quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zo hard moeten janken als ik Laura was, Alex leuk vond maar moet faken dat je bij guido hoort. En dat dit nummer horen.
Jepquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef Studiotje het volgende:
Dus er was een Streamlock toen er bekend werd gemaakt dat Philip Alex zijn geheim had geraden?
Ja, ze willen dat we het op tv gaan kijken vandaag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef Studiotje het volgende:
Dus er was een Streamlock toen er bekend werd gemaakt dat Philip Alex zijn geheim had geraden?
Wat lame zeg. Dus als de kijkers alex er graag in willen houden heeft ie dalijk 2 weken de tijd om geld te verdienen en ieders geheim er uit te spelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb e.e.a. nagevraagd omdat er toch nog wat onzekerheid over was en het zit als volgt:
-knip-
Dictatuur!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Conquer het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat we het op tv gaan kijken vandaag.
Vind het wel zo'n typ.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef Cracka-ass het volgende:
De homo's en Alex.
Zou Alex dan toch bilridder zijn?
maik is echt niet knapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Myraela het volgende:
En het is zonde dat zo'n domme jongen als Maik, toch zo ongelofelijk knap is.
Ach wees blij, dan kunnen we tenminste die nicht eruit stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat lame zeg. Dus als de kijkers alex er graag in willen houden heeft ie dalijk 2 weken de tijd om geld te verdienen en ieders geheim er uit te spelen?
Yep.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat lame zeg. Dus als de kijkers alex er graag in willen houden heeft ie dalijk 2 weken de tijd om geld te verdienen en ieders geheim er uit te spelen?
Ik ben een vrouw, maar vind hem echt lelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
maik is echt niet knap
of zien alleen vrouwen en homo's dat
Behalve zijn mond en ogen is die wel knap. Lees: Hij heeft tof haar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
maik is echt niet knap
of zien alleen vrouwen en homo's dat
Vroeger? Volgens mij doet hij dit wel vaker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef gniffie het volgende:
die servio, zou me niet verbazen als hij dit vroeger heeft geoefend
Ja jullie willen allemaal Servio er wel uit maar als ik de regels zo lees heb ik toch liever Alex er uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep.
Maar dan moet hij toch nog net zo hard clues raden om achter de geheimen te komen?
En op zeker dat ie dan de volgende keer weer genomineerd wordt.
En daarna weer.
Dus hij is constant afhankelijk van de kijkers.
En toch zou ik al die koppen heel graag zien als hij als eerste uit dat hok terug komt het huis in
welke regels?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja jullie willen allemaal Servio er wel uit maar als ik de regels zo lees heb ik toch liever Alex er uit
Wanneer je geheim geraden is, mag je gewoon blijven, toch?quote:
Hij weer als eerste dat huis weer in en Servio er uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik denk dat ze Alex nu veel opdrachten gaan geven zodat hij geld kan verdienen, meer dan iedereen. Dan kan hij nog een keer een goede gok doen. Zou leuk zijn als hij erin blijft zonder geheim.
Eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij weer als eerste dat huis weer in en Servio er uit.
Oehhhhhhhhhh, wat een droomscenario
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij weer als eerste dat huis weer in en Servio er uit.
Oehhhhhhhhhh, wat een droomscenario
Ja, was al eerder tersprake gekomen vorige week.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef Stranger het volgende:
Aafke heeft in de gevangenis gezeten?
Natuurlijk, dat topwijf
Tranen hier!quote:
Donequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, zet die ook even in het capstopic please
SST - Caps deel 3
De genomineerden staan op een gegeven moment toch in dat hok, in de live uitzending?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef anniccck het volgende:
Wat lees ik hier nou over terug het huis ingaan?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
WHoehoe !
Upskirt bij LL:
[ afbeelding ]
Ja hallo, die mag wel in de spoiler, sommigen zitten nog op hun werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
WHoehoe !
Upskirt bij LL:
[ afbeelding ]
Oooh hahaha, zou inderdaad wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De genomineerden staan op een gegeven moment toch in dat hok, in de live uitzending?
En dan wachten de overige bewoners welke 2 van de 3 er terug komen.
Lijkt me zalig als Alex - waarvan ze overtuigd zijn dat ie er uit ligt, vooral Servio - dan als eerste weer terug komt en dat Servio naar huis moet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Reksie1981 het volgende:
WHoehoe !
Upskirt bij LL:
[ afbeelding ]
Dat zou echt te machtig zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
De genomineerden staan op een gegeven moment toch in dat hok, in de live uitzending?
En dan wachten de overige bewoners welke 2 van de 3 er terug komen.
Lijkt me zalig als Alex - waarvan ze overtuigd zijn dat ie er uit ligt, vooral Servio - dan als eerste weer terug komt en dat Servio naar huis moet
Laura heeft verteld dat ze aan haar hebben gevraagd of haar zus niet mee wilde doen omdat ze niet op elkaar leken en dat een geweldig geheim leek voor de redactie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Urb het volgende:
Aha ze wilden dus heel graag een broer/zus relatie in het huis maar konden niemand vinden en toen dus fake-relatie gedaan blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |