wat wi lje er voor hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:30 schreef L0we het volgende:
Ik wil wel graag weten wat je geeft. Ik heb binnenkort 2 auto's (gestript) , vol met oud ijzer, die weg moeten. Das toch al snel 1000kg
Zit ff te rekenen. Het gewicht zal zeker richting de 1500 kg gaan lopen, en ijzerprijs staat best hoog. 200 euro?quote:
Waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Zit ff te rekenen. Het gewicht zal zeker richting de 1500 kg gaan lopen, en ijzerprijs staat best hoog. 200 euro?
Euh, is dit geen handel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bagger verwijderd, notes uitgedeeld en verder gaan we hier enkel nog ontopic blijven
Dat heb ik achter neergelegd bij medecrew door mijn twijfel en tot die tijd houden we het baggervrijquote:
Hoeveel had je zelf in gedachten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef De_Rikster het volgende:
Heb rond de 150 kilo kaal koper in mijn opslag liggen, hoeveel geef je hiervoor? Of wil je alleen ijzer?
Waar moet het opgehaald worden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Flaccid het volgende:
2 oude kapotte fietsen, kom je daar ook nog voor?
Handel is mijns inziens als je geld biedt of vraagt voor producten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef Donders het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een vraag? Misschien bouwt ie wel een kunstwerk.
Volgens mij valt TS onder deze noemer, TS bied immers een dienst aan om er zelf financieel gewin mee te krijgen.quote:Wat is niet toegestaan
Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
Nee, nu zijn we er klaar mee. TS vraagt of biedt geen diensten. TS vraagt ijzer, zoals andere pokemonplaatjes of oude telefoons vraagt. Dit topic is dus gewoon toegestaan. En nu klaar met alle onzin. Voor klachten hebben we pm of V&A Feedbackquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij valt TS onder deze noemer, TS bied immers een dienst aan om er zelf financieel gewin mee te krijgen.
80% van de dagwaarde per 100 kilo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef bas-geldrop het volgende:
[..]
Hoeveel had je zelf in gedachten?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef T42 het volgende:
heb nog een bus staan wat geef je er voor?
[TK] VW T3 Camper 1981
Ken je die ni beter op Volksforum of vwforum zetten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef T42 het volgende:
heb nog een bus staan wat geef je er voor?
[TK] VW T3 Camper 1981
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |