quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
Heeft iemand nog nieuwe beelden van vandaag?
ja heb mensen zoals rastlin en jos ook niet gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef Dekatria het volgende:
Wat is het rustig in dit topic trouwens, vanavond.
Er ook geen bevestigd nieuws...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef Dekatria het volgende:
Daarnaast gebeurt er visueel meer in yemen en omanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja heb mensen zoals rastlin en jos ook niet gezien
Ik ben in leesstand vanavond, ben blij dat jullie posten!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef Dekatria het volgende:
niet lang meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik ben in leesstand vanavond, ben blij dat jullie posten!
Much obligedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:19 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik ben in leesstand vanavond, ben blij dat jullie posten!
ja rusland kan het wel blokkeren maar zal niet op zijn strepen gaan staanquote:
gelukkig blijkt uit de context vaak wel wie er echt bedoelt wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef aerdt het volgende:
Verschillende tweets en media meldden dat Libya uit de UNHCR is gegooid. Dit is onjuiste informatie, het moet UNHRC zijn.
UNHRC: United Nations Human Rights Council
UNHCR: United Nations High Commissioner for Refugees.
Het lijkt verdomd veel op elkaar als je het zo ziet staan, maar het zijn totaal verschillende organisaties.
Ik wilde dit even melden omdat we wss binnenkort meer zullen lezen over UNHCR, vanwege de vluchtelingenstroom. Dat kan dan tot enige verwarring leiden.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:31 schreef Dekatria het volgende:
Goed piepels, ik ga slapenkeep up the good work.
Trusten tot morgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:31 schreef Dekatria het volgende:
Goed piepels, ik ga slapenkeep up the good work.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
gelukkig blijkt uit de context vaak wel wie er echt bedoelt wordtmaar bedankt voor de hint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |