Getallen zeggen ook erg veel natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
Oke, blijkbaar denkt de helft van Singles associatief. Typisch, wanneer maar 15% van de bevolking dat schijnt te doen
Van baby's kun je inderdaad heel goed vast stellen welke linken ze leggen... Lijkt me niet dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Getallen zeggen ook erg veel natuurlijkWelke bevolking? De totale bevolking? of alleen de baby's? of of of of?
Herkenbaar al gaat dat bij mij nog snellerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik maak gewoon razendsnel een enorme lading verbanden. Ik kan nooit aan 1 ding denken. Als ik probeer te denken aan, laten we zeggen: een appel, dan denk ik:
appel
appelboom, appelboombladeren, appelworm, zonneschijn, boomgaard, cartoonwormpjes met gezichtjes, appels jatten met vriendjes op de basisschool, mijn basisschool, zonnige dagen op het plein. En dat breidt zich al snel uit naar tientallen verschillende dingen. En dan wel onder een seconde. De meeste dingen vervagen daarna ook weer vrij snel, maar sommige paden blijf ik, tegelijk, volgen.
Lijkt me.. Nu neem je dus iets wat je gelezen hebt ergens voor waar aan zonder de randvoorwaarden te kennen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van baby's kun je inderdaad heel goed vast stellen welke linken ze leggen... Lijkt me niet dus
Baby's denken alleen maar aan tietenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van baby's kun je inderdaad heel goed vast stellen welke linken ze leggen... Lijkt me niet dus
Mensen zoeken elkaar ook op, dus zo gek zou dat niet eens zijn dat bij wijze van spreken 80% van de mensen hier zo denktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
Oke, blijkbaar denkt de helft van Singles associatief. Typisch, wanneer maar 15% van de bevolking dat schijnt te doen
Nonsens, er staat toch in de boeken 15! dan is het 15! Dat weet jij bestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen zoeken elkaar ook op, dus zo gek zou dat niet eens zijn dat bij wijze van spreken 80% van de mensen hier zo denkt
mweh denk meer dat 80% van de fokkers autist isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen zoeken elkaar ook op, dus zo gek zou dat niet eens zijn dat bij wijze van spreken 80% van de mensen hier zo denkt
Bier en tieten.. Dat is toch al een verdubbeling van het aantal items waar je aan denkt.. nette score!quote:
Ik heb niks gelezen of onderzocht of wat dan ook. Het lijkt mij gewoon niet logisch dat je van een baby kan zeggen dat hij op een bepaalde manier denkt. Je mag het weerleggen hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lijkt me.. Nu neem je dus iets wat je gelezen hebt ergens voor waar aan zonder de randvoorwaarden te kennen..
Dus jij kan aan mensen die posten op een forum zien dat ze op een bepaalde manier connecties leggen in hun hersens? Da's ook knapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En billenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bier en tieten.. Dat is toch al een verdubbeling van het aantal items waar je aan denkt.. nette score!
Als meer dan 80% man is, dan klopt dat vastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh denk meer dat 80% van de fokkers autist is
Soms vraag ik me af of je bewust zulke rare vragen stelt of dat je het echt niet snaptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen of onderzocht of wat dan ook. Het lijkt mij gewoon niet logisch dat je van een baby kan zeggen dat hij op een bepaalde manier denkt. Je mag het weerleggen hoor.
[..]
Dus jij kan aan mensen die posten op een forum zien dat ze op een bepaalde manier connecties leggen in hun hersens? Da's ook knap
Hey je hebt je dan/als eindelijk goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als meer dan 80% man is, dan klopt dat vast
Toch nog even een reactie (was even met collega´s babbelen). Promotie is absoluut geen recht, maar ik heb emails van verschillende direct leidinggevende die werkelijk overlopen van complimenten omdat ik mijn werk zo goed. Daarnaast was mijn beoordeling in december bovengemiddeld (hoger dan een 3 werd als zeer goed beschouwd waarbij zij aangaf dat ik boven die 3 zat) en heeft zij letterlijk gezegd dat ik die promotie zeker had gekregen als ik niet ziek was geworden... dus. Hence mijn onvrede.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik snap het eerlijk gezegd ook wel. Laat iemand na overspannenheid maar eerst gewoon een tijde in de eigen functie draaien.Promotie is ook geen recht of zo, het is iets wat je verdient na een tijd goed functioneren. Ik vind dat er in Singles iets te snel de zwarte piet bij bazen wordt neergelegd als het even niet zo loopt als we willen.
Blijkbaar snap ik het niet. Leg het eens uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je bewust zulke rare vragen stelt of dat je het echt niet snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |