WATquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat nieuwe rickroll
Ez ik hou van jequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat nieuwe rickroll
in het weekend, doordeweeks heb je geen tijd, zijn jouw eigen woordenquote:
ok dan blijf ik doordeweeks bij jou en in het weekend bij LoLaquote:
Toch heeft die Ez wel goede ideeën zo op de vroege maandagochtendquote:
Weekendwipperquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
in het weekend, doordeweeks heb je geen tijd, zijn jouw eigen woorden
[..]
ok dan blijf ik doordeweeks bij jou en in het weekend bij LoLa
En dat ligt meestal niet aan het shirtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Lama443 het volgende:
Fokkers zijn toch meestal te Big voor hun shirts
Ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Lama443 het volgende:
Fokkers zijn toch meestal te Big voor hun shirts
inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dat ligt meestal niet aan het shirt
wut 9 minutenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
shhhhhhhhhhhhhhhhhhpongle9 minuten awesomeness!
ik voel je pijn lieve snufquote:
Dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef Viro het volgende:
[..]
ja wat nou, ik kan zo de quotes erbij pakken
aaah.. 9 min?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
shhhhhhhhhhhhhhhhhhpongle9 minuten awesomeness!
tsja blame mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:48 schreef sharr het volgende:
Volgende topic is 1066.
Na duizend topics kan ik het nog niet
Sphongle
mooi mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoorik weet heus wel wat ik gezegd heb
Je hoeft er niet voor uit te komen dat je geen smaak hebt hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik dit best wel een kutnummer vind
radio gewoon aanlaten, doe ik ook. Ik kan echt geen seconde zonder ONZ Radioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat heb je wel eens
helaas moet ik eten
18:00:00 sharp stopt iequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
nou ik heb een aantal nummersik vraag me af of ik hier een uur mee vul, maar dat zie ik dan wel weer
Rapalaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:51 schreef mc-Piel het volgende:
Dit lijkt op het achtergrondmuziekje van '' Rapala tournament fishing'' op m'n Wii.
Ik laat de radio nooit aan als ik ga eten.. wil ook wel eens rust aan me kopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
radio gewoon aanlaten, doe ik ook. Ik kan echt geen seconde zonder ONZ Radio
er word zoveel bazen muziek gedraaid, ook veel verschillende genres + niveau ligt qua muziek ook hoger in mijn ogen.
Helt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
maar hoelaat ist nu bij jou dan? bij mij 17:52quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
18:00:00 sharp stopt ie
dan kun je er in.
Ik zorg wel dat ik een lapo maakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:48 schreef sharr het volgende:
Volgende topic is 1066.
Na duizend topics kan ik het nog niet
Sphongle
Doeeeiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat de radio nooit aan als ik ga eten.. wil ook wel eens rust aan me kop
tot later liefjes
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Helt!![]()
De helft van de aasjes daarzo heb ik ook nog echt zelf in bezit..
Heb ik ook gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij viknd het toch kutmuziekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef sharr het volgende:
Nick, ik moet precies eten tijdens jouw uitzendingLekker ben jij.
eet smakelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik laat de radio nooit aan als ik ga eten.. wil ook wel eens rust aan me kop
tot later liefjes
Simcityquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef Lama443 het volgende:
Dit klinkt eeen beetje als Simcity muziek!!
Haha, ik hoop wel dat ie dat nummer afspeelt inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef Viro het volgende:
[..]
held![]()
ik zie koelkast al vloeken: shit ze hebben het gezien, kan het niet meer skippen![]()
Mais non! Ik heb Sharr geleerd om hardcore te waarderen!quote:
hehehe niet mijn hardcorequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mais non! Ik heb Sharr geleerd om hardcore te waarderen!![]()
Sommige hardcore dan
Jij moet gewoon niet naar de muziek luisteren want vertraging en stipt om 18:00:00 connectenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef Driepink het volgende:
koelkast, als je een minuutje van te voren wilt zeggen dat ie eruit klapt
zou ik leuk vinden
Ja inddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die alien invasies en die tornado's waren altijd het vetst
Altijd een halfuur bezig zijn om een stad op te bouwen en het vervolgens helemaal naar de kloten te laten gaan. Supervet altijdquote:
wasn't mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is wel een beetje te hard voor mainstream hoor![]()
Niet meer doen.
Ik begon altijd met een sample-stad, die was al helemaal opgebouwd enzulks, en dan alle rampen tegelijk eropaf sturenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd een halfuur bezig zijn om een stad op te bouwen en het vervolgens helemaal naar de kloten te laten gaan. Supervet altijd
Jouw muziek is ook herrie.quote:
Wel? oke, sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is wel een beetje te hard voor mainstream hoor![]()
Niet meer doen.
Succesquote:
Inderdaad ja! Dat was ik helemaal vergeten. Even kijken of het nog ergens te downen isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik begon altijd met een sample-stad, die was al helemaal opgebouwd enzulks, en dan alle rampen tegelijk eropaf sturen![]()
En die onzinnige berichten in die lichtkrant van SimcityZe zitten zonder water, zijn ontevreden, huur is te hoog, etc. Of iets met broccoli.
Mijne Redcatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Grand Prix 2 was mijn eerste spel op de pc.
Welke pagina ongeveer? Volgens mij heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou.
spouwer: lees mijn betoog in het vorige topic.
Volgens mij was dat een van mijn eerste spellen op de PS2quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
pacman en doom 1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Mijnes Freddie de visquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
nog ff en ik word verliefd op jouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijnes Freddie de visEn daarna commandos en GTA 1
Grand Prix 2 is van 1995 kerel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een van mijn eerste spellen op de PS2
In ieder geval was het met F1 auto's
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben terug van eten, kon mijn verzoekje niet horen. Viel The Blue Diamonds in de smaak?
Putt puttquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijnes Freddie de visEn daarna commandos en GTA 1
Ik was heel vroeg met gamenquote:
Goed verzoekje mattie. Ik wist dat jij het kon waarderen.quote:
YESquote:
Jepquote:
Haha ja ik had daar zoveel spellen vanquote:
Beetje rondcrossen in een vliegtuig/raket.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:01 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha ja ik had daar zoveel spellen van
Midden bovenaan.quote:
Nee dit is geen kanker, het is muziekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef mc-Piel het volgende:
NEEE KANKER WAT IS DIT??
Ik moet eten nick!
Ja of in autootjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje rondcrossen in een vliegtuig/raket.
Ik had alleen die eerste, met die woordspelletjes geloof ik. Daarna was ik helemaal verslaafd aan tombraider en GTAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja of in autootjesDie topospellen waren ook leuk
trouwen sharr?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:02 schreef sharr het volgende:
[..]Commandos is een bazenspel. Ik doe het eigenlijk nog steeds soms
we hoorden een hoog stemmetjequote:
Jij komt na mij op de lijstquote:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben bami etenen daarna de hond uitlaten, tot straks
Dezen boy eet ook bami!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben bami etenen daarna de hond uitlaten, tot straks
geduldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik hoor hardstyle, wat is met deze?IK WIL HARDCORE EN ANDERS NIETS!
eet smakellijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef sharr het volgende:
Ik ben even kijken of ik wat naar binnenkrijg qua voedsel, tot later mensen![]()
Trouwen is overrated.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef Viro het volgende:
[..]
ha zie reactie onder jou![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
* viro begint alles te regelen voor huwelijk
een huwelijk is leuk hoe leuk je het zelf wil maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Trouwen is overrated.
Ik wil alleen de lusten, niet de lasten...
Jij mag nog niet stemmen.quote:
Hier wordt er PvdA gekozenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is waar ook, kies wel een partij met mijn ogen dicht
Dan heeft je vrouw 3 kinderen uitgekakt, wordt je ook niet vrolijk van... Ik zou gek worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
een huwelijk is leuk hoe leuk je het zelf wil maken.
Viro stemt PVV!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is waar ook, kies wel een partij met mijn ogen dicht
WHAHAHA Myra die helemaal blij was vrijdag omdat ze mag stemmenquote:
waar is je uiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA Myra die helemaal blij was vrijdag omdat ze mag stemmen
Ik ga echt niet op de PvdA stemmen. Die willen meer subisidies en een grote randstadprovincie. No fucking way dat ik voor een grote randstadprovincie ben.quote:
ik kan juist heel goed met kinderen opschieten, heb zo op al mijn nichtjes en neefjes opgepast. Meeste zijn nu rond de 12 en hebben onwijs veel respect voor mij en een goede bandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan heeft je vrouw 3 kinderen uitgekakt, wordt je ook niet vrolijk van... Ik zou gek worden.
1 ppt tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Welke pagina ongeveer? Volgens mij heb ik dat gemist
Ik wordt gek van kinderen, echt waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan juist heel goed met kinderen opschieten, heb zo op al mijn nichtjes en neefjes opgepast. Meeste zijn nu rond de 12 en hebben onwijs veel respect voor mij en een goede band
verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wordt gek van kinderen, echt waar.
je was zelf kind,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wordt gek van kinderen, echt waar.
Jezus, heb je alles in een blender gepropt en wegge-at ofzo?quote:
Ja, en? Pas rond de leeftijd van 15 jaar kan ik met jeugd handelen. Jonger word ik gek van ze...quote:
4 tot 10 is zo irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en? Pas rond de leeftijd van 15 jaar kan ik met jeugd handelen. Jonger word ik gek van ze...
is toch belangrijk, anders komt er een extra verkiezing als de oppositie gaat huilebalken tegen het kabinetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:11 schreef Driepink het volgende:
koelkast.. ik ga zo praten, kan jij ff luisteren of het te verstaan is, want hun hebben het alleen maar over verkiezingen
Kutkind.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is toch belangrijk, anders komt er een extra verkiezing als de oppositie gaat huilebalken tegen het kabinet
ik luister niet. ga straks weer wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Driepink het volgende:
horen jullie het nog steeds? en zoja: goed of slecht? (de kwaliteit van het geluid haperen enzo of juist niet)
en ditquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
Je galmt als een malle en het kraakt als een malle.
Is ie uit fase Rick?quote:
Harder is altijd beter.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
maar ik hoor mn muziek hier kraken, horen jullie dat ook?
Nee, kraakt niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
maar ik hoor mn muziek hier kraken, horen jullie dat ook?
Wie is de molquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik zeg donderdag. waar denken jullie aan?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wie is de mol
jij krijgt een ban
darts
verder niets
dat jij anaal word vernederd door een stel bejaarde homofiele negersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een liefdequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
dat jij anaal word vernederd door een stel bejaarde homofiele negers
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wie is de mol
jij krijgt een ban
darts
verder niets
RKC?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had serieus vanmorgen nog een Project Hardcore setje op in de autoquote:
had ik ooit in mijn fobo biografie staanquote:This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember Viro by his name!
ik kan het niet eens uitspreken en DM terugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef sharr het volgende:
I AM MY OWN WORST ENEMY BOEMBOEBOEBOMEOEMOEBEOIBEOMEOMEOEGBEONEOMEEOMERTOINTKEOENBOEBNEOBNEOEMEOM!!!!
Goeie inbreng, al zeg ik het zelf.
Ik vind dit best lekker
Ik heb heul geen DMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik kan het niet eens uitspreken en DM terug
7quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:33 schreef mc-Piel het volgende:
Nick tot hoelaat moet je nog !?
Ik was al bang dat je maar 'n half uurtje ging!
Hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:35 schreef Driepink het volgende:
hij is wel iets harder dan ik me herinner
zei toch dat ie ging dalen ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
je hebt wel 24 luisteraars gehad![]()
nu weer 22
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Hier ook. Iets rustiger zou wel fijn zijn
Happened.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
HARDCORE, TERROR, SPEEDCORE, SPLITTERCORE, TOT HET BLOED UIT MIJN OREN STROOMT, HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDST, DRIEPINKTERREUR![]()
hmm.. hierna komt iets dat daarop lijktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef mc-Piel het volgende:
GEBOREN OM HARD ALS EEN BAKSTEEN AAN TE KOMEN!
Aankomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef mc-Piel het volgende:
OM BLOED UIT JE OREN TE ZIEN STROMEN!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:37 schreef mc-Piel het volgende:
Fusion of dance indoor afgelopen 21 decemberquote:
Noize suppressor is sowieso baas!quote:
Sowieso! Ik zeg 1 oktober Syndicate dortmund!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |