moet je vaker posten hier, en niet wanneer iemand jezus zegtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ben er eigenlijk wel klaar mee hier. Ze denken toch allemaal dat ik een kloon ben.
Stats jongen, statsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, wat is er zo leuk aan het scoren van zo'n lapo?
Ik kom elke keer klaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, wat is er zo leuk aan het scoren van zo'n lapo?
Ik zit op iPhonequote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast, ga jij echt wat doen, want ik ben even micloos nu en mij maakt het niet uit
Trustenquote:
Kan gebeuren. Maakt niet uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Trusten![]()
Soz dat ik op je ging haten en dat ik zei dat je ik je serieus wil nemen
Ik doe nooit iemand kwaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben de bron van alle kwaad gevonden hoor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ha het woord trollen staat in de TT en porsj is hier ook.
Ik ben geen troll.quote:
quote:
lees vorige topique. nuff saidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik doe nooit iemand kwaad.
Waar gaat dit topic over? Waarom staat er trollen in de TT. Leg me dat eens uit Dromenvangertje. Via skijp.
TL;NG. Nu uitleggen aub.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lees vorige topique. nuff said
Nee, wel die van paul.quote:
Doe ik tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:16 schreef Lama443 het volgende:
Koelkast, as je gaat draaien, wel Dragems Muziek AUB
quote:
oke thxquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eigenlijk gitaar muziek iets harder dan van mij en daft punk ook
Ik vind Cliffs of Dover meer Dragem muziekquote:
Heuj ik pik wel de leuke platen er uit natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vind Cliffs of Dover meer Dragem muziek
Of Rage against the machine - Renegades of Fok! ok Killing in the name of
jah naar jou inzichtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heuj ik pik wel de leuke platen er uit natuurlijk
Werkt ie ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Even DV style naar Complimenten vissen!
Mijn Low-Bypass Turbofan!
Je moet hem eens zien gaan!quote:
The Proclaimers het allerliefstquote:
ja tochquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waarheid dat
Hey Dj Koelkast draai eens 500 miles
ik weet het zelf ook niet.. sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:22 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb lekkere kaaaaazzzzeeeennn op mijn lekkere tostie.
Niemand wilt het zeggen wat er loos is, dan niet.
Doei.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef MissBullshit het volgende:
koelkast wil je even iets posten? dan kan ik via je post naar pm
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mr Weeblquote:
Kom in de nacht postenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:30 schreef MissBullshit het volgende:
eigenlijk zou ik moeten slapen nu... maar ik blijf denk ik toch even deze show afluisteren
dat kan ik niet.. werk etcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Kom in de nacht postenIs wel gezellig.
Toch niet Weebl & Bob hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas zijn er een paar offline gehaald, zoals Kuala Lumpur!
Niet heen gaan. Je krijgt letsel voor eeuwig en je krijgt hetniet weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt, daarom kom ik er niet
afkicken ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
Waar is Knetter eigenlijkHeb haar al een poosje niet meer zien posten.
Ik vind de afwezigheid van huppel storender...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
gezeik over wat wel mainstream was en wat niet, toen is ze weggegaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
Ik de aanwezigheidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vind de afwezigheid van huppel storender...
Confronteer me maar weer met deze harde werkelijkheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een leven!!!![]()
unlike us
Gefeliciteerd je bent officieel je leven kwijt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Goudvis_ het volgende:
aantal posts: 4945 (gemiddeld 84 per dag)
En ik zit vandaag 2 maanden op Fok
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Goudvis_ het volgende:
aantal posts: 4945 (gemiddeld 84 per dag)
En ik zit vandaag 2 maanden op Fok
topic #601quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm echt tijden terug dat ik 's nachts op FOK! gepost heb hoor
Sorry Goudvis, maar we zijn lotgenotenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Confronteer me maar weer met deze harde werkelijkheid.
Ik ben nog niet zo'n autist als jijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Sorry Goudvis, maar we zijn lotgenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo'n autist als jijJij bent niet autistisch want je bent echt lekker als TaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo'n autist als jijDat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien word je dat nog
3,1415926535897932384626433
Hallo Ragboer.quote:
Dragems Jaagt op Dino's met een enorme gitaarquote:
hahaha dat dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Goudvis_ het volgende:
Bij vleesetende planten en die bliepjes moet ik aan Mario denken
Pirania plantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Goudvis_ het volgende:
Bij vleesetende planten en die bliepjes moet ik aan Mario denken
lol wutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Haha iemand heeft imenad anders zijn papegaai gestolen
quote:
Dat kijk ik ook altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga even de rijdende rechter kijken fucking grappig
quote:Een 79-jarige Duitser heeft gisteren een prachtige dood gehad. De man uit Backstein is in het harnas gestorven. Het hart van de beste man hield ermee op terwijl hij met een hoer lag te wippen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is die larpende niet larpende dragems?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan denk ik dat hij bij de 1e of 3e is blijven hangen (sorry nr. 2)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godvedomme ik moest hardop lachen hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik weet het nu zeker,
Hij jaagt op draken.
Ze gaan nog een onderzoek houden ook nog!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha hoe fucked up moet dat voor die hoer geweest zijn.
Nummer 3 is wel het meest geefbaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan denk ik dat hij bij de 1e of 3e is blijven hangen (sorry nr. 2)
Waarheidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nummer 3 is wel het meest geefbaar.
Wat is er gelekt dan?quote:
En honkeytonk heeft een banquote:
Ik weet niks van voetbalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
442 is een opstelling tijdens voetbal man
De 11e is de keeperquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal
maar wel dat ze met 11 zijn
en niet met 10
Keeper koelkast, Keeperquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal
en niet met 10
Koffie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef Viro het volgende:
gvd zit hier te knikkebollen, weet niet of ik vannacht wel energie heb om te draaien
Dude...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal
en niet met 10
Goudvis weet maar van voetbal dan jij, ga je es ff keihard schamen jijquote:
Keeper neem je nooit mee met zo'n opstelling, daar 442.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niks van voetbal
en niet met 10
Wat jij wilquote:
Mail effe stukkie naarmijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Zokunen het volgende:
Bah m'n chocoladeletter is nu bijna op :S
chocoladequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Zokunen het volgende:
Bah m'n chocoladeletter is nu bijna op :S
Sorry dat wist ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef Viro het volgende:
[..]
en dat zeg je tegen iemand die insomnia heeft
Hmm ik ken de regel, voetbal zelf en doe zelf ook wel eens vlaggen hoor.quote:
omdat wij allemaal verbaasd zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef djkoelkast het volgende:
Hey waarom geen reactie op mijn epische gitaarmuziek
Omdat hij niet heel episch was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef djkoelkast het volgende:
is mooi hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef djkoelkast het volgende:
Hij lag er nog vanaf sinterklaas dus al 4 maand, ben niet zo'n snoeperd, tot ik er aan begon, nu in 4 dagen ofzo zo'n letter opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
chocoladeik heb alleen chocolade in huis..en heb er geen zin aan
Als een team dit nou niet doet!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Keeper neem je nooit mee met zo'n opstelling, daar 442.
4 + 4 + 2 = 10.
De keeper staat namelijk altijd op dezelfde plaats.
4 4 2 is dus
4 verdedigers
4 middenvelders
2 spitsen.
Hoe vind je deze uitleg Koelkast?
Ik heb nooit last van koekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef sharr het volgende:
Koeklast. KOEKLAST.
Dat zou wel een goeie kloon zijn.
Hehe 4421 spelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Als een team dit nou niet doet!
Hem voorin zet! Hoe bruut is die verassings aanval!
ik vind het wel goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef djkoelkast het volgende:
ik doe er een week overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij lag er nog vanaf sinterklaas dus al 4 maand, ben niet zo'n snoeperd, tot ik er aan begon, nu in 4 dagen ofzo zo'n letter op
ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Guitar Hero!
Ik kan alleen medium
We hadden eht WK ermee gewonnen, ik zeg het je!quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef quaas het volgende:
Koelkast, ik ga je epische gitaren verlaten,
Welterusten allemaal!
Weltrustequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef quaas het volgende:
Welterusten allemaal!
ik ben ooit op easy begonnen en ik speel nu op hard, maar speel niet zo vaak dus ik faal op hardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe Guitar Hero!
Ik kan alleen medium
trustenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef quaas het volgende:
Welterusten allemaal!
doei quaasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef quaas het volgende:
Welterusten allemaal!
QFTquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:50 schreef sharr het volgende:
Truste Kaas
slecht idee overigens van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |