Denk jij nou echt dat dat wat zegt gozer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En als jij dan een garage hebt met een mooi bordje boven de deur en algemene voorwaarden enz. dan had ik misschien nog wel me auto bij jou laten repareren
Klopt niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:17 schreef invine het volgende:
Uit welk jaar is je clio? Dat scheelt ook nogalik onderhoud mijn clio altijd bij de merkdealer, maar dat is meer uit gemakzucht. (omdat ik er gewerkt heb en mijn ouders hun scenic daar ook hebben).
Prijzen zijn over het algemeen wel netjes, je lokale klusboer doet het goedkoper waarschijnlijk, maar dat is maar net of je dat wilt.
Of het lastig is, gaat niet eens op in een prijsopgave.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef invine het volgende:
Ik heb over wat TS moet betalen, maar naast het jaar bedoel ik ook uitvoering etc. een RS is wat lastiger dan een 1.2 8v
Ik weet wel dat ik het nog niet door types als jou zou laten doen al kreeg ik er geld bij. Jezus hoe bedoel je doordrammen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef sjonwa het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat dat wat zegt gozer?
Weet jij dat als je distributieriem eraf knalt o.i.d., en je motor loopt kapot, nadat je het wel door een "erkende" autogarage heb vervangen, je ook alles zelf mag dokken....
Of dacht je niet goed geld terug... haha
grapjas
Kwestie van motorsteun los, motor weer omhoog duwen, omlaag duwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef invine het volgende:
Ik heb er gewerkt, bij een renault dealerweet wel dat er minder ruimte is om fatsoenlijk te kunnen werken bij een RS dan bij een 1.2..
Jij spoort niet, jij denkt dus dat ik probeer een opdracht van jou nog los te krijgen? nee joh, vind het altijd wel leuk om zo een discussie aan te gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het nog niet door types als jou zou laten doen al kreeg ik er geld bij. Jezus hoe bedoel je doordrammen.![]()
Ik ga verder op je reacties niet meer in aangezien jij duidelijk een groot bord voor je kop hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:07 schreef PierreBetfair het volgende:
Kun je lachen, maar Kwik Fit heb ik zeer goede ervaringen mee. Professionele monteurs met een vakopleiding en A-merk onderdelen op voorraad. Niet van die knutselaars die je bij een dorpsgarage tegenkomt. En je wordt er altijd vriendelijk ontvangen.
[ afbeelding ]
is dit nou grappig bedoelt of wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Clio's en zeker de 1.4s zijn overigens prima wagentjes. Alle Franse auto's kennen in meer of mindere mate wat zwakheden in electronica. Alles is inmiddels wel bekend en te verhelpen.
Lach maar, maar alsof bij de dealer goede monteurs rond lopen. Vriend van me had laatst zijn Clio RS phase 2 weg gebracht voor een erafgelopen multi riem. Dynamo scheen stuk te zijn. Nieuwe dynamo + multiriem. 1300,- !!!!!!! Paar dagen later is de radiateur zo lek als een mandje.. Lichtsensor doet het niet meer. Radiateur vervangen plus nog wattes.. 500 euro.quote:
Clio's vanaf 2001/2002 hebben bijna (allemaal) een boordcomputer en wel degelijk veel elektronica, ik heb gelukkig nog een 1.4 uit 99 zonder boordcomputer omdat die vooral in de clio 2 nogal wat problemen geeft!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:25 schreef sjonwa het volgende:
[..]
is dit nou grappig bedoelt of wat?
zo een simpel autotje met zwakheden in de elektronica? waar zou de defect moeten plaatsvinden dan in de knipperlicht? dimlicht? achterrijlicht?
Mijne is ook net op de rand volgens mij, uit 2000. Enige waar ik last van heb, is de contact onder de passagiersstoel. Als die stoel verschoven word dan gaat het servicelampje branden, als je deze dan een beetje beweegt dan gaat die weer uit. Voor de rest niks eigenlijk..quote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef invine het volgende:
[..]
Clio's vanaf 2001/2002 hebben bijna (allemaal) een boordcomputer en wel degelijk veel elektronica, ik heb gelukkig nog een 1.4 uit 99 zonder boordcomputer omdat die vooral in de clio 2 nogal wat problemen geeft!
Klopt! je rijd hem in 5 jaar op en dan rij je hem ergens de gracht inquote:Op zondag 6 maart 2011 21:05 schreef PierreBetfair het volgende:
Voordeel van een 10 jaar oude clio is ieg dat je geen afschrijving hebt. Als je em beu bent breng je hem gewoon naar de sloop.
Geen last van gelukkigquote:Op zondag 6 maart 2011 20:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Mijne is ook net op de rand volgens mij, uit 2000. Enige waar ik last van heb, is de contact onder de passagiersstoel. Als die stoel verschoven word dan gaat het servicelampje branden, als je deze dan een beetje beweegt dan gaat die weer uit. Voor de rest niks eigenlijk..
Een vriendin van me had inderdaad het model erna en die scheen heel veel problemen gehad te hebben met de elektronica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |