Naakt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een kutversie van Pendulum was dat?
Ik kom er speciaal voor de douche uit
nu ben jijquote:
Aightquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu ben jijben ik blij dat ik nog ff kom kieken
Die zijn allemaal met MBS meequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is er een giga groot feest geweest ofzo waar wij niks van af wisten en waardoor iedereen nu moe is?
waar is iedereen?
Pics!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal wel druk bij haar in bed zijn dan
50?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
Hoeveel sterren staan er op de Amerikaanse vlag?
51quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
56 toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
72quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
Je gaat je goddelijke gang maar, ik weet alleen zeker dat ze niet mee wil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef utopie het volgende:
koelkast, ik ga 1 dagje op stap met popje, lijkt het je wat ?
godverdomme manquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je gaat je goddelijke gang maar, ik weet alleen zeker dat ze niet mee wil.
Sharr mag Koelkast mee naar huisquote:The national flag of the United States of America (the "American flag") consists of thirteen equal horizontal stripes of red (top and bottom) alternating with white, with a blue rectangle in the canton (referred to specifically as the "union") bearing fifty small, white, five-pointed stars arranged in nine offset horizontal rows of six stars (top and bottom) alternating with rows of five stars. The fifty stars on the flag represent the 50 states and the 13 stripes represent the original thirteen colonies that rebelled against the British monarchy and became the first states in the Union.[1] Nicknames for the flag include the "Stars and Stripes", "Old Glory,"[2] and "The Star-Spangled Banner" (also the name of the national anthem).
van wat ik tot nu toe gehoord heb eensquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:28 schreef Viro het volgende:
nee sharr hiervoor log ik in vanaf mij telefoon, geen JB
Sorry schatjequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:29 schreef Viro het volgende:
nu kan ik weer gaan slapen, schrok serieus wakker door JB![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef sharr het volgende:
Zijn er nog uptempo nummers als verzoekje? Ik moet een beetje opwekkende muziek draaien om zelf wakker te blijven
Marco Borsato - De meeste dromen zijn bedrogquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef sharr het volgende:
Zijn er nog uptempo nummers als verzoekje? Ik moet een beetje opwekkende muziek draaien om zelf wakker te blijven
Engelstaligquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Marco Borsato - De meeste dromen zijn bedrog
Die komt eraan, je DMquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoor hem nu wel heel vaak op onz.. blijft goed nr maar toch
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
i just had seeeeeeeex
![]()
![]()
oh wacht.. niet
![]()
* sharr raakt aan en troostquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:44 schreef utopie het volgende:
ik heb dikke koppijn.
ff aspirine pakken.
aanraken en troosten mag
* Knetterkrankjorum raakt jou aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:44 schreef utopie het volgende:
ik heb dikke koppijn.
ff aspirine pakken.
aanraken en troosten mag
* Knetterkrankjorum aait over je bolletje en geeft eenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef utopie het volgende:
ik zie ze al met zn vingertje van ''tikkie!''
_
slaap lekker kastje, veel plezier in dromenland en eenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
Lievjes slaap lekker, tot over 9 uur en 15 minuten![]()
ik heb koppijn. aanraken mag. vooral van popjequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
Lievjes slaap lekker, tot over 9 uur en 15 minuten![]()
Is goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oeh lekkeren muziek.. gewoon 3 achter elkaar
Sharr trouwen?
Nu ben ik in de war. Je UI.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:46 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb koppijn. aanraken mag. vooral van popje
jawel, hij hangt boven me bedquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi utopie heeft niks meer aan de foto hahaha
01:00 denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:48 schreef utopie het volgende:
sharr, tot hoe lang ga je door? daarna ga ik slapen
quote:
kusjens enzo.. trustequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik duuk er ook in! Morgen weer lange dag!
Ciao
ik stem half 2quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Anders moet arme koeling wakker blijven
hij ligt in bed met zijn vriendin, daarna slapen zegt ie net over msnquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Anders moet arme koeling wakker blijven
dus het kan welquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:50 schreef utopie het volgende:
[..]
hij ligt in bed met zijn vriendin, daarna slapen zegt ie net over msn
Ja maar hij moet controleren en ik moet 7 uur opstaanquote:
ook al met die dubstepjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar hij moet controleren en ik moet 7 uur opstaan
Ik draai overigens ook echt gewoon de TMF dance CD
i likequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar hij moet controleren en ik moet 7 uur opstaan
Ik draai overigens ook echt gewoon de TMF dance CD
Nee dubstepjes had ik nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:51 schreef utopie het volgende:
[..]
ook al met die dubstepjes? Ik vind het wel goeie muziek
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dubstepjes had ik nogDie zijn leuk!
Schatje, wat een prachtige ringquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zegt niks over de ring
spesjaal voor je uitgezocht enzo
![]()
hele stad door gesjouwt.. en dan zeg je niks
wie kan ons Fok! trouwen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Schatje, wat een prachtige ring![]()
![]()
![]()
Ik vind dat we dan gelijk moeten trouwen sowieso.
Met zo'n ring!
oke, ander keer dan maar weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik red het denk ik echt niet dan met opstaan morgen
Ik ken geen fok ambtenaar.. dominee.. achtig.. figuurquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie kan ons Fok! trouwen dan?![]()
wil eigenlijk ook zo snel mogelijk met je trouwen
webhawk heeft un keer iemand getrouwd miss kan koelkast het morgen voor ons doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ken geen fok ambtenaar.. dominee.. achtig.. figuur
ja en jullie gaan straks slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
het valt mij nu op dat we serieus de enige 3 nog zijn die hier posten
heb ik gelijk of slaap ik al half?
nohhquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en jullie gaan straks slapen
ik welquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
[..]
nohhdat is ook wat
loop je straks tegen jezelf te posten
5! 13 stond niet in dit genre en dan raak ik in paniekquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wel
welk nr is dit? nr 13 of 5?
hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
Nog één nummer hierna, dan valt mijn laptop ook echt uit
bedankt voor het uurtjequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef sharr het volgende:
Nog één nummer hierna, dan valt mijn laptop ook echt uit
Ik heb nog een eindjingle dacht ik ergensquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hahameid je was iig weer fantastisch.. al heb ik je stem niet gehoord dit keer
over jingles gesproken.. ik ben bezig met een demo jingle, en een commercial jinglequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb nog een eindjingle dacht ik ergens
oeh ga ik die nog horen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb nog een eindjingle dacht ik ergens
jij bent goed met jinglesquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:58 schreef utopie het volgende:
[..]
over jingles gesproken.. ik ben bezig met een demo jingle, en een commercial jingleben er al een weekje mee bezig ofzo
Jeetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 00:58 schreef utopie het volgende:
[..]
over jingles gesproken.. ik ben bezig met een demo jingle, en een commercial jingleben er al een weekje mee bezig ofzo
ben benieuwdquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef sharr het volgende:
Dit bestand heet 'EIND', geen ideeeeee wat ik zeg eigenlijk
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben benieuwd
ga je morgen ook zulke leuke muziek draaien?
ja.. heb al verzoek spesjaal voor jou.. alleen nu eerst YMCKquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:01 schreef sharr het volgende:
[..]Niet dezen,
morgen wordt het britpop/indie/alternative,
the verve en zulks
Doet draakje het btw nu?
hoelaat draai je? ben nl vanaf kwart over 3 wegquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:01 schreef sharr het volgende:
[..]Niet dezen,
morgen wordt het britpop/indie/alternative,
the verve en zulks
Doet draakje het btw nu?
Aightquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. heb al verzoek spesjaal voor jou.. alleen nu eerst YMCK
14:00-15:00quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoelaat draai je? ben nl vanaf kwart over 3 weg
nothing compairs to youquote:
jij ging toch slapen als sharr klaar was?quote:
true thatquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ging toch slapen als sharr klaar was?
dikkequote:
hahaha lievvquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
sharr
Bericht:
voor knetter, ik ben weg dus hoef toch niet te luisteren
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
omdar sharr lekkere tietjes heeft en geen platte tieten en omdat knetter gewoon een leuk wijf is die we met z'n allen moeten waarderen en adoreren, niet molesteren.
hooooi btw .. tis dood hierquote:
wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:25 schreef mc-Piel het volgende:
warom moet politie altijd leuken feestjen verpesten?
Omdat muziekjen te hard staat en buren willen slaapjen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:25 schreef mc-Piel het volgende:
warom moet politie altijd leuken feestjen verpesten?
dat is waaar ht ongeveer op neer kom ja!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat muziekjen te hard staat en buren willen slaapjen.
Hihi, nee ik was het..... zijn broertje xDquote:
whahaha oke goede smaakquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:32 schreef TCI het volgende:
[..]
Hihi, nee ik was het..... zijn broertje xD
Die idioot van een broer is allang in dromenland
wutt koelkast die vrijwillig naar clouseau gaat luisteren?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
voor knetter, voor wie anders. ook namens popje die eigenlijk al lang zou moeten slapen maar net als ik radioverslaafd is en nu dus samen met mij in bed nog ligt te luisteren wut wut wut
compensatie voor alle knetterhaat van vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt koelkast die vrijwillig naar clouseau gaat luisteren?
vanwaar al die knetter liefde ineens?
helemaal niet, ik vond het een kutlied... snap niet waarom mijn broer naar dit soort muziek luistert.quote:
dat viel wel mee toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
compensatie voor alle knetterhaat van vandaag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:35 schreef TCI het volgende:
[..]
helemaal niet, ik vond het een kutlied... snap niet waarom mijn broer naar dit soort muziek luistert.
Metal en rock rulezzzz, de rest zuigt ballen xD
metal, dude, ben jij doof? wat zieligquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:35 schreef TCI het volgende:
[..]
helemaal niet, ik vond het een kutlied... snap niet waarom mijn broer naar dit soort muziek luistert.
Metal en rock rulezzzz, de rest zuigt ballen xD
echt niet.... hij luistert nu alleen maar naar de radio van fok. voorheen was het alleen maar metal en rock, nu hoor ik van alles. word er gek van :$quote:
wacht maar.. je gaat vanzelf van onz houdenquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:37 schreef TCI het volgende:
[..]
echt niet.... hij luistert nu alleen maar naar de radio van fok. voorheen was het alleen maar metal en rock, nu hoor ik van alles. word er gek van :$
slaap lekker jullie beidenquote:
Trustenquote:
ben jij gek ofzo, rap is dikke poep door een trechter. Bullet for my valentine, dragonforce foo fighters en dat soort bands zijn de bom.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
metal, dude, ben jij doof? wat zielig
of wacht
je bent blind![]()
jij behoort rap enzo aan te vragen
ik heb een leven, school vrienden enzo. ik ben blij dat ik niet netals mijn broer thuis zitquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wacht maar.. je gaat vanzelf van onz houden![]()
![]()
wat heeft dat ermee te maken.. alsof iedereen die luistert geen leven heeft?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:41 schreef TCI het volgende:
[..]
ik heb een leven, school vrienden enzo. ik ben blij dat ik niet netals mijn broer thuis zit
Ik wilde eerst ook fripSide aanvragen, waar die was al gedraaidquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja is bazen nummer.. maar damn hoor hem nu echt teeeeeeee vaak op onz
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:42 schreef TCI het volgende:
ja hoor alleen de bekende nummers van metallica hoor ik op fok radio, de echte goede nummers hoor ik nooit.... stelletje fake metal luisteraars
je luistert op verkeerde momenten..quote:
Waarom kwoot je mij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je luistert op verkeerde momenten..
we hebben levende dj's die ook verzoekjes doen
en we hebben sperzieboontoon die ook van jouw soort muziek houd
weet ik niet, ik geef alleen antwoord op jouw vraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken.. alsof iedereen die luistert geen leven heeft?
hihiquote:
ik stelde geen vraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:45 schreef TCI het volgende:
[..]
weet ik niet, ik geef alleen antwoord op jouw vraag
volgende week heb ik weer school, dan kan ik niet luisteren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je luistert op verkeerde momenten..
we hebben levende dj's die ook verzoekjes doen
en we hebben sperzieboontoon die ook van jouw soort muziek houd
nog spannende dingen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:47 schreef TCI het volgende:
[..]
volgende week heb ik weer school, dan kan ik niet luisteren.
Het is omdat mijn pc net stuk gegaan is. Anders zou ik nooit hier terecht zijn gekomen. Ik snap niet waarom hij altijd zijn pc aan heeft staan. Ik kan makkelijk bij al zijn shit komen nu xD
opmerking dan, nou goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik stelde geen vraag
Ik zei dat je vanzelf van onz zou gaan houden als in onzin radio
geeft niet hoor.. de eerste fase is ontkenningquote:
zo dom is hij helaas niet.....zucht ik kan niet bij zijn foto;s komen..... heeft hij gelukquote:
jammerquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:49 schreef TCI het volgende:
[..]
zo dom is hij helaas niet.....zucht ik kan niet bij zijn foto;s komen..... heeft hij geluk
is toch altijd interessant andermans computerquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:52 schreef TCI het volgende:
[..]
hoezo vraag je dan of er spannende dingen zijn ?
hij zal morgen mij op mn donder geven, ik weet in hemelsnaam niet hoe hij altijd erachter komt wanneer ik op zijn pc ben geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch altijd interessant andermans computer
trouwens.. goed verzoekje
Er staat nog niet zoveel in draakje nee. Dus gewoon niet zeuren..quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:59 schreef TCI het volgende:
pffff alleen maar 3 nummers van foo fighters en maar 16 nummers van metallica. andere goede metal bands staan er niet eens tussen.
beter dan die van hem ben ik het niet zo direct mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:56 schreef TCI het volgende:
[..]
hij zal morgen mij op mn donder geven, ik weet in hemelsnaam niet hoe hij altijd erachter komt wanneer ik op zijn pc ben geweest.
zie nou je dat mijn muziek smaak beter is dan die van hem
hoe moet ik dat ruiken, alsof ik me bezig hou met dit gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Er staat nog niet zoveel in draakje nee. Dus gewoon niet zeuren..
je bent het gewoon eens met mij, doe niet zo vaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beter dan die van hem ben ik het niet zo direct mee eens
daar kom je achter doordat ze je dat net verteldequote:Op woensdag 2 maart 2011 02:01 schreef TCI het volgende:
[..]
hoe moet ik dat ruiken, alsof ik me bezig hou met dit gebeuren.
als ik kijk naar wat hij draait uhm sorry dan ben ik het niet met je eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:02 schreef TCI het volgende:
[..]
je bent het gewoon eens met mij, doe niet zo vaag
oh ok ty 4 the infoquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar kom je achter doordat ze je dat net vertelde
onzin radio bestaat sinds 8 januari dit jaar.. draakje is er nog korter.. iedereen heeft een leven.. hierdoor kan niet alles tegelijk
draakje is de verzoekmachine
dat geloof ik niet, hoe kan hij betere muziek smaak hebben dan mij.... :$quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik kijk naar wat hij draait uhm sorry dan ben ik het niet met je eens.
maar mijn muzieksmaak is breeddus kan ook wel wat van jouw smaak waarderen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:07 schreef TCI het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, hoe kan hij betere muziek smaak hebben dan mij.... :$
waarom heb jij geen foboquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:07 schreef TCI het volgende:
[..]
dat geloof ik niet, hoe kan hij betere muziek smaak hebben dan mij.... :$
whahaha hoe kan je spierpijn krijg door het luisteren naar een internet radio station ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet niet pcies wat zijn smaak is.. maar als hij draait kan ik nooit stil blijven zitten
echt.. hij heeft me al een paar keer spierpijn bezorgd
niet stil kunnen zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:10 schreef TCI het volgende:
[..]
whahaha hoe kan je spierpijn krijg door het luisteren naar een internet radio station ?
jammer dat het weer totaal negatief over komt.. terwijl het wel een lekker nummer is ....quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
TCI
Bericht:
bij gebrek aan beter kies ik dit nummer...
nou en.. nu heb ik niks te lurkenquote:
als ik uitleg wat ik bedoel met "bij gebrek aan beter kies ik dit nummer" komt die andere mij aanvallen dat ik zeurquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer dat het weer totaal negatief over komt.. terwijl het wel een lekker nummer is ....
quote:
hoe kom jij aan al die smiley;s, ik zie ze nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zet dit dan bij je bericht!
klopt.. de link voor draakje is nergens gepost maar word genoemd in jingles en als je lieve luisteraars treft dan dm-en ze de link naar jequote:Op woensdag 2 maart 2011 02:14 schreef n8n het volgende:
de link voor een verzoek op de site werkt niet
ben jij lief?quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. de link voor draakje is nergens gepost maar word genoemd in jingles en als je lieve luisteraars treft dan dm-en ze de link naar je
als je je bericht typt dan is daar onderquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:15 schreef TCI het volgende:
[..]
hoe kom jij aan al die smiley;s, ik zie ze niet
oh bedanktquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je je bericht typt dan is daar onder
preview, invoeren en daarnaast een smiley.. klik op die smiley
nog niet of k ben m kwijt, dm kan niet omgaan met teveel berichtenquote:
pmquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:17 schreef n8n het volgende:
[..]
nog niet of k ben m kwijt, dm kan niet omgaan met teveel berichten
dat jij nog niet bent uitgevallen tegen mij vind ik een wonder, meestal ben ik niet gewenst op fok. stelletje paupers in klaagbakquote:
quote:
ik ben gewoon liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:19 schreef TCI het volgende:
[..]
dat jij nog niet bent uitgevallen tegen mij vind ik een wonder, meestal ben ik niet gewenst op fok. stelletje paupers in klaagbak
dat is gewoon old skool rockquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
TCI ik ben wel telkens benieuwd naar je volgende verzoekje
doe je beter dan mijquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben gewoon lief
en ben er zelf nog maar 2 maanden word al gehaat
![]()
![]()
maar omdat je dus zegt dat draakje niet zoveel voor je heeft.. juist daardoor ben ik benieuwd wat je dan aanvraagt wat je wel leuk vindtquote:
zit meer old skool rock in dan metalquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar omdat je dus zegt dat draakje niet zoveel voor je heeft.. juist daardoor ben ik benieuwd wat je dan aanvraagt wat je wel leuk vindt
deze
Dat is juist baas!quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind de muziek goed.. alleen die vent schreeuwt zo
schijnbaar is mijn post gemiddelde in samenwerking met mijn fobo en mijn hoofd al genoeg om in onzin gehaat te wordenquote:
die ene die zei dat de vorige nummer slecht was voor mijn nummer begonquote:
ah dan begrijp ik het volkomen ja. foeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schijnbaar is mijn post gemiddelde in samenwerking met mijn fobo en mijn hoofd al genoeg om in onzin gehaat te worden
die van axel kan ik waarderen.. dit is gewoon een kat die verkracht wordt.. zonde dat hij door de muziek heen schreeuwtquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is juist baas!
Net als de Axel Rose (zanger van guns n roses) heeft een aparte stem, maar dat is juist tof!
foeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van axel kan ik waarderen.. dit is gewoon een kat die verkracht wordt.. zonde dat hij door de muziek heen schreeuwt
hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:24 schreef TCI het volgende:
[..]
die ene die zei dat de vorige nummer slecht was voor mijn nummer begon
jij hebt helemaal geen idee hoe goed acdc werkelijk isquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van axel kan ik waarderen.. dit is gewoon een kat die verkracht wordt.. zonde dat hij door de muziek heen schreeuwt
ik vind gewoon zijn stem op deze manier niks.. sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:25 schreef TCI het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen idee hoe goed acdc werkelijk is
het gaat niet alleen om de stem, maar ook melodie enzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind gewoon zijn stem op deze manier niks.. sorry
je leest niet goed schat.. ik zei.. de muziek vind ik mooi.. jammer dat die vent er zo doorheen schreeuwt:)quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:27 schreef TCI het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de stem, maar ook melodie enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |