SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Dat dus. En daar is niks helaas aanquote:
1 week maar, ik doe dat me hele leven al?!..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef Repeating het volgende:
Ik snap niet waarom dat iedereen opeens 1 week lang zich als complete malloten moeten gedragen?
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Tism het volgende:
[..]
1 week maar, ik doe dat me hele leven al?!..
Was van plan te gaan maar gaat misschien niet door, kan geen vervoer krijgen, even kijken nog. Hoop van wel.quote:
vervoer=taxi?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Was van plan te gaan maar gaat misschien niet door, kan geen vervoer krijgen, even kijken nog. Hoop van wel.
Is het zo ver dan? Meestal vind ik taxi wel aardig goedkoop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tsja da's ook weer zo duur he... Moet even kijken wat mijn vrienden doen.
Denk dat je met de taxi toch al gauw boven de 20 Euro uitkomt naar Elsloo...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is het zo ver dan? Meestal vind ik taxi wel aardig goedkoop.
Maar als je het verdeelt onder 3-4 man valt het toch wel mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Denk dat je met de taxi toch al gauw boven de 20 Euro uitkomt naar Elsloo...
Dat gaat dus niet zo makkelijk, ik moet bijvoorbeeld in Elsloo zijn, een andere vriend die meegaat in Schimmert, een andere in Sweikhuisen etc...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar als je het verdeelt onder 3-4 man valt het toch wel mee.
Hmm, ja das wat minder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet zo makkelijk, ik moet bijvoorbeeld in Elsloo zijn, een andere vriend die meegaat in Schimmert, een andere in Sweikhuisen etc...
Jao, de traditie van de zaoterdigaovendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |