Het is echt wel moeilijk om een poes dood te meppen... Maar het moest nou eenmaal vond ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ook hebben we een keer een reiger geschept met een auto.
Die zag ik nog wel van de auto stuiteren, maar had niet echt zin om te stoppen voor zo'n dom beest midden op de lelydijk, dat is nogal gevaarlijk.
Toen na een minuut liep er bloed over het achterraam.
Toen bleek dat het pootje van het beest uit zijn lichaam was gerukt en nog aan onze imperial hing![]()
Als er niets meer aan te doen viel wel jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is echt wel moeilijk om een poes dood te meppen... Maar het moest nou eenmaal vond ik.
Tja, het is natuurlijk wel een beest waar iemand waarschijnlijk van hield. Maar het beestje was niet meer te redden. Dus ja...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Als er niets meer aan te doen viel wel ja
Blue Foundation - Eyes On Fire (Zeds Dead Remix)quote:
Dan ga ik toch voor scary monsters & nice spicesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Blue Foundation - Eyes On Fire (Zeds Dead Remix)
Emalkay - When I Look At You
Ik luister wel hoor...quote:
8 januari 2011.quote:
Ik vind opzoeken niet zo leuk...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Staat in de op.
Kben al vanaf 2uur thuis, het hosselen gaat rustig man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef Ragboer het volgende:
Oceanview, lekker aan het hosselen vandaag? Of ben je net terug van school?
Ben zogenaamd "hard" aan het werk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kben al vanaf 2uur thuis, het hosselen gaat rustig man.
en met jou dan?
Ik ga zo naar huis hoor, nog ff 5 adressen invoeren.quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga zo naar huis hoor, nog ff 5 adressen invoeren.
klonk leuk! doeiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef sharr het volgende:
Zo dat was dat, nu ga ik even mijn shagstem bijwerken en zulks.
Ga je roken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef sharr het volgende:
Ik blijf luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
jouw jingle komt straks zeker voorbij
okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil dit topik volgooien met bagger maar ik moet shit voor school doen
Huppel, waarom geen UI en sig meer?quote:
Blijft grappigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
"Wie heeft Ajacied losgelaten in Draakje"
Weer begonnen...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben soort van half weg van FOK!
Ben er nu vanwege koelkast zn show
dit dus, wou al vragen wie er draait, maar muziek zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:52 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik zet de radio aan en ik hoor de Japanse muziek van koelkast
Je hebt niet veel gemist hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Viro het volgende:
Sharr ik heb je uurtje gemist, was boodschappen aan het doen
hoezo dat ? kinderen hebben weer school ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Hey pssssttt....
Hoor je dat? Nee ?
RustRust in huize LL
hai jij bent nog steeds jarig toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef Viro het volgende:
[..]
dit dus, wou al vragen wie er draait, maar muziek zegt al genoeg.
Is Viro jarig?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hai jij bent nog steeds jarig toch?Heb je een leuke dag?
jongste slaapt, oudste is naar zwemles en oppaskinderen zijn de deur uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:54 schreef Viro het volgende:
[..]
hoezo dat ? kinderen hebben weer school ?
ja ik ben jarig, nu is het rustig. Later op de dag komen familie over de vloer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hai jij bent nog steeds jarig toch?Heb je een leuke dag?
thnx kerelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Is Viro jarig?
Gefeliciteerd bij deze![]()
![]()
huppelmutsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Viro het volgende:
ik heb metallica niet aangevraagd, voor koelkast begint te schreeuwen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:59 schreef Viro het volgende:
ik heb metallica niet aangevraagd, voor koelkast begint te schreeuwen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Omdat liefde
thnx kerelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef adrastea het volgende:
VIROOOOOOOOOOOmdat ik het vannacht niet kon; gefeliciteerd met je verjaardag kanjer
Baas Onurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef adrastea het volgende:
[..]
is cool man [ afbeelding ] vanavond nog op stap of wat?
nope krijg familie over de vloer, en wil het rustig aandoen. Zware weken achter de rug.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:03 schreef adrastea het volgende:
[..]
is cool man [ afbeelding ] vanavond nog op stap of wat?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:04 schreef Viro het volgende:
[..]
nope krijg familie over de vloer, en wil het rustig aandoen. Zware weken achter de rug.
dat zei ze jah vanochtend, ze is er alleen nog maar bij de show van kkastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Ragboer het volgende:
Huppelmuts probeert volgens mij minder op Fok te komen...
Jammerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef adrastea het volgende:
[..]
dat zei ze jah vanochtend, ze is er alleen nog maar bij de show van kkast [ afbeelding ]
Hoi Knetterquote:
jammerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef adrastea het volgende:
[..]
dat zei ze jah vanochtend, ze is er alleen nog maar bij de show van kkast [ afbeelding ]
start je computer opnieuw opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn ff flipt.. opent gewoon 63 verschillende venstersik blijf maar kruisje klikken
dies net opgestart.. doet vies lang voor hij er dan weer is... ik ga wel ff naar taakbeheerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef adrastea het volgende:
[..]
start je computer opnieuw op [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dies net opgestart.. doet vies lang voor hij er dan weer is... ik ga wel ff naar taakbeheer
dat is je nieuwe stopfiguurtje? ipv stopwoordje?quote:
Ik heb een scheet gelaten en zit op een stoel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dies net opgestart.. doet vies lang voor hij er dan weer is... ik ga wel ff naar taakbeheer
onur turko. hijs baas manquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is je nieuwe stopfiguurtje? ipv stopwoordje?
Baas Onur irri vindenquote:
Gefeliquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb een scheet gelaten en zit op een stoel.
ff googlen op malware bytesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dit was een reactie op je taakbalkgezeik. Als je daar nou op klikt in plaats van dat hier rond te bazuinen is het probleem misschien eerder verholpen.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dit was een reactie op je taakbalkgezeik. Als je daar nou op klikt in plaats van dat hier rond te bazuinen is het probleem misschien eerder verholpen.
Volwassen.quote:
Als mijn verzoekje komt ga ik (weer) gehaat worden, maar dan alleen door koelkastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als mijn verzoekje komt ga ik echt gehaat worden denk ikmaar ik vin t mooi
Nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als mijn verzoekje komt ga ik echt gehaat worden denk ikmaar ik vin t mooi
het word eigenlijk nooit gedraaid op onz... met een redenquote:
Helemaal mee eens iddquote:
is dat de tijd dat je moet wachten?quote:
en maar zeiken over het noordelijke accentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Omdat ik een boer ben.
Wij gingen vroeger anders wel koetje duwen, is dat niet boers genoeg?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en maar zeiken over het noordelijke accent
Nee gewoon zeiken over de achterlijkheid van het gros van die noorderlingenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en maar zeiken over het noordelijke accent
Maar als je een nummer gewoon vet vind, zelf, en de rest vindt het kut, dan is het toch gewoon jammer voor de rest?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen: Draakje is er niet om elkaar te zieken (!)
Hou je dus een beetje in en ga geen symphonie van Mozart overdag aanvragen of harde gitaar/harde hardcore etc. muziek, anders ga ik dat allemaal verwijderen en zet ik er alleen nog top 40 in.
Einde mededeling.
Schijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ez kan jij je mega schijf met muziek niet even sharen met draakje... dan weet ik tenminste zeker dat ik de muziek die ik wil horen ook kan vinden
ah...quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
ah...
Je verraad jezelf, adrestea is een gedoogkloon van utopie. Jochie, mijn opa heeft je moeder geneuqt.
's nachts: jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar als je een nummer gewoon vet vind, zelf, en de rest vindt het kut, dan is het toch gewoon jammer voor de rest?
Patserquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Schijven
En natuurlijk kan ik die sharen. Alleen mijn upload is niet zo hoog thuis, dus nog even een mooie oplossing bedenken om muziek snel bij Draakje te krijgen.
Iets met japanse meukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
's nachts: ja
overdag: nee, vraag mainstream aan, overdag is een noodvoorziening namelijk, omdat er gewoonweg niemand is.
maar waarom mogen dingen als raymond, en piratenmuziek enzo wel dan? wordt een beetje met 2 maten gemeten naar mijn ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
's nachts: ja
overdag: nee, vraag mainstream aan, overdag is een noodvoorziening namelijk, omdat er gewoonweg niemand is.
Vraag gewoon aan wat je leuk vindt, komt wel goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar waarom mogen dingen als raymond, en piratenmuziek enzo wel dan? wordt een beetje met 2 maten gemeten naar mijn idee
ook die liever niet overdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar waarom mogen dingen als raymond, en piratenmuziek enzo wel dan? wordt een beetje met 2 maten gemeten naar mijn idee
Waarom de koelkastenkwoot erbijquote:
Hallon!quote:
quote:
Overdag zo veel mogelijk mainstreamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan wat je leuk vindt, komt wel goed
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm ik wou wat zeggen maar ga me in houden
Mens zeik niet. Jij weet niet eens wat mainstream is als het je in je reet bijt.quote:
echt is dat nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens zeik niet. Jij weet niet eens wat mainstream is als het je in je reet bijt.
Ja blijkbaar.quote:
mozart boerenbagger noemen.. en jouw hersenen zitten ook in je tieten of niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja blijkbaar.
Dit is meer mainstream dan die boerenbagger die jij wil horen
Jammerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als ik vandaag niet om 4 uur uit was en om 6 uur al zou moeten werken, zou ik best willen draaien.
Maja, gaat dus niet he
Dat begon toen jij opzettelijk iets ging aanvragen waardoor iedereen een hekel aan je zou krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee erg leuk draakje enzo.. wordt de sfeer zo gezellig van
We beginnen alleen maar weer te zeuren over iedereen zijn muzieksmaakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Do you really want to get personal?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mozart boerenbagger noemen.. en jouw hersenen zitten ook in je tieten of niet?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mozart boerenbagger noemen.. en jouw hersenen zitten ook in je tieten of niet?
Nee het liedje heet catfightquote:
Dan doen we voortaan bij elk gat MIJN muziek, ook goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet meer roken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
Ik moest net bijna naar de huisarts omdat ze dachten dat ik een klaplong hadIneens teringveel pijn. Ach na gut, ik ben er nog
Mooi zo danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vergat maar één keer een liedje in te startenMaar ik vond het wel leuk om te doen
Gelukkig heb ik geen rágharde gitaarplaat verzochtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
Maar jullie snappen me best hoop ik
Prima:
bekende AC/DC, Kiss, metallica, nirvana
bekende Borsato, Meeuwis, Jeroen vd Boom
bekende Zany, technoboy
bekende Japanse meuk![]()
bekende happy hardcore plaatjes, Paul Elstak, Charly Lownoise etc.
bekende rap, Eminem, extince, dr dre
top 40 etc. (dire straits, europe, dj jean etc. etc.)
Niet prima:
ragharde stamphardcore
ragharde gitaarmuziek
ragharde hardstyle etc
klassiek
piraten
obscure muziek in elke andere vorm
's nachts kun je aanvragen wat je wil, hou overdag gewoon rekening met "men" en niet met jezelf
Moest net van de dokter een sigaret opsteken omdat ik aan het hyperventileren was onbewust en flauwvielquote:
arme sharr,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
Ik moest net bijna naar de huisarts omdat ze dachten dat ik een klaplong hadIneens teringveel pijn. Ach na gut, ik ben er nog
Oh lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Moest net van de dokter een sigaret opsteken omdat ik aan het hyperventileren was onbewust en flauwvielLeuk advies enzulks.
Dat klinkt niet zo bestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
Dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mooi zo dan![]()
[..]
Gelukkig heb ik geen rágharde gitaarplaat verzocht
HINK STAP SPRONG, HINK STAP SPRONG, TWAALF SURINAMERS MET EEN INGEKLAPTE LONGquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HINK STAP SPRONG, HINK STAP SPRONG, TWAALF SURINAMERS MET EEN INGEKLAPTE LONG
awquote:
Skip hem anders maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
Nu gaan we het dus krijgen. Mozart.
Dat is NIET voor overdag.
Als zulks er in komt dan is dat ook niet voor overdag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef Snuf. het volgende:
Draakje is niet lief er staan geen Rotterdamse bazen als Winne of U-niq in
Er staan echt een heleboel nummers niet inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef Snuf. het volgende:
Draakje is niet lief er staan geen Rotterdamse bazen als Winne of U-niq in
Hoeft er niet in hoor als ik het zo graag wil horen dan riekwest ik het wel of draai het zelf. Als je gaat bijvullen doe dan maar iets wat meer mensen willen horenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als zulks er in komt dan is dat ook niet voor overdag.
Niet zo mooi, maar dit kan nog nèt. Dit is wel op het randje hoor, zeker gezien de speelduur van 8 minuten.quote:
je weet dat ik er 1 ben, anders krijg jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HINK STAP SPRONG, HINK STAP SPRONG, TWAALF SURINAMERS MET EEN INGEKLAPTE LONG
Ik vind jou altijd 1 keer meer leuk dan dat jij mij leuk vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
Oh het is nationale complimenten dag.
Ik vind jullie allemaal heel leuk
Ah joh, het is zijn debuut op Onzin radio, laat die man nou evenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet zo mooi, maar dit kan nog nèt. Dit is wel op het randje hoor, zeker gezien de speelduur van 8 minuten.
Hoi Sharonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
HALLON SNUFquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hoeft er niet in hoor als ik het zo graag wil horen dan riekwest ik het wel of draai het zelf. Als je gaat bijvullen doe dan maar iets wat meer mensen willen horen
Doe ik ook, maar mijn punt leek me duidelijk. Overdag een beetje meer rekening houden met de algemeenheid. 's nachts kun je de hele nacht aanvragen wat je wil.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah joh, het is zijn debuut op Onzin radio, laat die man nou even
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind jullie allemaal toffe mensenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef sharr het volgende:
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef Viro het volgende:
[..]
duidelijk een kind van jou, kan niet anders
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk zijne koelkastheidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar mijn punt leek me duidelijk. Overdag een beetje meer rekening houden met de algemeenheid. 's nachts kun je de hele nacht aanvragen wat je wil.
[..]
Wat een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
HALLON BALLONquote:
[..]
PoepigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
[..]
aaaaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Sukkeltjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HALLON BALLON
Ik moet gelijk weer weg iets ophalen dat ik heb laten liggen in die #^@%#@(#(#!!!! bibliotheek gisteren bij die tentoonstelling
true truequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA en een gegeven paard moet je ook niet in zijn bek schijten
quote:
Ik pis op die kinderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kinderen zonder appleproducten op hun 3e zijn inferieur aan Snuf. Leer dan eens
Ik word er depri en chagrijnig van. Ik mis elke vorm van vrolijkheid in dit nummer. Ik hoor rondzingende herrie, geen vrolijke melodie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Van dit nummer word je toch gewoon intens blij? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ookquote:
Soberso moeten ze tegen die tijd ook al vaste klant zijn bij de Starbucksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kinderen zonder appleproducten op hun 3e zijn inferieur aan Snuf. Leer dan eens
Ik ben blij dat jij van dit nummer blij wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Van dit nummer word je toch gewoon intens blij? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Het hoeft toch niet altijd feest te zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik word er depri en chagrijnig van. Ik mis elke vorm van vrolijkheid in dit nummer. Ik hoor rondzingende herrie, geen vrolijke melodie.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik word er depri en chagrijnig van. Ik mis elke vorm van vrolijkheid in dit nummer. Ik hoor rondzingende herrie, geen vrolijke melodie.
Probeer elkaar eens blij te maken danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij van dit nummer blij wordt![]()
maar ik vind er niks aan
wordt ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat wordt ik van zoveel muziek
Dat outroquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef sharr het volgende:
Dit nummer duurt Lang. Met een hoofdletter ja.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hou van Myra, zij weet was een kutplaat is
Er moet wel een melodie in zitten, anders word ik niet blij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd feest te zijn?
Nu ook weinig melodie te bekennenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet wel een melodie in zitten, anders word ik niet blij.
Doen we.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:46 schreef trolololo het volgende:
Gaan we weer hunten voor sharr terug is?
Ook hier word ik niet blij van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu ook weinig melodie te bekennen
Ik heb het gevoel dat we steeds dezelfde discussie hebben. Al is het niet over bliepjesmuziek, dan wel over ditquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet wel een melodie in zitten, anders word ik niet blij.
Ik mag dat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we steeds dezelfde discussie hebben. Al is het niet over bliepjesmuziek, dan wel over dit
Hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
Hoin allemaal!
Een mooie Dinsdagmiddag gewenst op 1 maart 2011..
Wat heb ik allemaal gemist vandaag!?
mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
Hoin allemaal!
Je hebt net het beste nummer in draakje gemistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
Hoin allemaal!
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt net het beste nummer in draakje gemist
Hoooinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Cypress Hillquote:
Ik krijg wel steeds minder zin om te draaien vrijdag hierdoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het toch ook. Omdat dit niet mijn ding is.
'' wat'' heb ik gemist ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |