scherp opgemerkt!quote:
quote:
Done.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:13 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
kun jij de TT aanpassen ? "gay's" moet "gays" zijn
.
Het antwoord is soms zo simpel...quote:
Nee, ik was de derde nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Tomasso zelf en Wonderer.
Hij ziet er Frans uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
....quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:57 schreef Tomasso het volgende:
Waarom ligt m'n bed 's morgensvroeg altijd zo lekker?
Als het je zo tegenzit waarom ben je het dan gaan doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
klaar voor de lange wacht van 16 uur
Staat dit er telkens omdat je wel een gevatte opmerking had willen maken, maar er gewoon geen weet of zo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
....
"Ik weet het niet, daarvoor zou ik het uit moeten proberen"
<Insert andersoortige gevatte en scherpe opmerking die dubbelzinnig is>
Die van mij ligt eigenlijk altijd lekker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:57 schreef Tomasso het volgende:
Waarom ligt m'n bed 's morgensvroeg altijd zo lekker?
Komt goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee, gewoon het hele concept "daten", ik kon vantevoren al zien aankomen dat ik slecht zou slapen.
Ach, ik heb al 2x buiten gestaan met m'n berging sleutels afgelopen jaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:03 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer leer ik nou eens die exact gelijke sleutelhanger van de sleutelbos van m'n ouders te halen?!!
Het is erg fris, zo wachtend in de kou.
Misschien mag je bij de lekkere buurman opwarmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:03 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer leer ik nou eens die exact gelijke sleutelhanger van de sleutelbos van m'n ouders te halen?!!
Het is erg fris, zo wachtend in de kou.
quote:
Hij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat vrees dat ze nu ligt te maffen.
Goedzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij.
En @MrBrightside, goed wel, druk met schrijven.
Wat een onzin...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Deze week is er 3 dagen American Idol.
Nice. Verkoop je ze ook en zo?quote:
Nee, zit nu op de kunstacademie dus ben nog niet echt gericht op commercieel zijn of zo. Wil ik wel meer gaan doen dit jaar.quote:
Dat moet je leren, commercieel denken. Krijg je daar eigenlijk ook les in?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee, zit nu op de kunstacademie dus ben nog niet echt gericht op commercieel zijn of zo. Wil ik wel meer gaan doen dit jaar.Ik sloeg voorheen opdrachten altijd af als ik er niets aan had en het niet veel opleverde, maar ik ben nu arm dus nu moet ik wel.
Het was tof. Niks gebeurd, behalve elkaar beter leren kennen. Gelukt.quote:
Dat klinkt ok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was tof. Niks gebeurd, behalve elkaar beter leren kennen. Gelukt.
Erwin Olaf zoekt modellen, trouwens. Da's pas netwerkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef MrBrightside het volgende:
Wel een soort van, we hebben wel theoretische vakken gericht op het werkveld. Er is ook een netwerkweek, waarbij we fotografen bezoeken en dan gaat het daar ook wel over. Maar goed, op dit punt is het nog niet echt relevant, in het laatste jaar moet je wel een soort van bedrijfsplan schrijven en zo.
Tof is goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt positief!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker! En als ik zijn smsjes moet geloven hij andersom ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Blij dat je hem hebt leren kennen of...?
Dat moet goed voelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker! En als ik zijn smsjes moet geloven hij andersom ook.
Oh das helemaal goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker! En als ik zijn smsjes moet geloven hij andersom ook.
Bedankt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Shelter niet gezien, maar er zijn wel een hoop homofilms. Ken er zelf trouwens lang zo veel niet.
Juste une question d'amour heb ik hier staan, was wel een aardige.
Bedankt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Summer storm, Beatiful Thing, Ma vraie vie à Rouen, Get Real.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef MrBrightside het volgende:
Shortbus (al is het meer een thema erin), My Own Private Idaho & Mysterious Skin.
Dank!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef MrBrightside het volgende:
O, en Angels in America, miniserie van HBO.
De voortgang van Libië ziet er wel hoopgevend uit.quote:
Beter!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:48 schreef Tomasso het volgende:
Vanavond begin ik maar gelijk aan het bier.
Is er iets? Of heb je wat te vieren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik heel veel drank had en me helemaal een wervelwind kon zuipen.
Ik heb alleen aanmaaklimonade. Euroshopperaanmaaklimonade.
Nog wat restspanningquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Beter!![]()
[..]
Is er iets? Of heb je wat te vieren.
Ik zou eerder zeggen infected with a pvvirus.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:41 schreef wonderer het volgende:
Netherlands: filesystem corrupt, please format disk
Een glaasje aanmaaklimonade werkt vast ook wel. Het werkte vroeger immers ook!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een glaasje aanmaaklimonade werkt vast ook wel. Het werkte vroeger immers ook!
Jouw moeder deed vroeger een scheut cognac in jouw limonade?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Een glaasje aanmaaklimonade werkt vast ook wel. Het werkte vroeger immers ook!
Dat vind ik zo'n vervelende reclamequote:
quote:
Dat zou wel een hoop verklaren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jouw moeder deed vroeger een scheut cognac in jouw limonade?
'Limonade? Kutkind, je lijkt wel je moeder! Pak eens een biertje voor je vader!'quote:
Die tweede, wel eerlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag is door twee verschillende daklozen aan me gevraagd of ik kleingeld had.
De een zei "Ik vraag u heel vriendelijk en beleefd of u misschien wat kleingeld over heeft voor een slaapplaats"
De ander zei "I don't want to do wrong things, like stealing, so I just ask..."
Over schenken gesproken. Ik heb ze niks gegeven omdat ik een harteloze zak ben wat dat betreft.
Ik dacht ff dat het die "ja hij heeft ook van die kleine beentjes he" reclame was...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n vervelende reclame.
Er wordt volgens mij wel onderscheid gemaakt, maar dat is alleen voor de 'boekhouding', uiteindelijk tellen ze allebei alleen mee voor de opkomst en niet voor de uitslag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
Vraagje wat betreft de PS11 verkiezingen...
Wanneer iemand een 'blanco' stem uitbrengt, wordt deze dan meegeteld als zijnde ongeldig?
Nee dus worden ze onder het kopje 'ongeldig' geplaatst. Dat vind ik nogal kort door de bochtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij wel onderscheid gemaakt, maar dat is alleen voor de 'boekhouding', uiteindelijk tellen ze allebei alleen mee voor de opkomst en niet voor de uitslag.
Op de halvemaanstraat? Ai wat een buurtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben vandaag in het Piet Hein Eek restaurant geweest, wat een geweldige plek. En dat in E.!
Daar komt het op neer ja. Je had dus ook een mooie tekening kunnen maken op je stembiljet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dus worden ze onder het kopje 'ongeldig' geplaatst. Dat vind ik nogal kort door de bocht
Welterusten.quote:
Nou ja... zie hier een voorbeeld: http://www.rtvoost.nl/verkiezingen/PS2011/default.aspx?gid=10quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja. Je had dus ook een mooie tekening kunnen maken op je stembiljet.![]()
Al begin ik nu eigenlijk ook te twijfelen.
Op Kiesraad en Wikipedia staat het ook inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja... zie hier een voorbeeld: http://www.rtvoost.nl/verkiezingen/PS2011/default.aspx?gid=10
Als je alle stemmen (incl ongeldig) bij elkaar optelt dan kom je precies uit op die opkomt van 34404. Zonder dat er ergens een apart kopje staat voor 'blanco'.
En ik heb een hele serieuze stem uitgebracht trouwens hoorAl zou die tekening wel heul hip zijn
Stom! Ik vind een blanco stem namelijk in sommige gevallen best een belangrijk signaal... En ongeldig kan ook betekenen dat iemand wel aan het tekenen is geslagen. Of 16 vakjes ingekleurd heeft... of per ongeluk 2...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Op Kiesraad en Wikipedia staat het ook inderdaad.
Die hele buurt gaat op de schop, maar echt, ga er kijken, het is prachtig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de halvemaanstraat? Ai wat een buurt
Maar zo te zien ook een oud Philips pandIk hou van die panden die hergebruikt worden.
Die combi van oude techniek en industrie en dan moderne strakke vormgeving
Nee, ze hebben heeeeeel lang niets gedaan. Uit elkaar gegaan, Sarah solo, weer bij elkaar nuquote:
Ja ziet er mooi uit op de sitequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die hele buurt gaat op de schop, maar echt, ga er kijken, het is prachtig.
Ik vind ook dat er wel een duidelijk verschil zit tussen blanco en ongeldig. Maar uiteindelijk hebben ze toch dezelfde uitwerking.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stom! Ik vind een blanco stem namelijk in sommige gevallen best een belangrijk signaal... En ongeldig kan ook betekenen dat iemand wel aan het tekenen is geslagen. Of 16 vakjes ingekleurd heeft... of per ongeluk 2...
Op die manier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ze hebben heeeeeel lang niets gedaan. Uit elkaar gegaan, Sarah solo, weer bij elkaar nu
Ik zou zelf ook niet snel kaarten of een DVD kopen, maar een maat had kaarten over en als ik er eenmaal ben kan er ik er ook wel om lachen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn maar weinig cabaretiers / cabaretières die ik leuk vind eigenlijk
Same here. Ik lach sowieso al genoeg om mijn eigen domme grappen.quote:Ik vind er maar weinig echt leuk. Ik hou van lachen, maar dan meer spontaan.
Niet van dat "nu moeten we"gedoe. Ik vind er daarom ook maar weinig echt leuk, zelfde met comedy-films eigenlijk.
Ben meer van de niet-echt-standaard-haha-grappig zwarte sarcastische valse humor. Een Little Miss Sunshine of zo
Heeft Ang3l je bed niet opgewarmd?quote:
'Nu moeten we' gedoe.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat is ook wel zo
Ik ga echter maar heel af en toe naar cabaret, terwijl ik toch geregeld in t theater zit.
Ik vind er maar weinig echt leuk. Ik hou van lachen, maar dan meer spontaan.
Niet van dat "nu moeten we"gedoe. Ik vind er daarom ook maar weinig echt leuk, zelfde met comedy-films eigenlijk.
Ben meer van de niet-echt-standaard-haha-grappig zwarte sarcastische valse humor. Een Little Miss Sunshine of zo
Caberetiers als een Jochem Meijer of Leon vd Sande of weet ik 't..... ik zal af en toe best een keer lachen, maar echt m'n ding is ;t niet. Brigitte Kaandorp (op een paar shows na) en Richard Groenendijks dan weer wel. Maar Youp van t Hek kan ik dan weer gewoonweg niet uitstaan.
Welterusten!quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft Ang3l je bed niet opgewarmd?
Sundquote:
Hey, je date was tof las ik?quote:
Wat een hartjes?quote:
Het was wel aardigquote:
Dat gevoel moeten veel ouders ook hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind trouwens wel dat je een iets TE sociaal leven krijgt Erik.
Vrienden, uitgaan, op jezelf wonen, nu ook nog daten.....
Straks vergeet je me
Het gebied leek veilig. Volgens mij dachten ze snel even een paar man te kunnen oppikken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:01 schreef Great.Expectations het volgende:
"Drie Nederlandse militairen zijn na een mislukte evacuatie in handen gevallen van het Libische regime van Muammar Kaddafi. Een helikopter vloog vanaf marine-fregat Hr. Ms. Tromp richting de Libische stad Sirte om daar twee evacués op te pikken. Na geland te zijn, werd de bemanning overvallen door een gewapende groep regeringsgezinde Libiërs."
Wat hebben we nou aan zo'n klungelig legertje.
Dat krijg ik van Meet the Fok!kers.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Van Meet the Fockers krijg ik echt spontane uitslag en jeuk
Je wil ons niet meeten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat krijg ik van Meet the Fok!kers.
Ja het voelde ook een beetje als een vogeltje wat het nest uitvloogquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat gevoel moeten veel ouders ook hebben.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat krijg ik van Meet the Fok!kers.
Moet je Sund Light pakkenquote:
Gewoon antwoorden met "Nee, ik wil jullie niet meeten."quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoe ga ik dit goedpraten...
XS4All, internet dat het doet, als internet het niet doet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
rrr. Stom internet thuis wat het niet doet. Dus ik via telefoon met laptop op internet, dat gaat teringlangzaam, speciaal naar de universiteit gegaan, kan mijn laptop geen verbinding maken met dat internet (wel met netwerk
) en is het internet op de vaste computers ook verrekte langzaam.
.
Heb je thuis bedraad of draadloos internet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
rrr. Stom internet thuis wat het niet doet. Dus ik via telefoon met laptop op internet, dat gaat teringlangzaam, speciaal naar de universiteit gegaan, kan mijn laptop geen verbinding maken met dat internet (wel met netwerk
.
Middag!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef Tomasso het volgende:
Oeh, vandaag in de zon genieten van pils en voetbal.
Ja, ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Middag!![]()
Relaxed hè, die zon.
Draadloos. En ik zou wel de router en de modem willen resetten, maar die staan in een kamer van een van mijn huisgenoten en die werkt tot een uur of 19.00. Heb ook al gewoon de stroom van het huis er af gehaald, omdat ik dacht dat dat wel hetzelfde was als resettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heb je thuis bedraad of draadloos internet?
En dat allemaal om snel met ons te kunnen fokken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ja, ik wilde gewoon een dagje niks doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat allemaal om snel met ons te kunnen fokken?
Je weet toch dat het topic tegenwoordig zo traag is als dikke stront door een rietje?
quote:
quote:genieten
quote:van pils
quote:en voetbal.
Ik wil al weken een dagje niks doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wilde gewoon een dagje niks doen. En dan kan dat niet. Bah.
Ik kom over 1 maand wel weer terug als ik een fles wijn achterover heb geslagen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat allemaal om snel met ons te kunnen fokken?
Je weet toch dat het topic tegenwoordig zo traag is als dikke stront door een rietje?
Ik weet niet van welk merk je router is, maar veel routers kun je ook op afstand resetten via je netwerk. Je moet dan welk toegang hebben tot de router, internet is niet nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Draadloos. En ik zou wel de router en de modem willen resetten, maar die staan in een kamer van een van mijn huisgenoten en die werkt tot een uur of 19.00. Heb ook al gewoon de stroom van het huis er af gehaald, omdat ik dacht dat dat wel hetzelfde was als resetten, maar dat mocht ook niet baten.
Mijn computer kon heel de router niet vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik weet niet van welk merk je router is, maar veel routers kun je ook op afstand resetten via je netwerk. Je moet dan welk toegang hebben tot de router, internet is niet nodig.
Ga even naar MYIP.nl
Vervolgens je IP-aders openen in je internetbrowser.
En dan kom je, met een beetje geluk, bij de instellingen van je router en kun je hem op afstand resetten.
Wat misschien soms ook helpt, is om Open DNS in te stellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn computer kon heel de router niet vinden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog steeds wifi hebben in huis
Ruk nu nog steeds de kabel uit de PC om hem in de PS3 te proppen
Ik wacht tot de handige G_E dat aansluit bij mij in huis, naakt.
Ik zit nu op een universiteitscomputerquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En probeer eens http://192.168.1.1
Doet dat iets?
Een internetadres dat je intypt (zoals http://forum.fok.nl) moet worden omgezet naar een IP nummer. Dus je PC heeft een soort telefoonboek nodig, waar achter ieder internetadres het bijhorende IP adres staat. Dat telefoonboek wordt DNS genoemd.quote:
Dan is het beter om dat thuis te doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit nu op een universiteitscomputer.
Heb je toevallig KPN ADSL?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog steeds wifi hebben in huis
Ruk nu nog steeds de kabel uit de PC om hem in de PS3 te proppen
Ik wacht tot de handige G_E dat aansluit bij mij in huis, naakt.
Neuh, ik heb UPCquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Heb je toevallig KPN ADSL?
Ooh... Bij KPN hoeft ik maar te bellen, en toen kreeg ik een nieuw model met draadloos Wifi toegestuurd. Gratis.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Yurithemaster het volgende:
seks scenes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
dacht laat ik voor de uitzondering eens GTST kijken voor die homo scene maar als zoiets tegenwoordig al een seksscène isquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt er niet meer geil van worden?
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht laat ik voor de uitzondering eens GTST kijken voor die homo scene maar als zoiets tegenwoordig al een seksscène is
Kun je nagaan hoe schijntolerant ons land is als men daar al over valt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht laat ik voor de uitzondering eens GTST kijken voor die homo scene maar als zoiets tegenwoordig al een seksscène is
Quote van het jaar!quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wilde gewoon een dagje niks doen. En dan kan dat niet. Bah.
Oh, en? Wat leverde dat op?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik werd overigens gisteren samen met Gijs vermeulen geïnterviewd voor stadsradio Breda, 1 jaar na de hostierel
Jij begint geëngageerd gedrag te vertonen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe schijntolerant ons land is als men daar al over valt.
Nou ja, niet dat de gemiddelde GTST kijker (hopelijk) de gemiddelde Nederlander vertoont.
Dan is het triest gesteld met ons land.
Een ereplaatsje in de hemelquote:
Aan Jezus' voeten?quote:
Nou ja, als je toch al geknield zit...quote:
Niet zo mijn typequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, als je toch al geknield zit...
Dat was jij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik werd overigens gisteren samen met Gijs vermeulen geïnterviewd voor stadsradio Breda, 1 jaar na de hostierel
bedoel je dat je het gehoord hebt gisteren op de radio?quote:
Naar de actie zelf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bedoel je dat je het gehoord hebt gisteren op de radio?
Of verwijs je naar de actie zelf?
sorry ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:21 schreef Deceit het volgende:
Zit mijn v.stalker hier? Zoja come clean!! Ik heb geen idee anders!!
Wat een vaag eind weerquote:
Nee schat. Ik was t niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Deceit het volgende:
Oh en ik heb m vaak gezien dus ik denk stephan, wrm? Omdat ik anders geen idee heb!!
Ik was het ook niet, want ik doe niet aan Facebook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:33 schreef Deceit het volgende:
Valentijnstalker..
Dit zijn de hints:
Mannelijk
30+
Geen bosschenaar
Heeft me op facebook, waar me telnummer dus staat
Zijn voornaam begint met de 2e helft van het alfabet
Voorzitter EN penningmeester?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Heerlijk gegeten bij gusto in Eindhoven. Afscheid van de vorige voorzitter en penningmeester van Friso. Meteen de rekening weer leegmijn eerste actie als nieuwe penningmeester (en voorzitter).
Zolang de secretaris en voorzitter maar gescheiden zijn en het volgens de eigen statuten magquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Voorzitter EN penningmeester?
Kan dat?
Mag dat?
En is hij eng of cute?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Deceit het volgende:
En ik ben erachter! Hij kwam uit eindhoven, het is Tom! Die kent steef wel dus was er. Dichtbij!
Bestaan er cute stalkers?quote:
Waarvoor dank ! Buikje is nog rondquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Heerlijk gegeten bij gusto in Eindhoven. Afscheid van de vorige voorzitter en penningmeester van Friso. Meteen de rekening weer leegmijn eerste actie als nieuwe penningmeester (en voorzitter).
Ik heb hints gezien waardoor ik nu zo goed als zeker weet wie de mol is. Hints die alleen freaks opvallen die WIDM 3x gaan terugkijken en afleveringen vergelijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Deceit het volgende:
Karin de volgende exit volgens de schema die overal staat..
Dan was het van of art is de 11e mol of als 11e eruit en dan wint pat of soundos.. en toch blijf ik bij soundos als de mol, wat pas daarna duidelijk wordt
Zucht zo moeilijk allemaal
Dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang de secretaris en voorzitter maar gescheiden zijn en het volgens de eigen statuten mag.
Nondepie!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef Peter het volgende:
Ik beloof dat ik niet vertel wie er uit gaat
OMG! Erik got laid!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal ook niks spoileren, omdat ik in een goede bui ben.
Ohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb hints gezien waardoor ik nu zo goed als zeker weet wie de mol is. Hints die alleen freaks opvallen die WIDM 3x gaan terugkijken en afleveringen vergelijken
quote:
Tofquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
I got told someone liked me a lot and wants to see me again.
vertelquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nondepie!!!!!Nou, ongeacht van of je het mooi vindt of niet, het is geen amateurfotograaf, want afkomstig uit het fotoboek Suburban Pleasures: http://www.amazon.com/Sub(...)derson/dp/3867870497.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Close enoughquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |