Ik ga nu snel luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
hierna nog eentje voor de noize supressor fans
Ik zeg:quote:
en dit komt uit jou mond ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Lyrics zijn overrated. Dit is best aardige muziek
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
en dit komt uit jou mond ?WUUTTTTT
ik leef in een droom
Lyrics kunnen prachtig zijn, maar dan als tekst. Ik vind muziek mooi óf om de beat/melodie, óf om de lyricsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Lyrics zijn overrated. Dit is best aardige muziek
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
hierna nog eentje voor de noize supressor fans
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zeg:
Noize Suppressor - Party motherfuckers!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben gabber dj geweest hoor, ik weet niet waar je deze wijsheid vandaan haalt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
week geleden haatte je dit.. of luister je weer naar je eigen muziek soms ?
Hij haatte dit toch niet? Enige wat ik me kan herinneren dat Mr. Koelkast haatte was Shinedown enzulks.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
week geleden haatte je dit.. of luister je weer naar je eigen muziek soms ?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef Ragboer het volgende:
Driepink = Noize SuppressorIk begrijp het nu.
Ik haat niets of niemand.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij haatte dit toch niet? Enige wat ik me kan herinneren dat Mr. Koelkast haatte was Shinedown enzulks.
Nee, clouseau is goede muziek durf je met drogen ogen te zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
he wat jammer.. ik moet zo afwassen.. hoor ik het laatste kwartier kwaliteitsherrie niet
ik zeg kwaliteitsherrie.... ik zeg nergens dat het ruk isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, clouseau is goede muziek durf je met drogen ogen te zeggen.. ?
Nee oke, haten op is zo'n lekkere puberale uitdrukking welke ik zin had om te gebruiken. Kutmuziek danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niets of niemand.
Ik vind Metallica e.d. wel kutmuziek, maar ik haat niets.
Dat dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Hier hadden ze lyrics wel weer weg mogen laten
Ik zeg alleen: vraag dit niet overdag aan in Draakje. Daar is het niet voor.quote:
Dit is mijn leven in de muziek geschreven!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Hier hadden ze lyrics wel weer weg mogen laten
overdag werk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg alleen: vraag dit niet overdag aan in Draakje. Daar is het niet voor.
Ik vind wel veel hardstyle op elkaar lijken en niet mooi.
welke is in deze zin foutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee oke, haten op is zo'n lekkere puberale uitdrukking welke ik zin had om te gebruiken. Kutmuziek dan
uhm nee want hij ligt op bedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi! Luistert je kindje van het filmpje dit ook?
Dan zul je mij hier nooit negatief over horen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
overdag werk iken ja.. dit vraag ik niet aan in draakje, dit draai ik zelf wel
Ik vond 'dat' zo raar klinkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
welke is in deze zin fout
gebruik je alleen om interessant over te komen, maar grammaticaal en taaltechnisch klopt er geen zak van
Toch vind ik je liev
Dan ben ik er nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef Driepink het volgende:
hmm bart.. dat wordt moeilijk.. zaterdag komt ie wel, beloofd
Ja ik hoorde hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
hoorde je me nog praten.. ik denk dat ie me halve zin niet meepakte..
of het rustig genoeg was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon omdat.. ja idk.. bangkok is baasquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:49 schreef andreas612 het volgende:
hallo allenKabouterstampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het was dan ook "waar in"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vond 'dat' zo raar klinken
en 'wat' ook.
hallo allengoeie muziek van mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo allenWe hebben een roosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo groot is de dj niet hoorquote:
LOLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
Mijn hele lichaam beweegt hierdoor![]()
Sporten is overrated.
lolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
Mijn hele lichaam beweegt hierdoor![]()
Sporten is overrated.
Heul niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]hij herhaalt de 1e 4 seconden gewoon hoor
Ik ben zo weg, je kunt het regelen met de volgende.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef Driepink het volgende:
koelkast, na deze komen nog 2 nummers en dan ben ik klaar.. oke ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik ben trouwens helemaal niet na jouquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
EeetseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, ja anders connect ik even m'n Winamp aan de serverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Heb jij hem al gezien dan?quote:
Ik ben over 3 minuutjes boven :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
roep hem dandit nummer duurt niet lang.. en anders gooi ik er nog 1 tgegenaan
Zou het nut hebben als ik vanaf Oud-Beijerland heel hard "STEFANKOLLAART!!!" roep?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
roep hem dandit nummer duurt niet lang.. en anders gooi ik er nog 1 tgegenaan
Hij is er al voordat je roept, doe je goed!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Zou het nut hebben als ik vanaf Oud-Beijerland heel hard "STEFANKOLLAART!!!" roep?
IN DE HELquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hoi allemaal![]()
Waar ben ik beland![]()
wat is dit voor een muziek
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef Ezechielk het volgende:
Liefde voor Driepink.![]()
![]()
No homo uiteraard
Ik had al geroepenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij is er al voordat je roept, doe je goed!
echt hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hoi allemaal![]()
Waar ben ik beland![]()
wat is dit voor een muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
neeh dankjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
kan het nog veeeeel erger maken hoor
Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die hardcorebazen zijn:
• Driepink
• mc-Piel
• Ezechielk
Potentiële gabberinnetjes:
• sharr
• Dromenvangertje
Eckte gabberinnetje
• Huppelmuts
DOE NOG EVEN MIJN TRSE CREATURES ALLIEDquote:
Dan moet stefan hem doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
DOE NOG EVEN MIJN TRSE CREATURES ALLIED!
quote:
Je hebt net wat gemist jongen!quote:
Ik mis die feestenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
• Driepink
• mc-Piel
• Ezechielk
• sharr
• Dromenvangertje
Eckte gabberinnetje
• Huppelmuts
Maar dan zonder het gekreun en gesnotter!quote:
Ze zijn er nog steeds hoorquote:
Het is mooi geweest.. ik zou d'r lozen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Post ik net op Twitter een foto van mezelf die mijn kleine buurmeisje vasthoudt.
Zegt mijn vriendin: "staat je goed schat"
Moet ik hard wegrennen nu ?!
Dat of altijd een breinaald bij je hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Post ik net op Twitter een foto van mezelf die mijn kleine buurmeisje vasthoudt.
Zie deze tracklist:quote:
quote:18:56:01 Masters_of_Ceremony_ - _Dirt
18:54:15 Tieum & Bryan Fury - Evil Fok @ 4UsOnly.biz
18:51:18 Noisekick - Hij Loopt Rondjes
18:46:56 SRB - Bangkok Booster
18:43:30 Knight Vision - Who is it @ 4UsOnly.biz
18:43:30 Drokz ft. Steen - Terror (Pole Position DVD)
18:39:28 Noize Suppressor - Fingherz
18:35:45 Noize Suppressor - Bonecrusher
18:30:25 Tha Playah - My Misery
18:27:29 Amnesys Refly
18:24:03 Kasparov - Part Of The Project
18:19:33 Crypsis feat. Luna - Torture
18:15:21 Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
18:08:41 Luna Vs. Crypsis - Choices
18:02:23 Davide Sonar - Believe
Haar eierstokken zijn aan het klapperen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En ik danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
• Driepink
• mc-Piel
• Ezechielk
• sharr
• Dromenvangertje
Eckte gabberinnetje
• Huppelmuts
Toch een compliment van Rick van Velthuijzen.quote:
Definitelyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jaagt Inna nou echt serieus 3 mensen weg?quote:
IK HEB AMNESYS - REFLY GEMISTquote:
Daar ga ik om 20:00 overheen hoor om 21:00, qua hardheid sowiesoquote:
Nee. Niet zoals vroeger.quote:
Jaja, die zijn goed aan het vibreren!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Snuf. het volgende:
IK HOOR DE EIERSTOKKEN VAN DE VRIENDIN VAN SSB HIER
KKKGGGGGKKKKGGGGGGKGGKGKGKGKGKGKGKGGKGKGKG
Dat kan niet, ze is net 20 gewordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Snuf. het volgende:
IK HOOR DE EIERSTOKKEN VAN DE VRIENDIN VAN SSB HIER
KKKGGGGGKKKKGGGGGGKGGKGKGKGKGKGKGKGGKGKGKG
hardheid? wat ga je draaien dan? todesvogel met stormtrooper en zo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar ga ik om 20:00 overheen hoor om 21:00, qua hardheid sowieso
Qua bazigheid wordt het gelijk!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
IK HEB AMNESYS - REFLY GEMIST!!! MIJN LEVEN IS NIET MEER COMPLEET IK GA MIJZELF VOOR DE TREIN GOOIEN!
TOT NOOIT!![]()
![]()
![]()
Opnemen, danwel tracklist PMen naar mij!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat kan niet, ze is net 20 geworden!
Ja, je moet aan de TERRORRRRR jongeeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Jaagt Inna nou echt serieus 3 mensen weg?
Verschil met vroeger = iets meer controle op de zero tolerance..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Niet zoals vroeger.
Man EnergiehallenAntwerpen
Parkzicht
![]()
Die feesten waren echt altijd zo vet
Ik ben er niet bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Da's niet hard, da's rauw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
hardheid? wat ga je draaien dan? todesvogel met stormtrooper en zo?
Deze moet je hebben!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef sharr het volgende:
Ik vind het je helemaal niet goed staan SSB
Je moet rekening houden met de tijden dat Driepink draait. Serieus, als ik homo was...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En ik dan?
Ik heb volgens mij afgelopen jaar het meeste feestjes gepakt haha
welk genre draai je vanavond?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat kan niet, ze is net 20 geworden!
Dan was je gayquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je moet rekening houden met de tijden dat Driepink draait. Serieus, als ik homo was...
Frenchore:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
hardheid? wat ga je draaien dan? todesvogel met stormtrooper en zo?
Setje van Dr Peacock en Day Marquote:Frenchcore is substroming van de hardcore house die midden jaren '90 in Frankrijk ontstond.
Kenmerken zijn een tempo van 90-120 bpm in een eentonige vierkwartsmaat, een minimalistisch en industriëel geluid en verwantschap aan tekno. De term Frenchcore is ooit bedacht door DJ Radium, de man die ook de typerende pulserende beat die kenmerkend is voor Frenchcore uitgevonden heeft. Dj radium heeft verschillende andere projecten zoals Micropoint & Androgyn network. Andere grote namen binnen de frecnchcore zijn: Manu le Malin, Laurent Hô, Sickest Squad en Speed Freak.
Frechcore-deejay's komen voornamelijk uit Frankrijk, maar ook uit Duitsland, België, Nederland en Italië.
Bekende producers
* DaY-már
* DJ Radium
* Micropoint
* The Sickest Squad
* Deadface
* DJ Japan
* Revision
* Al Core
* Laurent Hô/Ingler
* The Speedfreak
* Joshua
* Cardiak
* Androgyn Network
* Armaguet Nad
* Tieum
* DJ Ryc
* Goetia
* DJ Mutante
* Maissouille
* Dr. Peacock
idd had volgende look op mijn gezicht staan >>>quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef sharr het volgende:
WAT WAS DAT, je praat over paaseitjes en je was weg
Oostenrijkse jodelknallers.quote:
Dan viel je op mannen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je moet rekening houden met de tijden dat Driepink draait. Serieus, als ik homo was...
Ik kijk een beetje als een joebel op die foto, of bedoel je dat nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef sharr het volgende:
Ik vind het je helemaal niet goed staan SSB
Ik heb echt zoveel feesten meegemaakt en toch maar 1 keer iemand echt dood zien gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verschil met vroeger = iets meer controle op de zero tolerance..
Minder mensen kotsend op de grond liggen terwijl ze in hun broek geplast/gekotst hebben.
Maar in mijn ogen is dat een voordeel!
Ik deel zijn mening wel!quote:
Haha, sharr is antisemitisch!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen voordat ik zag dat er geen Jodenknallers stond
Als een joebel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje als een joebel op die foto, of bedoel je dat niet?
Ja dat ook, al weet ik niet wat een joebel is. Maar toch, wacht maar even met kindersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje als een joebel op die foto, of bedoel je dat niet?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen voordat ik zag dat er geen Jodenknallers stond
JOODDUUUUH, JOOODUUHH!quote:
Serieus, ik denk een jaar geleden liep er zo een lekker Moluks (!) halfkaal gabberinnetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik deel zijn mening wel!
Ik wil ook nog steeds kinderen hebben van Noize Suppressor!
Als ik een dochter had gehad.. dan had ze met Peter paul pigmans moeten trouwen als hij nog geleefd had. Of ze het wil of niet!
Nee man ik snap er niks van, maar ik vind ze leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja als een halve tamme weet je wel
Voor de taio cruz-generatie best goeie muzieksmaak toch?quote:
No offense..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Voor de taio cruz-generatie best goeie muzieksmaak toch?
nee niet qua hoeveelheid, maar hoe je mensen te grazen neemt met je opmerkingenquote:
Ik ben er nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Frenchcore, denk niet dat jij er van houdt haha
Ohquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef Viro het volgende:
[..]
nee niet qua hoeveelheid, maar hoe je mensen te grazen neemt met je opmerkingenzoals uitmaken voor homo ofzo
Hatert.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin om mensen in elkaar te raggen enzulks.
sry ik ben ouder dan de taio cruz generatie, en vind hemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Voor de taio cruz-generatie best goeie muzieksmaak toch?
stopt de muziekquote:
Ik haat niet, ik ben gewoon agressief. Geen persoonlijke agressie, gewoon willekeurige mensen.quote:
Je mag ajacied422 van me hebben!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik ben gewoon agressief. Geen persoonlijke agressie, gewoon willekeurige mensen.
Mij mag je altijd in elkaar raggen. Vind ik opwindend, want ik ben een ragboer. Kom maar op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin om mensen in elkaar te raggen enzulks.
Apple alles jwt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef StefanKollaart het volgende:
VirtualDJ liep ff vast.
We zijn er weer als t goed is.
Zo zo vooral niet bang zijn om mainstream hipsnop te luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Viro het volgende:
[..]
sry ik ben ouder dan de taio cruz generatie, en vind hem
sisqo, xzibit, snoop dogg, dr dre, 2pac, lil kim, missy elliot aaliyaah en big notorious zijn van mijn generatie
Ik draai vanaf een windows-pc or xdquote:
Maar wat was je verhaal nou?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef StefanKollaart het volgende:
VirtualDJ liep ff vast.
We zijn er weer als t goed is.
vind de hiphop artiesten van nu niets vergeleken met vroegerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo zo vooral niet bang zijn om mainstream hipsnop te luisteren
Ik las berichtje van ragboer voor, dat als ie homo was, en toen pleurde ik "i'm coming out" er achteraan.quote:
Baasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef mc-Piel het volgende:
1. Tieum Vs DJ Partyraiser Feat. MC Da Hustla - The Empire Strikes Back Intro
2. Apophis Vs Breathing Hell - Steel Destruction
3. Onix Feat X-Core - Fuck The Ripper
4. Forsaken Is Dead - Everything Gained
5. Recype - Or What
6. Lost Origin And Al Twisted - Pulsating Beat
7. Chrono & The Demon Dwarf - Ghetto Shit
8. Strongways - Out Of Line
9. Tieum Vs Dj Partyraiser Feat. MC Da Hustla - The Empire Strikes Back
10. Negative A & Counterfeit - Ritual Killing
11. DJ Sim - Simbiosis (DJ Obscurity Remix)
12. The Beatcontroller - Keep On Rockin?
13. Partyraiser - Raise The Party (Chrono & Demon Dwarf Remix)
14. Bartoch - M.I.L.F.
15. I:Gor - Thunderbolt
16. Dr. Z-Vago - Flying High (E-Noid Refix)
17. Catscan & Outblast - Putney
18. Gigi, Giant & Fallout - We Don't Give A Fuck
19. Angerfist - Yes (Drokz Remix)
20. Imperium Bass - Hardcore Rage
21. T.O.P.D.R.O.P. - Achtung (Angerfist Remix)
22. Neophyte - The New Shit
23. Drokz - Shotta
24. Vextor & Pimkat Feat. Fixout - Scream
CD 2/2
1. Tieum & Partyraiser - The Empire Strikes Back
2. Accelarator & Radiate - Open Your Mind (DJ Edit)
3. Dione - Loud As A Whisper
4. Dr Z-Vago - Flying High (E-Noid Refix)
5. I:Gor - Thunderbolt
6. E-Noid - Order Chaos (Meccano Twins Refix)
7. Dano & System 3 - Faith In The Kickdrum
8. Unexist Ft. Satronica - Anarchy In The UK
9. Lenny Dee Vs Noize Suppressor - Chicken Dance
10. SRB - Everything Is Fucked
11. Tommyknocker - Demolition (Evil Activities & Lenny Dee Refix)
12. Angerfist - Yes! (Drokz Remix)
13. The Destroyer - Wild Animals
14. Partyraiser - Raise The Party (Chrono & Demon Dwarf Remix)
15. DJ Earfist - Booty Booty
Hellbound 2011![]()
Wie wil hebbeee?
Dank je, Naatjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik las berichtje van ragboer voor, dat als ie homo was, en toen pleurde ik "i'm coming out" er achteraan.
Whole story.
Is goed, zodra ik je zie rag ik je in elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mij mag je altijd in elkaar raggen. Vind ik opwindend, want ik ben een ragboer. Kom maar op.
Your welcome, Rickiequote:
Kid Cudi, Wale, Lupe Fiasco, Nappy rootsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
vind de hiphop artiesten van nu niets vergeleken met vroeger
Ik vind Pimp C, Chamillionaire, Devin the Dude, K-rino, FM Blue toch 1000x beter dan wat jij net opnoemt hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
vind de hiphop artiesten van nu niets vergeleken met vroeger
dat is meer persoonlijke smaak lieve schat, ik vind de eerste 3 artiesten van jouw rijtje niet te pruimenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Pimp C, Chamillionaire, Devin the Dude, K-rino, FM Blue toch 1000x beter dan wat jij net opnoemt hoor
wale valt vies tegen imoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kid Cudi, Wale, Lupe Fiasco, Nappy roots
( vooral die laatste ga jij volgens mij wel vet vinden.. zoek naar: Nappy Roots - Pursuit of nappyness ( album) die is écht écht heel gaaf! )
Ik vind devin echt geniaal. Vooral grappig tbh.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is meer persoonlijke smaak lieve schat, ik vind de eerste 3 artiesten van jouw rijtje niet te pruimen
Devin the dude?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind devin echt geniaal. Vooral grappig tbh.
Maar K-rino en fm blue ken je wel?![]()
K-rino - valley of decisions![]()
Fm Blue - Fatal
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
Soberzo zijn de Onzin Radio gebruikers de elite van dit hele forum
quote:
Zoek nou maar naar:quote:
Is toch geen vraag? Ik ben gewoon baas, sharr en Snuf. durven ervoor uit te komen.quote:
ken ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind devin echt geniaal. Vooral grappig tbh.
Maar K-rino en fm blue ken je wel?![]()
K-rino - valley of decisions![]()
Fm Blue - Fatal
Ja man.quote:
Dat zie je toch nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
ken ik welanders zou ik me schamen als neger
RAGGAST.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is toch geen vraag? Ik ben gewoon baas, sharr en Snuf. durven ervoor uit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |