Ik heb hier nog wel een halve rockstardingest (als in lushdupe van puresoap). En nog wat foody geurtjes. En ik vind ze vies.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Mirjam het volgende:
wie is annie?
en waar kan ik zo'n rockstardingest kopen?
http://www.anniescandlesandmelts.co.uk/quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Mirjam het volgende:
wie is annie?
en waar kan ik zo'n rockstardingest kopen?
Dan zal Candlewick ook flink wat moeten aanpassen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Annie mailde me net dat ze nieuwe vormpjes heeft en alle vormpjes die op etenwaren leken heeft moeten verwijderen ivm een wet. Ze had anders haar shop moeten sluiten en een boete gekregen, lawl. Er komen nog meer nieuwe vormpjes op de site, yay!
Zit die in engeland? Want dit was op basis van een engelse wet ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zal Candlewick ook flink wat moeten aanpassen!
Japs.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zit die in engeland? Want dit was op basis van een engelse wet ofzo
Stom eigenlijk! Maarja ze zei erbij dat het voor kleine kinderen teveel op eten leek. Ik vind dat je als ouder dan niet van die dingen op tafel moet zettenquote:
ik snap niks van die sitequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.anniescandlesandmelts.co.uk/
Is blijkbaar wel zo, kwam ik aan het einde van het vorige topic achter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik snap niks van die site![]()
kun je niet gewoon 1 melt van 1 geur bestellen?
of zie ik t verkeerd?
ik heb het idee dat ik, per geur, meteen 5 melts bestel;
geen idee, ik was aan het koekeloeren, en wil ongetwijfeld wel wat dingetjes, maar niet steeds 3/4/5 stuks van 1 geurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is blijkbaar wel zo, kwam ik aan het einde van het vorige topic achter.
Wanneer wil je gaan bestellen? We kunnen het wellicht samen doen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, ik was aan het koekeloeren, en wil ongetwijfeld wel wat dingetjes, maar niet steeds 3/4/5 stuks van 1 geur![]()
ik wil eigenlijk wel zelf kiezen, kan dat ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het juist fijn, want als ik maar 1 tart van iets heb word ik chaggo als het op is! Ik kan Annie wel mailen of ze een sample set oid zou kunnen samenstellen voor de mensen die maar 1 tart per geur willen. Dat je een 'verassingspakket' voor een bepaalde prijs kan kiezen.
Ze maakt alles op bestelling, dus 1 geur per ding is lastig te doen voor haar, tenzij je een sample set oid zou kunnen nemen. Het is maar een idee hoor, géén idee of ze dat wil doen. Misschien dat je dan wel een categorie aan kunt geven oidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel zelf kiezen, kan dat ook?
dan bestel ik er wel meer denk ik, dan dat ik er meteen 5 moet bestellen per geur
oh, dawissikniequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze maakt alles op bestelling, dus 1 geur per ding is lastig te doen voor haar, tenzij je een sample set oid zou kunnen nemen. Het is maar een idee hoor, géén idee of ze dat wil doen. Misschien dat je dan wel een categorie aan kunt geven oid
Ik vind het een risico omdat ik haar helemaal niet ken. Dadelijk heb ik een vieze geur maal 5. Dat heb ik in het verleden al eens gehad en dat is dan zo jammer. Bij vrijwel alle sellers kun je een geur per tart bestellen, vind ik toch fijner.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het juist fijn, want als ik maar 1 tart van iets heb word ik chaggo als het op is! Ik kan Annie wel mailen of ze een sample set oid zou kunnen samenstellen voor de mensen die maar 1 tart per geur willen. Dat je een 'verassingspakket' voor een bepaalde prijs kan kiezen.
Mja haar dingetjes zijn kleiner he! Nja weet ook eigenlijk niet waarom ze geen tarts in 1 geur maaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het een risico omdat ik haar helemaal niet ken. Dadelijk heb ik een vieze geur maal 5. Dat heb ik in het verleden al eens gehad en dat is dan zo jammer. Bij vrijwel alle sellers kun je een geur per tart bestellen, vind ik toch fijner.
Ik denk namelijk dat als je iets besteld ze een pan vol wax met die geur maakt, dan in vormpjes giet oid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |