijn reet eruit zag.
Geroosterde aardappeltjes, spinazie à la creme en een pepersteakquote:
Volgens mij is Tally idd de enige. Niet iets waarin ik met haar de competitie wil aangaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zwanger zijn. De meeste van ons hier zijn het namelijk niet
Ik kijk er boven op. Dus heb je wel door dat je buik groeit maar als je hem van de zijkant zit zie je pas hoe ver die uitsteektquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je loopt er alleen maar hele dagen achter
Mja ik heb geen reet. Dus misschien heb ik nu eindelijk een beetje een kont (NOT!).quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je straks eens foto's van jezelf nu bekijken, schrik je je helemaal de tyfus. Ik zag later een foto van een afstandje genomen, damn, maar goed dat ik toen niet wist hoe mijn reet eruit zag.
Hij was niet zo groot toen hequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pastte het allemaal wel op de foto of viel het nog mee met mini-puber opgesloten in mams?
Oeh, spinazie à la crèmequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geroosterde aardappeltjes, spinazie à la creme en een pepersteak
Dat snap ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is Tally idd de enige. Niet iets waarin ik met haar de competitie wil aangaan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kijk er boven op. Dus heb je wel door dat je buik groeit maar als je hem van de zijkant zit zie je pas hoe ver die uitsteektEn daar schrok ik dus van
[..]
Mja ik heb geen reet. Dus misschien heb ik nu eindelijk een beetje een kont (NOT!).
Maar die buik joh![]()
Hoe dan ook was je elastisch want alles is prima teruggesprongen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was niet zo groot toen heIk vond het natuurlijk niet meevallen
maar dat deed het wel.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook was je elastisch want alles is prima teruggesprongen.
Lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geroosterde aardappeltjes, spinazie à la creme en een pepersteak
Nope, rij nu in de Volvoquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nog iets gehoord van je 75 of iets anders in die richting Peu?
Ja, ik heb er ook echt trek inquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, spinazie à la crème
Hoe is het verders?
23quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hehehe, ja wel 23 kg wat er bij was gekomen he
Goed zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook echt trek in
Verders gaat het z'n gangetje![]()
Paar wat minder leuke dingen, maar daar staat tegenover dat m'n werk echt steeds leuker wordt
Heb het idee van jou gejat hequote:
Ik nu bijna de helftquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hehehe, ja wel 23 kg wat er bij was gekomen he
Ik voelde me een kamerolifantjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
23En dat op dames die vaak al niet heel zwaar zijn in gewicht, procentueel is dat nogal wat.
Kan me voorstellen dat wanneer je soms nog een ommetje ging maken je dacht: wat stamp ik toch hard![]()
Wat weten zij er dan ook van?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik nu bijna de helftEn men roept dat ik een bescheiden buikje heb, maar die kijken gewoon niet goed
Vandaag was echt een dramatische dagquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zoLol hebben in je werk is wel belangrijk. Als je wat kwijt wilt, weet je me te vinden he!
Van mij? Hoe dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb het idee van jou gejat heHad toch nog aardappelpartjes over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |