Jou moeder heeft een tijgerpakje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mijn moeder vind dat ook mooi ik vind het niet zoo mooi xd
nee nog grotter ik weet niet of het bestaatquote:
nee geen tietjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Furdinand het volgende:
Schopje naar US. Of er moeten heel snel tieten van ts gepost worden.
Jonguhhh!!11!!!1!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef Oostblokker het volgende:
jongens zeuren steeds je heb geen tieten niks maar ik ben der blij mee wat heb ik aan cup d maar stiekem kwijlen jullie op me fotos , ben blij met mezelf als me haar en make-up maar goed zitten ! ik vind meisjes met grote borsten wagelijk en lelijk mijn mening hemeisjes met een lelijke kop en grote borsten hebben hadden gewild dat ze als mij waren zelfs op school meisjes met cup groter willen als mij zijn en kijken me vies aan
maar niemand kan op mij lijken ik moet me mama en papa bedanken
chalaaz ben weg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:13 schreef Oostblokker het volgende:
jongens zeuren steeds je heb geen tieten niks maar ik ben der blij mee wat heb ik aan cup d maar stiekem kwijlen jullie op me fotos , ben blij met mezelf als me haar en make-up maar goed zitten ! ik vind meisjes met grote borsten wagelijk en lelijk mijn mening hemeisjes met een lelijke kop en grote borsten hebben hadden gewild dat ze als mij waren zelfs op school meisjes met cup groter willen als mij zijn en kijken me vies aan
maar niemand kan op mij lijken ik moet me mama en papa bedanken
chalaaz ben weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |