Niet laten stoppen door een moment van onenigheid in het topic, is zo weer voorbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg wel steeds minder zin om te draaien vrijdag hierdoor..
Haha iedereen mag dat. Ik ben nog steeds bezig om dat programma te begrijpen, heb er nog niet veel tijd ingestoptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag dat.
Als je het beter kunt: word dj!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef sharr het volgende:
De Lapo was bij mij #297
Ik miste denk ik wat posts
Ga niet hatenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Echt dan heb je de lapo en dan doe je er nog zo lang over om een nieuwe te openen
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Sommige doen er veel langer overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Echt dan heb je de lapo en dan doe je er nog zo lang over om een nieuwe te openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
Deze..![]()
Omdat aangevraagd door me boy Ragboer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er zo vreemd aan Kajagoogoo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ken het nummer wel, nooit geweten dat het zo'n belachelijke band naam had
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
Deze..![]()
Omdat aangevraagd door me boy Ragboer!
hater/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Jeetje, dat heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Mensen hebben altijd wel wat te zeiken als ik iets aanvraag... Misschien moet ik wel mijn eigen radiostation oprichten...
Dit is wel een leuken plaatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Mensen hebben altijd wel wat te zeiken als ik iets aanvraag... Misschien moet ik wel mijn eigen radiostation oprichten...
Op elke dag op elk tijdstip keiharde ragmuziekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Dan moet je toch eens nadenken aan wie het ligtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jeetje, dat heb ik nou nooit
Niet aan mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens nadenken aan wie het ligt
En ditquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef sharr het volgende:
Mensen hebben altijd wat te zeiken, daar zijn het mensen voor
Ik luister vrijwel altijd naar jouw maandagshow hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet aan mijIk vind gewoon andere muziek leuk, de meeste hier luisteren gewoon wat anders, naja, jammer voor hun
leegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
goedeemiddag vriendjes en vriendinnetjes![]()
ff het rooster bekijken
Awo nick,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
ff het rooster bekijken
haaaaaaiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
ff het rooster bekijken
Ik ook naar die van jouw, als die weer eens isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel altijd naar jouw maandagshow hoor
JE HEBT MIJ WEER GEMIST!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
ff het rooster bekijken
Count me in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo nick,
Wanneer gaan we dagje chillen in roffa dan broeder?
Je moet ook niet op van die onpraktische tijden draaienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
dan moet je niet op van die baggertijden draaien !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan moet je niet op van die baggertijden draaien !
hmm... wel of niet vanavond een setje doen .. hmmmmmmmmm
godver, wie maakt er ff een pol voor me ?
Moet Nick draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[x] Ja
[ ] Nee
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan moet je niet op van die baggertijden draaien !
hmm... wel of niet vanavond een setje doen .. hmmmmmmmmm
godver, wie maakt er ff een pol voor me ?
Gewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Elke ochtend 10-12quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ook naar die van jouw, als die weer eens is
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef Ragboer het volgende:
Haha, ik heb sharr wel gehoord. En ze draait goed, alleen wil ik haar stem wel eens horen, net als die van Piel.Adoe waarom ik zou praten met indisch accent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef Ragboer het volgende:
Haha, ik heb sharr wel gehoord. En ze draait goed, alleen wil ik haar stem wel eens horen, net als die van Piel.Ik had iets ingesproken als eerste, heb je dan gemist zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Omdat jij zo een echte bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Adoe waarom ik zou praten met indisch accent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Dit bedoel ik nou met een nachtplaat, niet voor overdagquote:De Dikke Lul Band - Op Je Ballen Naar De Wallen
YMCK JIJ CULTUURBARBAARquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef Ragboer het volgende:
Als dit jappenmeuk is trek ik dit nog wel. Dat YMCA of wat dat was trok ik zeer slecht, vooral omdat ie elk uur kwam als de machine aan was.
Dat is onmogelijk. Artiest altijd 2 uur uit elkaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:03 schreef Ragboer het volgende:
Als dit jappenmeuk is trek ik dit nog wel. Dat YMCA of wat dat was trok ik zeer slecht, vooral omdat ie elk uur kwam als de machine aan was.
Tja, je begrijpt wel wat ik bedoel. Die YMCA kwam zo vaak uit de machine als je daar op lette.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. Artiest altijd 2 uur uit elkaar.
Ik klik ja, omdat hardcore.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
mensen klikken op ja
ik draai gewoon de harde harde shit dan![]()
maar speciaal voor jullie zal ik dan wel beginnen met soft, (ALS IK UBERHAUPT DRAAI)
Zit er nog in hoor, alleen de random is aangepast + volgende week wordt de hele top 10 gereset.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, je begrijpt wel wat ik bedoel. Die YMCA kwam zo vaak uit de machine als je daar op lette.
Hard vind ik niet erg hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
mensen klikken op ja
maar speciaal voor jullie zal ik dan wel beginnen met soft, (ALS IK UBERHAUPT DRAAI)
Ik stem ja!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Driepink het volgende:
mensen klikken op ja
Juist wel. Carnaval komt er ook aan. Dit nummer is gewoon ontzettend tofquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef sharr het volgende:
Kontebonke moet niet de nieuwe monsterhit worden toch ofzo?Als je dit nummer te vaak hoort wordt je ook gek.
Godverdomme.quote:
Hallonquote:
Utopie, met een gedoogkloon.quote:
Krijgen we weer een "Raghoer"-topique...quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze vroeg Yvonne toch aan tijdens de marathon?
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Krijgen we weer een "Raghoer"-topique...![]()
1.42 meter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef sharr het volgende:
NICK HOELANG BEN JIJ?
Ik moet weten of je over mijn rolstoel heen kan kijken als je me duwt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef sharr het volgende:
NICK HOELANG BEN JIJ?
Kan ie nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef sharr het volgende:
NICK HOELANG BEN JIJ?
NICK HOELANG BEN JIJ?
NICK HOELANG BEN JIJ?
Zou die wel bij de handvaten kunnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef sharr het volgende:
NICK HOELANG BEN JIJ?
ukkiequote:
Sharr denkt dat je 1.40m bent nick!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:09 schreef sharr het volgende:
NICK HOELANG BEN JIJ?
Ik wilde net IPH zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je zal wel gewild zijn in de gaybarIPH enzo
![]()
Dat moet ik zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Koetsiekoetsie. Hmm, moet net lukken dan. En anders doe je maar hakken aan.
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze vroeg Yvonne toch aan tijdens de marathon?
1 meter 93quote:
Goede gok! HOE WIST JE DAT?quote:
Denk het niet. Ik heb DM hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
had je mn berichtje richting jou nog gelezen?
Ik ben bijna even groot als deze man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
allemaal kleine mensen in het topic, ben zelf 1.86
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik ook jouw DMquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben bijna even groot als deze man.
(Maar gezien zijn huidskleur zal hij wel een veel grotere piemol hebben)
ik kan tegen geplaag, heb een dikke huidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spreekwoordelijk gezegd dan
Haha sushiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef mc-Piel het volgende:
1.74 deze..
Maar grootste van een gezin van 5 + Aziatisch bloed!
Die boy snapt nietquote:
Het was niet geplaag maar donkere mannen hebben toch over het algemeen grote genotsknotsen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan tegen geplaag, heb een dikke huid
spreekwoordelijk gezegd dan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Ragboer het volgende:
Tijdens de meet waren de dames over het gemiddeld groter dan de mannen.
Qua penis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Ragboer het volgende:
Ik schrok serieus een beetje van jouw lengtequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het was niet geplaag maar donkere mannen hebben toch over het algemeen grote genotsknotsen?
wiskundequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik was een wiskunde examen aan het oefenen dus succes met jullie lengte discussie
na dit examen ben ik zo goed in wiskunde dat ik al jullie lengtes kan optellen
Echte hosselaar die Ragboerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Ragboer het volgende:
Tijdens de meet waren de dames over het gemiddeld beter te doen dan de mannen.
quote:
Klein? Groot?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik schrok serieus een beetje van jouw lengte
wiskunde is een eitje, gewoon goed opletten en oefenen (m.a.w. huiswerk maken)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik was een wiskunde examen aan het oefenen dus succes met jullie lengte discussie
Haha, waal kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
aziatisch zei je toch? geen noord afrikaans enzo ?
eet smakelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga eten, ciaoFijne avond nog en dergelijke
![]()
![]()
One luv
pi ² * x ³ = 376quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga eten, ciaoFijne avond nog en dergelijke
![]()
![]()
One luv
Jij hebt zeker duits bloed? Ook lid geweest van de NSB ofniet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
ONTOPIC GRAAG ANDERS GA IK MODS ERBIJ HALEN
Oh, jij bent een ervaringsdeskundige'?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het was niet geplaag maar donkere mannen hebben toch over het algemeen grote genotsknotsen?
ik denk dat ie uit eigen ervaring spreektquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, jij bent een ervaringsdeskundige'?
quote:
Ik had je groter verwachtquote:
geboren en getogen hoogvlieter jonge!quote:
Meesten hadden mij kleiner verwacht.quote:
Wanneer ga je draaien Nick?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
geboren en getogen hoogvlieter jonge!
+ 6 - 7 moeten mensen hun oren dicht doen.. maar ik begin soft en melodieus
Zo heb ik eens een halve toets gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo heb ik eens een halve toets gemaakt![]()
"Wat is X?" "Ja een letter."
"Wat is Y?' "Nog steeds een letter."
"Hoeveel is x?" "De 24e letter van het alfabet."
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo heb ik eens een halve toets gemaakt![]()
"Wat is X?" "Ja een letter."
"Wat is Y?' "Nog steeds een letter."
"Hoeveel is x?" "De 24e letter van het alfabet."
Voor het komende tentamen moeten we 2 hoofdstukken doen en 32 examenopdrachten waar je echt een kwartier mee bezig bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Viro het volgende:
[..]
wiskunde is een eitje, gewoon goed opletten en oefenen (m.a.w. huiswerk maken)
Wiskunde..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Een drie, maar dat heb ik ook als ik het gewoon invul
Wat denk jij mijn klanten zijn van alle afkomstenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, jij bent een ervaringsdeskundige'?
ik walg van wiskundequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Wiskundequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
ik heb 4 tentamens gemaakt van wiskunde en bij elkaar nog geen 15 puntenEen 2 een 3,6 een 5 en een 4,2
auw, ik deed juist geen flikker en bij CE toch wel ff laten zien dat ik het kon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er serieus nog nooit een onvoldoende voor gehaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoezo faalt iedereen zo hard met wiskunde. Het is gewoon logisch nadenken
Dit is Deadmau5, geen idee waarom de site zegt dat dit Justice is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef sharr het volgende:
Is dit nog steeds Justice? Die speelde net toch ook al?
Dat dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er serieus nog nooit een onvoldoende voor gehaald.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Ja VMBO KB is ook alleen maar 1 + 1quote:
Nou, dat dan weer niet, maar ik ben wel mooi met een 7 afgestudeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er serieus nog nooit een onvoldoende voor gehaald.
Awo rustug! Deze is mijn riekwest. geniet ervan!quote:
ik luister mn eigen muziek, zodat ik weet wat ik moet draaienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo rustug! Deze is mijn riekwest. geniet ervan!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja VMBO KB is ook alleen maar 1 + 1Ik heb VWO NG gedaan, nu jij weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Maar ze heeft 'n brits accentquote:
Grappie toch broeder jwt hou het straatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb VWO NG gedaan, nu jij weer
Als ze zichzelf normaal zou kleden en niet zo'n achterlijk gezicht trok. Jaquote:
EMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grappie toch broeder jwt hou het straat
Ik doe EM
Jezus zeg.. wat ben jij kieskeurig voor een FOK!kerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als ze zichzelf normaal zou kleden en niet zo'n achterlijk gezicht trok. Ja
gedaan jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je je al ingeschreven? www.onzinradio.nl/dj
verplicht voor alle dj's
Valt wel mee, hoor. Maar ze moet zichzelf niet als een zwerver/kuthipster kleden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jezus zeg.. wat ben jij kieskeurig voor een FOK!ker..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grappie toch broeder jwt hou het straat
Ik doe EM
ballonquote:
begint met hardstyle, daarna hardcore zoals zaterdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja en wat draai je vanavond? ivm rooster
Wil je een beetje van mijn warmte?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Lama443 het volgende:
Ik heb het motherfuckin koud, kippenvel en shit
Ja hier ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Lama443 het volgende:
Truien, kachel, warme chocomel/koffie/thee, alcoholquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Lama443 het volgende:
Graagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mijn warmte?Ik heb het wel warm namelijk
wel hierheen komen danquote:
Moet je ook niet naakt buiten gaan zitten met dit weerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:35 schreef Lama443 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef djkoelkast het volgende:
deze skip ik want die hebben we net gehad
Maar ik woon niet in Gouda en dat is maar één wijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik durf niet door Gouda als het donker wordt, al die marokkanen
6 tot 7 raggen met mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef Monopoly het volgende:
Zo, weer een lange dag school gehad, back home, zo even lekker de radio opzetten voor goeden ontspanning, en dan weer verder met huiswerk
Beetjequote:
Ziek zijn is niet leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
BeetjeWel school geweest maar vannacht echt maar 4 uur geslapen
Vannacht hopelijk langer slapen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
BeetjeWel school geweest maar vannacht echt maar 4 uur geslapen
Boeie, deadmau5 mag mij altijd storen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, test even een nieuwe instelling. Hopelijk komen er nu geen vage Deadmau5 platen meer tussen
Ja naja ik had gisteren al de hele dag geslapen dus was veel te wakker vannachtquote:
Ok, maar nu kom ik natuurlijk zeker niet meer langs, straks steek je me aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja naja ik had gisteren al de hele dag geslapen dus was veel te wakker vannachtUiteindelijk om half 3 's nachts een cracker gegeten en aspirientjes erachteraan en toen viel ik wel in slaap
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
sharr
Bericht:
Dit is een ongelooflijk mooi nummer, vind ik zelf. Als jullie het niet vinden, sorry. Hij is over drie minuten (ongeveer) afgelopen, dan komt het volgende baggernummer jullie oren inraggen. Kusjens.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja naja ik had gisteren al de hele dag geslapen dus was veel te wakker vannachtUiteindelijk om half 3 's nachts een crackje gerookt en aspirientjes erachteraan en toen viel ik wel in slaap
Dan niet!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:40 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ok, maar nu kom ik natuurlijk zeker niet meer langs, straks steek je me aan
The Lama-song roeleert zwaar!quote:
Ik ken diequote:
Misschien over een weekjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan niet!Het was alleen maar lief aangeboden
Ik zeg het je, binnenkort word draakje zelfbewust en begint ie zich zelf te onderwijzen en dan start hij de uitroeiing van de mensheid....quote:
Dan tune ik toch weer in balhaar!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:41 schreef Driepink het volgende:
piel, hoe durf je uit te tunen!
ik draai over 20 mins!
quote:
Ik word blij van die word zonder tquote:
ik zit wel op msn, maar alleen met goudvisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan tune ik toch weer in balhaar!
Hoe durf jij niet op msn te zijn om mijn muziektips aan te horen..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg het je, binnenkort word draakje zelfbewust en begint ie zich zelf te onderwijzen en dan start hij de uitroeiing van de mensheid....Draakje is eigenlijk Joshua v3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg het je, binnenkort word draakje zelfbewust en begint ie zich zelf te onderwijzen en dan start hij de uitroeiing van de mensheid....Hij is niet voor niets naar Dragems vernoemd. Dit is ook een schijteigenwijs kreng, maar gewoon blijven zeuren, op een gegeven moment snapt 'ie het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg toch.. het ging de laatste tijd goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word blij van die word zonder t
Dat is altijd nog hoger dan mij, ik had een 1,5 en een 3 achter elkaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Trots op jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg toch.. het ging de laatste tijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |