Waar ik eerst woonde was dat ook wel eens. Eerst nooit iets en dan oneens 2/3 in n week . Die mensen horen dat dan en dat sterkte ze om t ook te doen ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was het traject al gepasseerd, dus dat ken nie
[..]
Zou kunnen. Ik vind twee zelfmoorden in twee dagen op hetzelfde traject behoorlijk wat...
Alleen over kinderen praten, voornamelijk linkse onderwerpen hebben ook niet open staan voor discussie. Dat is het wel. Niet kunnen praten vind ik erger dan een specifiek onderwerp.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Ripley het volgende:
Ik wil weleens weten van de singles waar ze van afknappen op een date qua gesprek, wat jullie wat dat betreft hebben meegemaakt.
Mijn beste vriendin bijvoorbeeld zat in een restaurant, de date bestelde sushi en zei toen de sushi kwam"He, rauwe vis? ik dacht dat het een soort lasagna was".
Ik zelf ben 1 keer op een blind date geweest en die gast zie in de mail al toen het over lievelingeten ging "Soms voel ik me spinazie, soms entrecote". En citeerde in zijn mail ook plato. Dat vond ik nogal gekunsteld.
Ik heb daar eigenlijk nooit over nagedacht. Het gaat vanzelf altijd wel ergens over. Ik vind het vooral vervelend van mezelf dat ik behoorlijk verlegen ben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Ripley het volgende:
Ik wil weleens weten van de singles waar ze van afknappen op een date qua gesprek, wat jullie wat dat betreft hebben meegemaakt.
Mijn beste vriendin bijvoorbeeld zat in een restaurant, de date bestelde sushi en zei toen de sushi kwam"He, rauwe vis? ik dacht dat het een soort lasagna was".
Ik zelf ben 1 keer op een blind date geweest en die gast zie in de mail al toen het over lievelingeten ging "Soms voel ik me spinazie, soms entrecote". En citeerde in zijn mail ook plato. Dat vond ik nogal gekunsteld.
ik knap af op mannen die gelijk vragen wanneer ze me weer zoen, of zeggen dat het voelt of ze me al jaren kennen, daar kan ik echt niet tegenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Ripley het volgende:
Dat zou best kunnen, idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Waar ik eerst woonde was dat ook wel eens. Eerst nooit iets en dan oneens 2/3 in n week . Die mensen horen dat dan en dat sterkte ze om t ook te doen ofzo.
Jeetje... Je zal maar machinist zijn, ik heb echt medelijden met die mensen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:06 schreef Ripley het volgende:
ow, toen ik bij de NS werkte tien jaar geleden waren er al iets van 1 of 2 springers per dag.
ik voel me regelmatig haring, kan ook zijn dat ik me beter moet wassen.quote:
Mja, maar kan toeval zijn, hou het eens een jaar of 3 bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Zou kunnen. Ik vind twee zelfmoorden in twee dagen op hetzelfde traject behoorlijk wat...
Wat wel naar is dat als je een paar mensen uitnodigt voor een borrel, om kennis te maken. Dat een daarvan dan een beetje naar gaat zitten uitdagen en afbranden. Beetje je onzekerheid afreageren vind ik best triest. Was ook de laatste keer dat zij een uitnodiging ontvingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef Ripley het volgende:
ow, en deze vraag was natuurlijk ingeleid door de term gezellig doen. Dat vind ik ook nogal jeukerig. Dat je iets relevants bespreekt in een discussie en dast menen dan gaan zeggen "He jongens, doe eens gezellig"
Hij durfde gewoon niet te zeggen dat het door je persoonlijkheid komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
Kom net terug van mijn 1:1 met mijn manager en te horen gekregen dat ik niet voor promotie ben opgegeven. Na doorvragen kwam er uit dat het puur en alleen was omdat ik vorig jaar een periode overspannen ben geweest. Als ik dat niet was geweest, had ik de promotie wel gekregen. Wat een KUTreden. Bij terugkomst zal er een mailtje van een recruiter in mn inbox... hoppaaaa!!
Tis een vrouw en nu even lopen trollen niet want dit hakt er toch wel flink in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij durfde gewoon niet te zeggen dat het door je persoonlijkheid komt.
Versimpelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:11 schreef Ripley het volgende:
Wat ik ook irritant vind is als het over werk gaat en zo'n gast zegt "ik ben account manager new business en brands"of zo. Van die wazige titels die er omheen lullen zeg maar.
Neu.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, maar kan toeval zijn, hou het eens een jaar of 3 bij
mijn ex deed dat altijd als ik mensen uitnodigde die hij nog niet (goed) kende. Heel vervelend inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wel naar is dat als je een paar mensen uitnodigt voor een borrel, om kennis te maken. Dat een daarvan dan een beetje naar gaat zitten uitdagen en afbranden. Beetje je onzekerheid afreageren vind ik best triest. Was ook de laatste keer dat zij een uitnodiging ontving
Mja, maar het klinkt wel vrij logisch eigenlijk. Als je vorig jaar overspannen bent geweest, dan is het niet verstandig om een paar maanden later ineens veel meer hooi op je vork te nemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis een vrouw en nu even lopen trollen niet want dit hakt er toch wel flink in.
Een promotie mislopen is gewoon heel kut, ik weet natuurlijk niet wat de reden van je overspannen zijn is, maar ik neem aan dat het iets eenmaligs was, wat niet snel nog een keer zal gebeuren. Hopen dat die recruiter wat beters heeft danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis een vrouw en nu even lopen trollen niet want dit hakt er toch wel flink in.
Promotie maakt qua workload geen ene flikker uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, maar het klinkt wel vrij logisch eigenlijk. Als je vorig jaar overspannen bent geweest, dan is het niet verstandig om een paar maanden later ineens veel meer hooi op je vork te nemen.
Tijdje terug hadden mn collega en ik een leuke meid van een collega bestuur ontmoet op een feestje. Dus hadden wij hen allemaal uitgenodigd om wat te drinken en elkaar te leren kennen. Puur kijken of we konden samenwerken. Ging ze alles afbranden wat we deden, veroordelen om onze standpunten, etc. Ooh en zelf niks doen en geen standpunten hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:12 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
mijn ex deed dat altijd als ik mensen uitnodigde die hij nog niet (goed) kende. Heel vervelend inderdaad.
Maar wel meer verantwoordelijkheid neem ik aan. En dat is ook workload. Maar dan mentaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Promotie maakt qua workload geen ene flikker uit.
Je begint aan een verhaal en aan t eind ben je totaal ergens anders, zoiets? Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk dat mensen op mij afknappen omdat ik veel praat en er vaak geen echte samenhang zit in wat ik zeg.
Mensen weten niet altijd waar het over gaat.
Ik snap het eerlijk gezegd ook wel. Laat iemand na overspannenheid maar eerst gewoon een tijde in de eigen functie draaien.Promotie is ook geen recht of zo, het is iets wat je verdient na een tijd goed functioneren. Ik vind dat er in Singles iets te snel de zwarte piet bij bazen wordt neergelegd als het even niet zo loopt als we willen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Promotie maakt qua workload geen ene flikker uit.
Of met zonder humor. Ooit een date gehad met een ontzettend knap meisje. Maar ze begreep geen enkel 'grapje'. En ze vertelde echt alleen maar serieuze verhalen. Ik heb niet 1 keer gelachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Als ik alles uit haar moet trekken qua gesprek, is dat wel een afknapper. Dat je dan van die ja/nee antwoorden krijgt.
Een film van 1,5 uur in 3 uur vertellenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je begint aan een verhaal en aan t eind ben je totaal ergens anders, zoiets? Herkenbaar
Nah, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een film van 1,5 uur in 3 uur vertellen
Dat is moeilijk een gesprek op gang houden, idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Als ik alles uit haar moet trekken qua gesprek, is dat wel een afknapper. Dat je dan van die ja/nee antwoorden krijgt.
Ik begrijp jou sowieso altijd verkeerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk dat mensen op mij afknappen omdat ik veel praat en er vaak geen echte samenhang zit in wat ik zeg.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik begrijp jou sowieso altijd verkeerd.
Oh ja, ze moet wel kunnen lachen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of met zonder humor. Ooit een date gehad met een ontzettend knap meisje. Maar ze begreep geen enkel 'grapje'. En ze vertelde echt alleen maar serieuze verhalen. Ik heb niet 1 keer gelachen.
Mijn leven is sowieso ALTIJD interessanter dan wat vrouwen te melden hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die alleen maar over zichzelf praten en geen enkele vraag aan jou stellen.
Tja, om Plato maar even te citeren: "De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben."quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
zoiets. Ik kan over het weer praten en dan aan fietsen denken, waardoor ik aan trappen denk en er ineens uitflap dat er ook schoenen zijn met reflecteren. Ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je begint aan een verhaal en aan t eind ben je totaal ergens anders, zoiets? Herkenbaar
Onzekerheidszenuwlachen is wel een afknapper.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
En ik kan lachen om dingen die niemand begrijpt.
Je bent gewoon een autist dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
zoiets. Ik kan over het weer praten en dan aan fietsen denken, waardoor ik aan trappen denk en er ineens uitflap dat er ook schoenen zijn met reflecteren. Ofzo.
Dus die links die ik in mijn hoofd leg, volgt de ander natuurlijk niet.
Wat doe jij voor een werk? Want jij hebt daardoor wel een leuke vorm van creativiteitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
zoiets. Ik kan over het weer praten en dan aan fietsen denken, waardoor ik aan trappen denk en er ineens uitflap dat er ook schoenen zijn met reflecteren. Ofzo.
Of men vindt je ontzettend vermoeiendquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe jij voor een werk? Want jij hebt daardoor wel een leuke vorm van creativiteit
ik lach om zout met een psych en dode kippen waar je de kop af hakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onzekerheidszenuwlachen is wel een afknapper.
\quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik lach om zout met een psych en dode kippen waar je de kop af hakt.
Omdat ik LOL heb, niet omdat ik onzeker ben.![]()
En nu heb ik deel veel pijn aan mn kaak nadat de tandarts heeft lopen wroeten.
Oh dat ken ik, dat heel veel connecties maken. Dat heb ik ook. Heeft zelfs een naampje, maar... daar kom ik nu juist niet meer op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:21 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee hoor, ik begrijp heel goed dat zij het niet begrijpen en ik wil t best uitleggen, maar die sprongen blijf ik toch wel maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |