Juist! Maar laat het gerust 8 weken duren!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jullie worden pas hitsig na 2weken -20 zodat jullie weer los kunnen op de schaatsen?
Ik wil het nog steeds doen! Maar een startbewijs moet je ongeveer erven...quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:38 schreef Thaboel het volgende:
Zal dat kuteind echt nooit gaan schaatsen maar mocht het gebeuren er zeker heen voor de sfeer en het bier
Weet ik veel... Zag ze op geenstijl. Maak me niet zo druk om dat soort figuren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:46 schreef Clan het volgende:
Hoe zit dat nu met die Friese seperatisten?
De Limburgse seperatisten zijn ook een stille dood gestorven, al loeide dat zo'n 10 jaar geleden weer even op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik veel... Zag ze op geenstijl. Maak me niet zo druk om dat soort figuren.
Rein Jonkerquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:05 schreef Clan het volgende:
Wie het laatst lacht lacht het hardst, Al die links partijen roepen dat de kiezer het kabinet heeft afgestraft en dat men kiest voor een eerlijker kabinet, en nu blijken ze toch nog een meerderheid in de kamer te krijgen.
Ik vraag me ook af waarom er geen bescherming van marsof aanwezig was :/.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:02 schreef Lightning_NL het volgende:
Benieuwd hoe dat gaat aflopen, en benieuwd hoe het in godsnaam heeft kunnen gebeuren. Mijn eerste gedachte was: Waarom laat je zo'n missie door een Lynx vliegen?
Sowieso moet je dit niet door de Marine laten doen, maar gewoon door de KLu. En zoiets al helemaal niet door 1 heli laten doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:22 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom er geen bescherming van marsof aanwezig was :/.
Als ik het goed had hadden ze daar serieus problemen met knopen, het was daar zo koud dat de tinnen knopen spontaan kapot gingen. Lijkt me niet zo handig als je broek afzakt in het midden van het strijdgeweldquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:10 schreef Clan het volgende:
[..]
In het boek 1812 Napoleons fatale veldtocht naar Moskou van Adam Zamoyski, zie je pentekeningen van de Fransen in Rusland, die droegen amper nog correct het uniform, die droegen buitgemaakte jassen en jurken, je ziet zelfs een pentekening van Napoleon in een vrouwenbontjas, maar goed, het was -37 graden celsius.
Dacht dat vliegers van de Marine ook bij de KLU vandaan kwamen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Sowieso moet je dit niet door de Marine laten doen, maar gewoon door de KLu. En zoiets al helemaal niet door 1 heli laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |