quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef houda het volgende:
Mijn man heeft een wapen gekocht, een automatisch wapen. Wel raar hoor dat dat ding nu bij mij thuis is en dat terwijl ik weet dat een pro Khadaffi het in handen heeft gehad.
Er zitten ook kogels bij uiteraard en een mes aan de voorkant, waar ook de kogels uit komen.
Nu kunnen we onszelf tenminste beschermen mochten ze hier aan de deur komen ofzo??
Ook zijn er bekende van mijn schoonzus gebeld om te chanteren met familieleden. (datgene wat hierboven gepost is klopt dus, bij deze bevestigd als jullie mij een bevestiging genoeg vinden)
hey hey houda!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef houda het volgende:
Dat familie gevangen is genomen en dat ze moeten stoppen met protesteren en dat hij de mensen hier daar ook van moet overtuigen! Vreselijk gewoon! Bah, wat moet je nou met zo'n situatie??!
abc news plaatje van hun "map "quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://abcnews.go.com/WNT/video/reality-check-libya-13032754
Reality Check: Libya
The U.N. estimates the death toll to be over one thousand.
03/01/2011
( video van "verslag "van amanpour )
Frikandellen zijn op inmiddelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
ooh ja dinner time .. smakelijk alvast iedereen !!
ik was ook al klaar met mn pizza naar binnen schuivenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Frikandellen zijn op inmiddelsvan 't zelfde!
Hier nog een handleiding voor het wapen, gaat ook over onderhoud en zo komt wellicht van pasquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
hey hey houda!!
damnz ik hoopte dat het een gerucht was ..
heel veel sterkte he !! en pas op met dat geweer , goed dat jullie jezelf kunnen beschermen , maar geen ongelukjes he !!
peace!
Hey bedankt! Wat attent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hier nog een handleiding voor het wapen, gaat ook over onderhoud en zo komt wellicht van pas
http://www.ak-47.us/pic/books/ak47_usarmy.pdf
tja of het helemaal waar is is niet duidelijk ...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
Ben de laatste topics niet gevolgd, ik hoorde hier constant in de media dat steeds meer mensen uit Ghadaffi's regime naar de rebellen overliepen en dat men Ghadaffi steeds minder steden onder controle had.
Vanwaar nu opeens die "omslag" dat Ghadaffi zich niet meer met z'n directe omgeving hoeft bezig te houden maar in het oosten van het land een tegenoffensief kan starten? Waar haalt hij die krachten vandaan?
*quote:"Je ziet dat Kadhafi zijn troepen de opdracht heeft gegeven zeer strategische plekken te heroveren vanwege de olie. Die plekken heeft hij nodig om zijn macht verder te consolideren", zegt Midden Oosten-kenner Moustapha Oukbih.
wow heb ik iets gemist .. dis wel heel hoog in 1 x indd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:43 schreef aerdt het volgende:
Bron:hln.be
Minstens zesduizend doden door geweld in Libië
Bij het geweld dat werd gebruikt om de opstand in Libië de kop in te drukken, zijn intussen al 6.000 doden gevallen, waaronder 3.000 alleen al in de hoofdstad Tripoli. Dat heeft een woordvoerder van de Libische Liga voor Mensenrechten, Ali Zeidan, vandaag in Parijs gezegd.
Volgens Ali Zeidan kan deze balans, die veel hoger ligt dan de cijfers die tot hiertoe circuleerden, nog oplopen. De vorige dodenbalans van de Libische Liga voor Mensenrechten dateerde van 23 februari en maakte melding van 640 doden. De Libische regering heeft het intussen over 300 doden, daar waar diplomatieke bronnen gewag maakten van 1.000 à 2.000 doden.
En daarom zuigen oorlogen!quote:TrablesVoice Freedom Fighter
BREAKING: my own brother is a Pro-Qaddafi..... so fucking sad. excuse the language please.
Waren er hier niet mensen die een lijst bijhielden? Die zouden het dan moeten kunnen bevestigen/ontkrachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wow heb ik iets gemist .. dis wel heel hoog in 1 x indd.
ik hoop echt dat dit niet klopt....
Graag gedaan, deze is een beetje moeilijk te lezen soms dus als je een betere nodig hebt, stuur maar een PM dan ga ik scannen voor jequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef houda het volgende:
H
[..]
Hey bedankt! Wat attent.
En ja dit is precies dezelfde!!
Die persoon is al een tijdje niet meer gezien in dit forum, te druk waarschijnlijk met het natrekken van bronnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waren er hier niet mensen die een lijst bijhielden? Die zouden het dan moeten kunnen bevestigen/ontkrachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |