Ik leg het wel uit, dat heeft te maken met het feit dat hij knetterhomo is!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou het nou niemsnd opvallen dat laura altijd guide kriebelt en nooit andersom
Zo gaat dat meestal bij stelletjes toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
Tijdens het koken stond Guido ook te kriebelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
okee ,bijna nooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Tijdens het koken stond Guido ook te kriebelen.
Weer overeenkomst voor je topic.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weer overeenkomst voor je topic.
Sharon zei ooit al eens dat haar familie bij de Hell's Angels zaten en dat mensen allemaal dachten dat ze gangbangers waren.
Dat samen met Kamper-Mo is toch ook weer een overeenkomst.
Als je dan toch de Sherlock gaat uit hangen. Pakt dan iig nog een glas om doorheen te luisteren.quote:
Nee hoor, ik irriteer me ook een beetje. Maar dat heb ik eigenlijk wel al langerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die me nu irriteer aan Servia???
Alleen tot donderdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe gewoon gezellig met je mee!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |