Donequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, zet die ook even in het capstopic please
SST - Caps deel 3
De genomineerden staan op een gegeven moment toch in dat hok, in de live uitzending?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef anniccck het volgende:
Wat lees ik hier nou over terug het huis ingaan?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
WHoehoe !
Upskirt bij LL:
[ afbeelding ]
Ja hallo, die mag wel in de spoiler, sommigen zitten nog op hun werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
WHoehoe !
Upskirt bij LL:
[ afbeelding ]
Oooh hahaha, zou inderdaad wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De genomineerden staan op een gegeven moment toch in dat hok, in de live uitzending?
En dan wachten de overige bewoners welke 2 van de 3 er terug komen.
Lijkt me zalig als Alex - waarvan ze overtuigd zijn dat ie er uit ligt, vooral Servio - dan als eerste weer terug komt en dat Servio naar huis moet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
WHoehoe !
Upskirt bij LL:
[ afbeelding ]
Dat zou echt te machtig zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De genomineerden staan op een gegeven moment toch in dat hok, in de live uitzending?
En dan wachten de overige bewoners welke 2 van de 3 er terug komen.
Lijkt me zalig als Alex - waarvan ze overtuigd zijn dat ie er uit ligt, vooral Servio - dan als eerste weer terug komt en dat Servio naar huis moet
Laura heeft verteld dat ze aan haar hebben gevraagd of haar zus niet mee wilde doen omdat ze niet op elkaar leken en dat een geweldig geheim leek voor de redactie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Urb het volgende:
Aha ze wilden dus heel graag een broer/zus relatie in het huis maar konden niemand vinden en toen dus fake-relatie gedaan blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |