Geen idee, dat moet ik morgen nog zien hoe laat ik wegkanquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reis wat verder, maar we reizen dan idd in tegenovergestelde richtingHoelaat pak jij em terug?
Of heen?
quote:
quote:
In het begin stemde ik idd nooit, laatste jaren blanco omdat ik het toch nooit weet wat ik kiezen moet..quote:
Nee, stukken beterquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het begin stemde ik idd nooit, laatste jaren blanco omdat ik het toch nooit weet wat ik kiezen moet..
Volgens mij wist je tot 15min geleden niet eens dat je blanco kon stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het begin stemde ik idd nooit, laatste jaren blanco omdat ik het toch nooit weet wat ik kiezen moet..
Waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij wist je tot 15min geleden niet eens dat je blanco kon stemmen
Nope Doetinchem - Arnhem met Syntus en dan NS naar Utrecht CS en dan of de 1 of de trein naar Overvecht. Stembureau zit aan t andere eind van mn oude straat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet ik morgen nog zien hoe laat ik wegkanMaar moet je niet via Amersfoort?
De reden dat je single bentquote:
Alsof die zo super was op 't forumquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je nagaan wat je imago is nu
En toch weet je em nog verder te verneuken, knap!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof die zo super was op 't forum
Eeuh ja, maar ik heb tenminste nog sexquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Bij jou is het toch ook een keuze?
Eerst stemde je niet om zus en zo, toen kwamen er geloof ik nog drie andere redenen, toen was het alleen om ons up te winden en nu stem je dus eigenlijk toch niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, dat klopt, ik ben ook maar een HBO'erquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerst stemde je niet om zus en zo, toen kwamen er geloof ik nog drie andere redenen, toen was het alleen om ons up te winden en nu stem je dus eigenlijk toch niet.
Wat een draaikont zeg, misschien moet je de politiek ingaanje bevestigt in ieder geval voor mij dat je niet al te slim bent eenook niet achter je mening staat
huh whatquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, ik ben ook maar een HBO'er
Mooie TTquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:47 schreef CherryLips het volgende:
afgetrokken met slipje van kamergenoot --> gevaarlijk ??
Nu weet ik weer waarom ik nooit op kamers ben gegaan
Altijd al geweest, alleen dat ik nooit een HBO opleiding heb gedaan is weer wat andersquote:
Intelligentie != slimheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, zo gezien ben ik ook een HBO'erquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd al geweest, alleen dat ik nooit een HBO opleiding heb gedaan is weer wat anders
Gezien de studenten die ik van hbo en wo krijg zegt dat vrij weinig over je mogelijkheden tot gezond denken, meerover je mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen. Ik geef ook les op hbo en wo en ik ben al voorbij de illusie dat het een garantie geeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben ook raketgeleerde, ik heb alleen nooit een studie in die richting gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd al geweest, alleen dat ik nooit een HBO opleiding heb gedaan is weer wat anders
Daarom is het ook hbo/wo werk en denk niveau, niet dat je toevallig een rijtje woorden hebt kunnen leren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezien de studenten die ik van hbo en wo krijg zegt dat vrij weinig over je mogelijkheden tot gezond denken, meerover je mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen. Ik geef ook les op hbo en wo en ik ben al voorbij de illusie dat het een garantie geeft.
If anythingzou je jemoeten schamen omdat je intelligenter zou moeten zijn en meer zou moeten begrijpen van de input om je heen.
Bedankt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef CherryLips het volgende:
nu ga ik echt naar bed, succes verder
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef CherryLips het volgende:
nu ga ik echt naar bed, succes verder
Je zegt net zelf het volgende: "mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen."quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook raketgeleerde, ik heb alleen nooit een studie in die richting gedaan
Op welke manier heb of kan jij laten zien dat je hbo werk/denk niveau hebt dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zegt net zelf het volgende: "mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen."
Dus je hoeft geen studie te doen op dat niveau om op dat niveau te moeten kunnen denken.
Nu zeg je dat je het zonder papieren dus niet kan.
Ik ben geen automonteur, maar damnquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
Koppeling schakelen, ik hoor handrem geluid...
Check! Overigens is HBO het kunnen interpeteren en uitvoeren van zaken. WO is analytisch denk vermogen. Beide wel op een bepaald niveau. Dus zonder referenties kan je geen competenties claimen. Lang leve aanbevelingen op Linked-Inquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:57 schreef ArTiC het volgende:
Diploma's tonen dat ook niet aan. Je hebt referenties nodig.
Meest relevant..quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op welke manier heb of kan jij laten zien dat je hbo werk/denk niveau hebt dan?
Waarom zit je daar dan niet op de planning de boel daar in orde houden? Overigens is plannen nog steeds werk op mbo niveauquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meest relevant..
Bij m'n vorige werkgever de complete planning van 2 filialen efficienter laten verlopen, wat kostenbesparing opgeleverd heeft, en zelfs tijdwinst in zijn totaliteit.. En de planners die er zaten deden het al jaren
Nee, ik zeg dat hbo volgen iets zegt over de hoeveelheid kennis die je hebt opgenomen uiteindelijk. Dat is iets anders dan zelf nadenken. Maar ook om zelf na te denken heb je een bepaalde capaciteit nodig die jij duidelijk mist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je zegt net zelf het volgende: "mogelijkheden om lesmateriaal in je op te nemen."
Dus je hoeft geen studie te doen op dat niveau om op dat niveau te moeten kunnen denken.
Nu zeg je dat je het zonder papieren dus niet kan.
Omdat ik geen kantoorwerk wilde/wil doen. Ik kan niet tegen 8 uur per dag ergens binnen zitten, kudos voor wie dat wel kan..quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zit je daar dan niet op de planning de boel daar in orde houden? Overigens is plannen nog steeds werk op mbo niveau
Ik schat dat 70% van alle aanbevelingen op linked-in fake/dealtjes zijn, zegt geen flikker. Ik wil keiharde referenties zien van iemand...en dan nog ben je niet 100% zeker...we hebben wat nutteloze figuren in dienst gehad, niet normaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check! Overigens is HBO het kunnen interpeteren en uitvoeren van zaken. WO is analytisch denk vermogen. Beide wel op een bepaald niveau. Dus zonder referenties kan je geen competenties claimen. Lang leve aanbevelingen op Linked-In
Eigenlijk nooit bij nagedacht, ik heb er bij mij niet eens om gevraagd. Dat er echt mensen zijn die om fake aanbevelingen vragen had ik niet eens bewust bij nagedacht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik schat dat 70% van alle aanbevelingen op linked-in fake/dealtjes zijn, zegt geen flikker. Ik wil keiharde referenties zien van iemand...en dan nog ben je niet 100% zeker...we hebben wat nutteloze figuren in dienst gehad, niet normaal.
Alles om maar die ene baan te kunnen krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit bij nagedacht, ik heb er bij mij niet eens om gevraagd. Dat er echt mensen zijn die om fake aanbevelingen vragen had ik niet eens bewust bij nagedacht.
Vaak in ruil voor een nette afvloeiregeling komen mensen overeen om weg te gaan met een oeie referentie. Ik vertrouw alleen referenties van mensen die ik ken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit bij nagedacht, ik heb er bij mij niet eens om gevraagd. Dat er echt mensen zijn die om fake aanbevelingen vragen had ik niet eens bewust bij nagedacht.
Het HBO stelt ook geen ene fuck voor, nooit zo veel domme en luie mensen gezien als op het HBO.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom is het ook hbo/wo werk en denk niveau, niet dat je toevallig een rijtje woorden hebt kunnen leren.
Met alle respect, maar met voldoende tijd lukt het zelfs een vriend van me die van t ivbo komt (ja het allerlaagste) om nu zijn WO studie af te ronden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |