fout syndroom van aspergerquote:
Ik heb mijn post allang veranderd.quote:
Welke manier?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Raggingbull het volgende:
Ik kan me best inleven in een andere fokker alleen niet op deze manier.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef Dennis101 het volgende:
Waarom schelden mensen met kanker? Niet om mensen met kanker belachelijk te maken. Hetzelfde geldt voor autist.
dat ik best begrijp dat je mensen juist wilt pakken op hun pijnlijke plekken alleen ik zeg toch ook niet in elk topic zoiets van TS heeft polio ofzo?quote:
Weet ik, gebruik ik ook niet als excuus mijn interpunctie is gewoon waardeloos.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Tevens is autisme nog geen excuus om geen interpuncties te gebruiken.
Weet ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Denk je niet dat je het iets te ver doortrekt? Jij betrekt vanwege jouw autisme iedere opmerking over autisme op jezelf, terwijl het niet als persoonlijke aanval bedoeld is, maar gewoon als scheldwoords of krachtterm, Je moet niet alles letterlijk nemen, en zeker niet op FOK!, Als jij ruzie of een meningsverschil hebt met iemand, en kwaad bent, dan scheld je ook niet met dingen die andere mensen misschien kunnen hebben? Als we daar allemaal rekening mee moeten gaan houden kan niemand meer iets zeggen!
So smile and relax!
Mwa, zal minder zijn om iemand echt op zijn/haar zwakke plekken te pakken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
dat ik best begrijp dat je mensen juist wilt pakken op hun pijnlijke plekken alleen ik zeg toch ook niet in elk topic zoiets van TS heeft polio ofzo?
Ik ben direct met je eens dat het soms een beetje vervelend is om in ieder topic minstens 10 keer het woord autist tegen te komen, maar ik maak mij er verder niet druk om, Ze zouden ook klapjosti kunnen zeggen, of droeftoeter, weet je het bekt gewoon lekker en iedereen weet wat er bedoelt wordt, dus jij vind het vervelend en je bent vast de enige niet, maar om er nu een heel topic over te maken, Dan vraag je er nu wel zelf om! no offence!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Weet ik.
Het begint alleen een beetje vervelend te worden.
Als ik in elke forum post dat TS polio heeft dan krijg ik dat toch ook vanzelf over me heen?
Is dit ook autisme? Je zegt dat je het begrijpt en niets uitmaakt en eventjes geleden opende je er een topic overquote:
Nah ik zie toch ook geen vrouw een draadje openen omdat iedereen nu "vieze kut" zegt door de film new kids on the block.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben direct met je eens dat het soms een beetje vervelend is om in ieder topic minstens 10 keer het woord autist tegen te komen, maar ik maak mij er verder niet druk om, Ze zouden ook klapjosti kunnen zeggen, of droeftoeter, weet je het bekt gewoon lekker en iedereen weet wat er bedoelt wordt, dus jij vind het vervelend en je bent vast de enige niet, maar om er nu een heel topic over te maken, Dan vraag je er nu wel zelf om! no offence!
nee maar ik voel mij dan ook totaal niet aangesproken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nah ik zie toch ook geen vrouw een draadje openen omdat iedereen nu "vieze kut" zegt door de film new kids on the block.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |