Bij mij ook, christenunie/sgp. Verbaast me niet zo omdat met name christenunie een heel sociaal beleid wil voeren. Maar ik wijk op cruciale punten zo ver af, en dan echt punten die ik te belangrijk vind om te negeren als euthenasie, homoacceptatie en abortus, dat ik er daarom nooit op kan stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb de partij programma's zoveel mogelijk doorgenomen, en de sterke punten eruit gepakt waar ik voor was, en ook de punten die ik het meest irritant vond.. en daaruit kwam voor mij de SGP.. en als ik iets niet ben, dan is het gelovig.
Ja, voor JOU misschien niks, maar voor de mensen die erop gestemd hebben welquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wát hebben die tot nu toe betekend? Wát hebben ze precies veranderd? Ik heb weinig veranderingen gezien, en als ik die wel gezien heb zijn het negatieve geweest..
Of ik ben gewoon niet zo gehersenspoeld, hoe lang zit zo'n partij, en hoe lang duurt het voor ze iets bereiken? Naar mijn idee zijn dat 2 evenredige tijdlijnen, er gebeurt dus geen zak..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Datis toch precies hoe het werkt? Als er maar genoeg mensen op een partij stemmen krijgt die partij en je sem meer macht.
Maar het spreekt eigenli al wel voor zich dat je telkens opnieuw met een andere smoes komt: nog nooit gedaan, geen nut, niemand sluit perfect aan etc. En als dat weerlegd is komt er weer een andere smoes. Je bent gewoon of te lui of te dom.
Om die punten maak ik me niet zo heel erg druk, die krijgen ze er toch niet doorheen gedruktquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij ook, christenunie/sgp. Verbaast me niet zo omdat met name christenunie een heel sociaal beleid wil voeren. Maar ik wijk op cruciale punten zo ver af, en dan echt punten die ik te belangrijk vind om te negeren als euthenasie, homoacceptatie en abortus, dat ik er daarom nooit op kan stemmen.
misschien is het maar beter ook dat je niet stemt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon niet zo gehersenspoeld, hoe lang zit zo'n partij, en hoe lang duurt het voor ze iets bereiken? Naar mijn idee zijn dat 2 evenredige tijdlijnen, er gebeurt dus geen zak..
Ja hoor, heel nederland is gek en jij staat er boven. Ik zou je zo tientallen voorbeelden kunnen geven, maar je bent de moeite gewoon niet waard. Maar goed dat jij niet stemt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon niet zo gehersenspoeld, hoe lang zit zo'n partij, en hoe lang duurt het voor ze iets bereiken? Naar mijn idee zijn dat 2 evenredige tijdlijnen, er gebeurt dus geen zak..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
misschien is het maar beter ook dat je niet stemt.
Kom dan met bewijzen.. Maar dat doen jullie ook niet..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, heel nederland is gek en jij staat er boven. Ik zou je zo tientallen voorbeelden kunnen geven, maar je bent de moeite gewoon niet waard. Maar goed dat jij niet stemt.
Gast, lees eens de krant. Bewijzen zat. Ik ben je moeder niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom dan met bewijzen.. Maar dat doen jullie ook niet..
net nog, vandaag.. 130 km/u op de afsluitdijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Een proef voor bepaalde tijd.. En alleen op bepaalde tijden.. Nee, dat is een overwinning..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
net nog, vandaag.. 130 km/u op de afsluitdijk.
Struisvogeltje!
startersaftrekquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij verzuurd zeg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een proef voor bepaalde tijd.. En alleen op bepaalde tijden.. Nee, dat is een overwinning..
No-offence, maar zo klink je echt dom. Als je dit meent, ben je het ook echt gewoon.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een proef voor bepaalde tijd.. En alleen op bepaalde tijden.. Nee, dat is een overwinning..
Ah ja. Om de metafoor maar even door te trekken: er moet gelijk geneukt worden anders telt het niet? Onderzoek naar hoe iets werkt en op welke manier lijkt me niet bepaald slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik morgen stem moet gisteren alles al veranderd zijn! en dan wel precies zoals ik wil, want een compromis wil ik niet hoor..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja. Om de metafoor maar even door te trekken: er moet gelijk geneukt worden anders telt het niet? Onderzoek naar hoe iets werkt en op welke manier lijkt me niet bepaald slecht.
Ik ga nu ook overwegen om naar Utrecht op en neer te gaan, alleen om te stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er zelf wel heel positief en vrolijk van, misschien dat ik morgen toch even die stempas thuis ga ophalen
Gaan we bijna in tegengestelde richtingquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga nu ook overwegen om naar Utrecht op en neer te gaan, alleen om te stemmen.
Jij had me toch allang moeten doorzien eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-offence, maar zo klink je echt dom. Als je dit meent, ben je het ook echt gewoon.
Ik geloof er geen zak van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij had me toch allang moeten doorzien eigenlijk![]()
Hoe krijg je Singles over de zeik.. Zeg gewoon dat je niet stemt
Ja vastquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gast, bull-shitquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik reis wat verder, maar we reizen dan idd in tegenovergestelde richtingquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we bijna in tegengestelde richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |