quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
met falende dingen zoals de auto mat justin?![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef omearos het volgende:
[..]
moet je maar niet zo'n TT voorstellen
Neh moest rond 14u bellen..quote:
Als je zelfs faalt met stemmen, dan is het wel heel slecht met je gesteldquote:
waarom stemmen als degenen waarop je stemt ook falenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je zelfs faalt met stemmen, dan is het wel heel slecht met je gesteld
Omdat het alleen maar slechter wordt als minder mensen stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarom stemmen als degenen waarop je stemt ook falen
auto weer klaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb er toch nog een redelijk actief dagje van kunnen maken vandaag
Coalitiestemmersquote:
Doe ze de groeten uit Eindhovenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
auto weer klaar?
Ik morgen weer op route, tijd nog onbekend maar mag ri Lille
ik heb ook geen vvd gestemd, klootzakken met die boetes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Coalitiestemmers
Mensen die de boetes voor langstudeerders aanmoedigen
Hehe mag zelfs langs lille, kan naar Amiensquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe ze de groeten uit Eindhoven
Neuh, check ik morgen welquote:
Ik ga vanavond mooi nergens naartoequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en als je vanavond nou plotseling weg moet?
Studeren zul je! En snel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Coalitiestemmers
Mensen die de boetes voor langstudeerders aanmoedigen
Voor tzefde wordt uw vrouwtje doodziek en heeft ze je nodig...en dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga vanavond mooi nergens naartoe
Dan jat ik wel een auto 14.gifquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Voor tzefde wordt uw vrouwtje doodziek en heeft ze je nodig...en dan?
bel ik iemand die in Enschede woont voor vervoer naar de EHBOquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Voor tzefde wordt uw vrouwtje doodziek en heeft ze je nodig...en dan?
Ik doelde meer als steun ofzo...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef omearos het volgende:
[..]
bel ik iemand die in Enschede woont voor vervoer naar de EHBOis sowieso sneller
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan jat ik wel een auto 14.gif
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik doelde meer als steun ofzo...
[..]
Ga Twente - Utreg kieknquote:
Dan zet je een (zeker) filmpje opquote:
moet jij niet kijken?quote:
Nee die moet ik bewaren voor onderweg he...anders verveel ik me daar zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zet je een (zeker) filmpje op
nope, eigenlijk zo'n beetje alles behalve datquote:
hej m nog steeds ja?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef Redbaron het volgende:
zooo, ff schroefsetje besteld..
Binnenkort maar eens omlaag met die swift
vierkantquote:
Mwoah, ik vind dat de scheids de wedstrijd niet goed fluitquote:
tuulk...zoveel rij ik er niet mee dus slijten doet ie nauwelijks.quote:
zoals de scheids om de kleinste dingen utreg geel geeft...jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoorde net dat FC Twente al 3 keer rood had moeten hebben?
Twente?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente wordt met de week onsportiever
Rot toch op man, Janko had eraf gemoeten en de scheids deed het best goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Twente?
De scheids is in deze een grote rol bedeeld
beidequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Twente?
De scheids is in deze een grote rol bedeeld
Ik hoop hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Win wel ff van de joden als je wilt
scheids had in t begin niet direct die kaarten moeten trekken, was het een andere wedstrijd geworden..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man, Janko had eraf gemoeten en de scheids deed het best goed.
*eenschquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rot toch op man, Janko had eraf gemoeten en de scheids deed het best goed.
ik draag geen twenteshirtquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu gaan zeiken over de scheids.. Terwijl je een Twenteshirt draagtDe ironie
Met een tempo van: mop mop, GAS EROP!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Win wel ff van de joden als je wilt
Dat zou dus exact het tegenovergestelde zijn van vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Met een tempo van: mop mop, GAS EROP!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
die commentator![]()
bah, dat vond ik pas een vreselijk domme oetlul
voor de rest was de 2e gele kaart van cornelissen terecht en dom. Janko had eraf gemoeten.
Ja inderdaad.. Heb 5 gram speed opgesnoven om wakker te kunnen blijven zodat ik de wedstrijd af kon zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou dus exact het tegenovergestelde zijn van vandaag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Heb 5 gram speed opgesnoven om wakker te kunnen blijven zodat ik de wedstrijd af kon zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
ik ben ook van plan kaarten te halen voor de finalequote:Op donderdag 3 maart 2011 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
m'n vriendin was gisteren mee, in mijn enthousiasme gelijk gevraagd of ze dan ook meeging naar de finale (ze wilde sowieso al een CC aan gaan vragen) en dat wilde ze wel
nice!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben ook van plan kaarten te halen voor de finale
dat zou wel tof zijn, maar Ajax - Twente is natuurlijk meer een finalequote:
eerst de beker pakken op neutraal terrein en dan kampioen worden in de Arenaquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan heeft Twente 2 keer ajax uit in een week
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eerst de beker pakken op neutraal terrein en dan kampioen worden in de Arena![]()
![]()
ambitie moet je hebben! het liefst word ik ook eerder dan die 15e mei kampioenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ambitie moet je hebben! het liefst word ik ook eerder dan die 15e mei kampioen
de thuiswedstrijd tegen willem 2quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ambitie moet je hebben! het liefst word ik ook eerder dan die 15e mei kampioen
PSV Zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat Twente geen kampioen wordt
PSV wel dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat Twente geen kampioen wordt
dat zou natuurlijk ook tof zijn, gewoon thuis kampioen wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de thuiswedstrijd tegen willem 2
quote:
en wij hopen op Twentequote:
Logischquote:
hoe bedoel je dat laatste?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch
Al heb ik bij sommigen het idee dat ze er maar vanuit gaan dat FCT het wordt
Paar mensen die ik ken geloven niet anders en zijn er heilig van overtuigd dat FCT opnieuw kampioen wordt.quote:
heilig overtuigd is een groot woord, maar vind wel dat we dit jaar weer een hele goede kans makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Paar mensen die ik ken geloven niet anders en zijn er heilig van overtuigd dat FCT opnieuw kampioen wordt.
Ivoquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh![]()
Iedereen hier gisteren zijn stem uit gebracht?
Hoiquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh![]()
Dat wel, maar dit seizoen wordt nog spannendquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heilig overtuigd is een groot woord, maar vind wel dat we dit jaar weer een hele goede kans maken
Ajax zie ik inderdaad niet meer inlopen vanaf plek 3quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Dat wel, maar dit seizoen wordt nog spannend
PSV en FCT gaan het uitvechten..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh![]()
Mooi is dat hequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
kruipt de donderdag toch alweer richting half 12...
auto doet niet, computer doet niet; what's next?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit mobiel te internetten, computer heeft er geen zin an
Justin weigert hiernaquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
auto doet niet, computer doet niet; what's next?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuh, internet doet het eindelijk
quote:FC Twente-fans belagen FC Utrecht-spelers
UTRECHT - De verloren bekerwedstrijd van FC Utrecht bij FC Twente heeft een vervelend staartje gekregen.
De FC Utrecht-spelers Sarota, Demouge en Vorstermans liepen na het duel naar hun auto. Een groep van 150 Twente-supporters liep achter hen aan.
Vorstermans werd vastgepakt en kreeg een aantal schoppen. Hij raakte niet gewond.
Of er aangifte is gedaan en of er mensen zijn aangehouden is niet bekend.
reageer op dit artikel | print artikel
Laatste update: donderdag 3 maart 2011 11:34 uur
© RTV Utrecht
in de zomer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Villareal wil Dzsudzsak voor 14 miljoen overnemen
Kutspanjaarden
als het waar is, is dat echt schandalig!quote:
14 miljoen voor de beste speler van de Eredivisie is gewoon te weinig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom kutspanjaarden dan? PSV kan de centjes wel gebruiken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Villareal wil Dzsudzsak voor 14 miljoen overnemen
Kutspanjaarden
als je ziet dat Suarez 25 opgebrengt, is 14 inderdaad errug mager! maar je weet niet wat voor dingen hij precies in z'n contract heeft staan...quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
14 miljoen voor de beste speler van de Eredivisie is gewoon te weinig.
gunstig voor de rest van de Eredivisie jahquote:
het zit diep hč?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, en Spanjaarden zijn kut vanwege 11 juli 2010.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeffreyquote:
Nathaliequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:57 schreef Mdrop het volgende:
Middag!
MartijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe je weer goed
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Heyquote:
Hoiiquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jeffrey
[..]
Nathalie
[..]
Martijndoe je weer goed
Hier ook!quote:
heb morgenvroeg nog school, morgenmiddag shoppen en dan dient carnaval zich aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja, mooi geweest voor deze week, lekker lang en druk weekend.
Shoppen, altijd leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
heb morgenvroeg nog school, morgenmiddag shoppen en dan dient carnaval zich aan
Truequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgend jaar weer een kans(ja, ik weet dat dat 'slechts' een EK is...)
ik vind het donders leukquote:
dan komen we Spanje misschien wel weer tegen in de finalequote:
Als Robben 'm dan maar wél maakt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan komen we Spanje misschien wel weer tegen in de finale
Eens, zolang ik zelf ook spul nodig heb, hele dag lopen voor anderen is niet watquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind het donders leukhelemaal als het samen met de vriendin is! ff wat overhemden, pantalons en casual zooi halen
Terras sowiesoquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Shoppen is mooi, mits met 1 of 2 anderen en mooi weer. En terras als afsluiter
wie weet, wie weet...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Robben 'm dan maar wél maakt..
volgens mij heeft zij niks nodig, dus we lopen voor mijquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, zolang ik zelf ook spul nodig heb, hele dag lopen voor anderen is niet wat.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Shoppen is mooi, mits met 1 of 2 anderen en mooi weer. En terras als afsluiter
morgenmiddag wordt het zonnig volgens de vooruitzichten, dus misschien zit terras er wel inquote:
Je kan toch al Nederlands? Ga naar huisquote:
Henrikequote:
je haalt me de woorden uit de mond Davidquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan spijbel je net als vorige week.
Volgens mij loopt het kwijl je uit de mond.. niet de woordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike
[..]
je haalt me de woorden uit de mond David
de woorden heb jij er dus net uitgehaald, het kwijl is inmiddels netjes afgeveegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het kwijl je uit de mond.. niet de woorden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de woorden heb jij er dus net uitgehaald, het kwijl is inmiddels netjes afgeveegd
Dan kan er weer bier inquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de woorden heb jij er dus net uitgehaald, het kwijl is inmiddels netjes afgeveegd
Goed bezig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
zeau, morgen om 10.00 wordt mijn bed gebracht en geplaatst
Vieren met bier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
zeau, morgen om 10.00 wordt mijn bed gebracht en geplaatst
Oh wacht.quote:
quote:
zaterdagavond mooi nachtje in dat nieuwe bed slapen met m'n meisjequote:
Inderdaad heerlijk niks doen. Alleen Twente staat op het programquote:
dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
de hele dag in je nieuwe bed liggen niks doen ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi dat dat al om 18.45 is, zijn ze rond half 9 klaar; vriendin moet werken tot 5, dus gok dat die ook pas rond 8 uur, half 9 bij me isquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad heerlijk niks doen. Alleen Twente staat op het program
ik zie dat het 's middags is, dus dat moet ik helaas missenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef Dos37 het volgende:
Zondag top fit op de bank hopelijk genieten van Liverpool - Man Utd.
ergeren aan een Engelse scheids?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:09 schreef Dos37 het volgende:
Ik jammer genoeg ook, kon ik me weer ergeren aan een scheids
Ja die kerel maakte er een zooitje van.quote:
scheelt dat ze hier in NL beter zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja die kerel maakte er een zooitje van.
Zekers, Bossen aan topquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zekers, Bossen aan top!
Wat haat ik het wanneer ik iets niet kan downloaden.
ik zie niks in je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik zie alleen schuifbalk die een stukje naar rechts kanquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er staat toch een title van een release.
Nathaliequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Okee, hoi!
Nou ben ik er echt even![]()
Het viel me op dat ik vaak Hoi zeg, en dan wat anders aan het doen ben en dan compleet vergeet dat ik hier gepost had
Ja, vind het zelf ook wel vervelendquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nathaliedat is de laatste tijd inderdaad zo, ff Hoi en dan weg
maar leuk dat je er nu echt even bent
Ik ben dan gewoon met andere dingen bezig, zoals school ofzo, en dan ben ik daar zo druk mee bezig dat ik compleet vergeet dat ik hier gepost hadquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat heb ik ook wel eens dan zeg ik hallo en dan kijk ik even waar het over gaat en als het dan over voetbal gaat ofzo dan kan het zijn dat ik de heel dag niet meer post hier
weet je hoe koud het wordt gek!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:39 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens met de brommer naar beilen ga.
komt wel goedquote:
vond het nou al koud zat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
weet je hoe koud het wordt gek!
3/4 graden ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
weet je hoe koud het wordt gek!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
vond het nou al koud zat!
[edit]
[ afbeelding ]
![]()
je bent niet de enigequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
8 uurtjes werken scheid mij morgen nog van het weekend.
Jaloers is*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn lekker warme bedje waar ik nog lekker even in blijf liggen
het is inderdaad nog ochtend hoor.quote:
ohjaquote:
quote:
Zelfde gemeente iigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee man, Albergen de thuishaven van Den Drijver. Geesteren is Reinerink.
Het is carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Apart wat je allemaal tegenkomt in de trein van Amersfoort naar Enschede.
1. Scheidsrechter die Twente - Utrecht gefloten heeft en keihard zit te telefoneren over sommige reacties.
2. Een jongen die op z'n gitaartje zit te pingelen wat nergens naar klinkt.
3. 2 buitenlandse jongens met de Voetbal International in hun handen, die bij elke club die ze erin tegenkomen zeggen wie er beter opgesteld hadden kunnen worden. Wordt zelf trainer zou ik zeggen..
4. Een dame die schizofreen lijkt te zijn. Zit tegenover me, zonder aanleiding begint ze ineens keihard te lachen, waarna ze verschrikt om zich heen kijkt of niemand het gezien heeft. Concentreert met dr ogen alsof er tegen dr gepraat wordt waar ze heel aandachtig naar moet luisteren. Waarna ze ineens keihard sorry schreeuwt, en opnieuw verschrikt rondkijkt of niemand het gezien of gehoord heeft..
Edit; en ook zat ze regelmatig met dr handen voor de mond, maar ik kon zien dat ze geluidloos aan het praten was.
Wat. Een. Mongool.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is carnaval![]()
![]()
Stel gekken in de trein![]()
Beter dan zo'n mongool als deze in de trein
http://www.dumpert.nl/med(...)nmeisjestrapper.html
Doorspoelen tot 3/4 ofzo voor de "actie"
jij ook alquote:
Pff, dat volk doet ook niks héquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het is carnaval![]()
![]()
Stel gekken in de trein![]()
Beter dan zo'n mongool als deze in de trein
http://www.dumpert.nl/med(...)nmeisjestrapper.html
Doorspoelen tot 3/4 ofzo voor de "actie"
watjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
voort toch maar met de auto naar beilen
het was vanmorgen om half 10 nog onder 0. dus morgen denk ik niet zo heel veel andersquote:
Tot uur of 12... half 2 konden we pas vloerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was vanmorgen om half 10 nog onder 0. dus morgen denk ik niet zo heel veel anders
slimquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was vanmorgen om half 10 nog onder 0. dus morgen denk ik niet zo heel veel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |