Maar wel meer verantwoordelijkheid neem ik aan. En dat is ook workload. Maar dan mentaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Promotie maakt qua workload geen ene flikker uit.
Je begint aan een verhaal en aan t eind ben je totaal ergens anders, zoiets? Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk dat mensen op mij afknappen omdat ik veel praat en er vaak geen echte samenhang zit in wat ik zeg.
Mensen weten niet altijd waar het over gaat.
Ik snap het eerlijk gezegd ook wel. Laat iemand na overspannenheid maar eerst gewoon een tijde in de eigen functie draaien.Promotie is ook geen recht of zo, het is iets wat je verdient na een tijd goed functioneren. Ik vind dat er in Singles iets te snel de zwarte piet bij bazen wordt neergelegd als het even niet zo loopt als we willen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Promotie maakt qua workload geen ene flikker uit.
Of met zonder humor. Ooit een date gehad met een ontzettend knap meisje. Maar ze begreep geen enkel 'grapje'. En ze vertelde echt alleen maar serieuze verhalen. Ik heb niet 1 keer gelachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Als ik alles uit haar moet trekken qua gesprek, is dat wel een afknapper. Dat je dan van die ja/nee antwoorden krijgt.
Een film van 1,5 uur in 3 uur vertellenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je begint aan een verhaal en aan t eind ben je totaal ergens anders, zoiets? Herkenbaar
Nah, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een film van 1,5 uur in 3 uur vertellen
Dat is moeilijk een gesprek op gang houden, idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Als ik alles uit haar moet trekken qua gesprek, is dat wel een afknapper. Dat je dan van die ja/nee antwoorden krijgt.
Ik begrijp jou sowieso altijd verkeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk dat mensen op mij afknappen omdat ik veel praat en er vaak geen echte samenhang zit in wat ik zeg.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik begrijp jou sowieso altijd verkeerd.
Oh ja, ze moet wel kunnen lachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of met zonder humor. Ooit een date gehad met een ontzettend knap meisje. Maar ze begreep geen enkel 'grapje'. En ze vertelde echt alleen maar serieuze verhalen. Ik heb niet 1 keer gelachen.
Mijn leven is sowieso ALTIJD interessanter dan wat vrouwen te melden hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die alleen maar over zichzelf praten en geen enkele vraag aan jou stellen.
Tja, om Plato maar even te citeren: "De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben."quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
zoiets. Ik kan over het weer praten en dan aan fietsen denken, waardoor ik aan trappen denk en er ineens uitflap dat er ook schoenen zijn met reflecteren. Ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je begint aan een verhaal en aan t eind ben je totaal ergens anders, zoiets? Herkenbaar
Onzekerheidszenuwlachen is wel een afknapper.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
En ik kan lachen om dingen die niemand begrijpt.
Je bent gewoon een autist dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
zoiets. Ik kan over het weer praten en dan aan fietsen denken, waardoor ik aan trappen denk en er ineens uitflap dat er ook schoenen zijn met reflecteren. Ofzo.
Dus die links die ik in mijn hoofd leg, volgt de ander natuurlijk niet.
Wat doe jij voor een werk? Want jij hebt daardoor wel een leuke vorm van creativiteitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
zoiets. Ik kan over het weer praten en dan aan fietsen denken, waardoor ik aan trappen denk en er ineens uitflap dat er ook schoenen zijn met reflecteren. Ofzo.
Of men vindt je ontzettend vermoeiendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe jij voor een werk? Want jij hebt daardoor wel een leuke vorm van creativiteit
ik lach om zout met een psych en dode kippen waar je de kop af hakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onzekerheidszenuwlachen is wel een afknapper.
\quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik lach om zout met een psych en dode kippen waar je de kop af hakt.
Omdat ik LOL heb, niet omdat ik onzeker ben.![]()
En nu heb ik deel veel pijn aan mn kaak nadat de tandarts heeft lopen wroeten.
Oh dat ken ik, dat heel veel connecties maken. Dat heb ik ook. Heeft zelfs een naampje, maar... daar kom ik nu juist niet meer op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee hoor, ik begrijp heel goed dat zij het niet begrijpen en ik wil t best uitleggen, maar die sprongen blijf ik toch wel maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |