Pure chocolade isquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Wyccie waarom moesten het repen van 2 euro per stuk zijn? Had je echt per se 80% cacao nodig?
Ik ook niet. Momenteel slaap ik rond 4 uur en word wakker om 12 uur. Dat wordt even een enorme omschakeling als ik weer co-schappen heb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:41 schreef LadyBlack het volgende:
Gelukkig maar! ik ben namelijk echt geen vroege vogel...
overfrankeren is geen probleem inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een bubbeltjesenvelop die 290 gram weegt, en nog een setje postzegels van 0,88 cent. Als ik daar 3 van opplak overfrankeer ik (moet 2,30 betalen) maar dat lijkt me geen ramp toch
Ik heb altijd een grote dip na het eten (of tijdens het eten, als dat laat isquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
Joh wat houden jullie het lang vol 's avonds... Rond 23:00 uur lig ik er meestal wel in... ook in de tijd dat ik nog geen kinderen had. Ik lig 's avonds vaak, helemaal in de winter, op de bank al te slapen tijdens het kijken van een serie of film. Tot grote frustratie van Peace.
Dat heeft Peace ook inderdaad. Ik ben meer een ochtendmens, doe 's morgens het meest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb altijd een grote dip na het eten (of tijdens het eten, als dat laat is), maar ik ben bijna altijd tegen tienen weer klaarwakker
En tegen 12 uur, of iets later, ben ik dan wel klaar voor bed.
Dat lijkt me nou best wel weer handig als je kinderen hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft Peace ook inderdaad. Ik ben meer een ochtendmens, doe 's morgens het meest.
Mijn vorige telefoon had ook twee camera's.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik het voordeel/gemak (internet/mail in praktisch formaat) van de iPad inmiddels wel heb onderkend, begrijp ik de ophef rondom de iPad2 niet zo.
OK, hij is sneller, maar dat is op zich niet schokkend. Maar wat moet je met 2 camera's, een afdekcover, een HDMI-connectiebus en tools zoals Photo Booth (soort Photoshop voor Mac), FaceTime(Skype-kloon), Garageband (slechte Ableton Live kloon) en iMovie (videobewerkingspakket) op een iPad?
O ja, straks ook in wit verkrijgbaar...![]()
Wil je beweren dat ze in Den Haag geen Marokkanen hebben? Ga eens een kijkje nemen in de schildersbuurt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren had madam het over Marokkaanse rotjongens die in Zandvoort de rust op het strand zouden verstoren.
Sure, die crossen vanuit Amsterdam allemaal op hun scootertjes naar Zandvoort...![]()
Die twee dikgedrukte dingen zijn dus onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik het voordeel/gemak (internet/mail in praktisch formaat) van de iPad inmiddels wel heb onderkend, begrijp ik de ophef rondom de iPad2 niet zo.
OK, hij is sneller, maar dat is op zich niet schokkend. Maar wat moet je met 2 camera's, een afdekcover, een HDMI-connectiebus en tools zoals Photo Booth (soort Photoshop voor Mac), FaceTime(Skype-kloon), Garageband (slechte Ableton Live kloon) en iMovie (videobewerkingspakket) op een iPad?
O ja, straks ook in wit verkrijgbaar...![]()
Soms loopt de update een beetje achter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef Soempie het volgende:
Hoe kan dat nou, in m'n actieve topics zie ik WG als laatste, maar hier mij?
Oeh bah. Ik vind het juist heerlijk als ik even geen caffeïne hoef te drinken, zoals nu en in het weekend. Voel me dan zo vergiftigd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en als ik langer dan tot een uur of 10 in bed blijf liggen krijg ik last van cafeïne-ontwenningshoofdpijn
Echt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh bah. Ik vind het juist heerlijk als ik even geen caffeïne hoef te drinken, zoals nu en in het weekend. Voel me dan zo vergiftigd.
NOu, helaas is dat niet zo in de meeste gevallen. Helemaal niet de eerste 2 jaren. Twan is nog steeds erg vroeg wakker, meestal tussen 6 en 7 uur, dat heb ik nou helemaal niet als er geen wekker gaat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij passen kinderen vaak ook wel hun ritme aan dat van hun ouders aan. Dat is dan weer gunstig.
Je hoeft het toch nooit te drinken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh bah. Ik vind het juist heerlijk als ik even geen caffeïne hoef te drinken, zoals nu en in het weekend. Voel me dan zo vergiftigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |