My signaturequote:
Gaat niet lekker? Sterkte ermee dan en slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Hier ook weer een 'heerlijke' nacht voor de boeg.. Trusten lieve Singles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk wat ik vandaag heb gekregenVoor thuis of op 't werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
kijk wat ik vandaag heb gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik ook
♥ || Baby catcher in training || ♥
kijk wat ik vandaag heb gekregenJe eigen headset! Je bent mijn heldin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kon je niet bij de ikea in Maastricht aan de slag?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Als iemand er thuis een wilt, zijn er 10000 betere te koop onder de 25 euroquote:
nee, want die euh bestaat nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je eigen headset! Je bent mijn heldin!![]()
Kon je niet bij de ikea in Maastricht aan de slag?
Nachtmerries zijn terug, na jaren afwezigheid. Niet leuk. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat niet lekker? Sterkte ermee dan en slaap lekker
Wacht maar tot je 'm 8 uur achter elkaar op hebtquote:
ik ga daagjes van max 5 uur werkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm 8 uur achter elkaar op hebt![]()
Veel plezier ervan! Ik ben ervandoor, morgen ook weer eens een BOB-dag
Zo goed ken ik t nietquote:
Kakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Nachtmerries zijn terug, na jaren afwezigheid. Niet leuk. Slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |