zou ik er misschien ook een mogen als het even uit zo komen soms, meneer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk met slagroom.... en een stroopwafel![]()
.
ja, en jij kunt je eigen koffie makenquote:
Inleverenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk met slagroom.... en een stroopwafel![]()
.
Hier is het beneden in het appartementencomplexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat
[..]
Oh, nou, ja, als het belangrijke papieren zijn gaan ze bij mij niet de schuur inMaar mijn schuur is ook las van mijn huis, dus dat zou heel onhandig zijn
Ik dacht al, waar blijft iequote:
Jij? Hamster?quote:
en Marijke maar zeggen dat je zo lief bent..................sjonge jongequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en jij kunt je eigen koffie maken
Ja je had het over hamstersquote:
Kom je krabben volgend jaar?quote:
Nou nee, niet echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Foto's doen dat meestal niet met mij, dan moet het wel heeeeeeeeeeeeeel geweldig zijn
bijholte ontstekingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij? Hamster?
Wat is loos?
Ze hebben je toch niet op je pitje gehouwd he?
ja ik ook stiekum wel maar eigenlijk is het sneu als je zo met je dieren omgaat!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het beneden in het appartementencomplex
En misschien moet ik ze inderdaad toch maar boven bewaren
als de meet nou bij mij thuis was dan maakte ik wel koffie voor je hoor, schatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
en Marijke maar zeggen dat je zo lief bent..................sjonge jonge
Ik heb geen studeerkamerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja hier dus ook
Althans, ik heb een bovenwoning en de schuur zit beneden ergens... Ik heb dat soort dingen allemaal op de studeerkamer
is echt fijn hoor. Met een beetje geluk trek je er hele korsten vanafquote:
Nee, maar je mag komen halenquote:
Nee, jongeman, want je hebt ook mijn afwas niet gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zou ik er misschien ook een mogen als het even uit zo komen soms, meneer?
Stroopwafels
Wacht, eerst even de beker leegdrinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |