waarom ken ik de tekst nog helemaal, het is 20 jaar geledenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
omg new kids on the block bij het foute uurtje![]()
![]()
![]()
Memories.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waarom ken ik de tekst nog helemaal, het is 20 jaar geleden
Ach, jij beperkt driedimensionaal wezen, jij snapt er toch niets vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ruimte-tijd is een aantoonbare eigenschap van ons universum. Als ruimte-tijd bestaat, en ruimte, dan bestaat tijd gewoon ook. Dat wij dat verder niet kunnen manipuleren is jammer (vind ik), maar het bestaat desalniettemin gewoon.
Ik ben toch het zonnetje in je hart?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Slecht natuurlijk!
Hier overigens geen zon hoor.
Ik heb zaterdag teveel NKOTB en andere boybands gehoord op het Foute Feest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
omg new kids on the block bij het foute uurtje![]()
![]()
![]()
Leuk tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag teveel NKOTB en andere boybands gehoord op het Foute Feest.
Daar had ik wel naartoe gewild.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag teveel NKOTB en andere boybands gehoord op het Foute Feest.
Ik ben een 11 dimensionaal wezen, net als jij, dat alleen invloed kan uitoefenen op de eerste 3 dimensies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, jij beperkt driedimensionaal wezen, jij snapt er toch niets van.
Ja. Tuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je 8 jaar over je VWO gedaan hebt, twijfel ik een beetje aan deze opmerking
So little you creatures knowquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een 11 dimensionaal wezen, net als jij, dat alleen invloed kan uitoefenen op de eerste 3 dimensies.
Als je dat er niet bijzet, kunnen we het niet ruiken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk.
Ik ben ziek geweest gedurende bijna 4 jaar. Maar dat komt niet in je simpele geest op blijkbaar.
Nu móet ik gaan terug lezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk.
Ik ben ziek geweest gedurende bijna 4 jaar. Maar dat komt niet in je simpele geest op blijkbaar.
Zaterdag naar een jaren '90 feestje. Zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
Ik ken ze waarschijnlijk allemaal. Al kende ik vrijdag ook wel bijna alles. Jaren 90Puberteit
![]()
Lul je er maar uitquote:
tutquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
Nou eens zien of ik vandaag wel wordt teruggebeld door de tut die me gisteren al terug zou bellen.instanties
Ik was slechts wat star trek geneuzel aan het oplepelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lul je er maar uit
Dit is nou 1 van die onderwerpen waar je mij echt niet 123 onder tafel lult. I know this shit
je mag diequote:
Wat is het voor tut?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je mag diewel weglaten in dezen
Ik vond het een mooi woordquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je mag diewel weglaten in dezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |