abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93505725
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef das_phantom het volgende:
Heb jij uberhaupt ooit met win7 gewerkt?
Ik wel. Ondanks dat hij stukken beter is dan Vista loop ik huilend terug naar OSX.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_93506952
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef das_phantom het volgende:
Heb jij uberhaupt ooit met win7 gewerkt?
Een jaar lang. Het is best te doen hoor, maar sinds augustus weet ik dat het nog zoveel beter kan ;)
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:49:23 #153
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93527353
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Wootism het volgende:
maar geniet gewoon van het perfectionisme simplisme van het systeem.
Dat lijkt me waarschijnlijker.

Apple is handig als je niet veel gaat eisen van je computer en je een stabiel systeempje wil hebben waar alles voorgebakken in zit. Dat is wel waar ik hem voor heb want ik wil thuis niet bezig zijn met updates en weet ik veel. Voor het werk toch liever een pc.

Dat een oplader voor de macbook tachtig euro kost vind ik al bijna schandalig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Id_do_her op 02-03-2011 08:56:21 ]
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93527592
Als je voor design wil betalen moet je dat doen, ik doe dat nooit :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:39:17 #155
33189 RM-rf
1/998001
pi_93530341
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef bijdehand het volgende:
Als je voor design wil betalen moet je dat doen, ik doe dat nooit :)
oe, dan zal je wel in een verschrikkelijke lelijke woning wonen, ergens in een achterbuurt met plastic tuinstoelen als meubels...
Ziet er niet uit, maar is wel reuze-goedkoop :)

Ikzelf betaal wel flink voor design... sterker nog, als ik in mn werkkamer kijk is de iMac die er staat een van de goedkopere design elementen, Ik heb bv meer betaald aan mn bureau en werkstoel, en er hangt zelfs een kunstwerk aan de wand dat duurder is dan meerdere 27" iMacs en dat 'hangt' er alleen maar.... érg hé, gewoon 'geld-verspilling' zou je bijna kunnen zeggen :P

Wat dat betreft is het natuurlijk ook best 'relatief' wat die meerwaarde van een goed ontwerp is.
Als zulk een goed design gepaard gaat met veel gebruiksvriendelijkheid en nette afwerking, en verder dat design ook functionele meerwaarde biedt (nette materialen, handig gepositioneerde poorten en weggewerkte kabels, het ding redelijk stil is ) is het zeker waard een goed ontworpen doos om je motherboard+CPU+GPU+scherm te willen hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:50:25 #156
91182 Sealnova
Get your Smokey on!
pi_93530672
Wat een faalbaas vandaag wordt de nieuwe iPad geïntroduceerd :')
pi_93531567
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Sealnova het volgende:
Wat een faalbaas vandaag wordt de nieuwe iPad geïntroduceerd :')
Ja en als je mazzel hebt kun je 'm over een maand of drie hier in Nederland gaan kopen dus :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_93533731
iPad 2 hé! Vanavond.
pi_93533949
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:47 schreef Wootism het volgende:

[..]
maar geniet gewoon van het perfectionisme Simplisme van het systeem.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat lijkt me waarschijnlijker.

Apple is handig als je niet veel gaat eisen van je computer en je een stabiel systeempje wil hebben waar alles voorgebakken in zit. Dat is wel waar ik hem voor heb want ik wil thuis niet bezig zijn met updates en weet ik veel. Voor het werk toch liever een pc.

Dat een oplader voor de macbook tachtig euro kost vind ik al bijna schandalig.
Het simplisme komt voort uit het perfectionisme. Apple laat zien dat een OS er in eerste instantie doodsimpel uit kan zien, maar toch doeltreffend is. En dat Apple's gemaakt zijn voor mensen die niet veel eisen van hun computer is natuurlijk bullshit.... Onderbouw dat maar eens :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:24:54 #160
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93533996
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:23 schreef Wootism het volgende:

[..]

[..]

Het simplisme komt voort uit het perfectionisme. Apple laat zien dat een OS er in eerste instantie doodsimpel uit kan zien, maar toch doeltreffend is. En dat Apple's gemaakt zijn voor mensen die niet veel eisen van hun computer is natuurlijk bullshit.... Onderbouw dat maar eens :')
Daarmee bedoelde ik dat 'het moet werken en verder niks', er zijn ook mensen die echt elk puntje van hun computer willen kunnen aanpassen en modificeren, sommige mensen zoeken dat niet en die voelen zich thuis op een mac.
pi_93534301
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Daarmee bedoelde ik dat 'het moet werken en verder niks', er zijn ook mensen die echt elk puntje van hun computer willen kunnen aanpassen en modificeren, sommige mensen zoeken dat niet en die voelen zich thuis op een mac.
Ik heb al mijn Windows-pc's zelf gebouwd omdat ik ook alles zelf in de hand wilde hebben. Maar aangezien Apple's gewoon goede hardware hebben kan ik mij niks beters wensen eigenlijk.
En als je echt dingen wil aanpassen heb je altijd nog de Mac Pro.
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:34:25 #162
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93534351
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ik heb al mijn Windows-pc's zelf gebouwd omdat ik ook alles zelf in de hand wilde hebben. Maar aangezien Apple's gewoon goede hardware hebben kan ik mij niks beters wensen eigenlijk.
En als je echt dingen wil aanpassen heb je altijd nog de Mac Pro.
Die ligt ook zeker niet in ieders handbereik. En wat jij zegt is voor mij ook de reden dat ik thuis een macbook gebruik, ik heb in mijn vrije tijd geen zin om bezig te zijn met het onderhoud van mijn computer.
pi_93534412
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Die ligt ook zeker niet in ieders handbereik. En wat jij zegt is voor mij ook de reden dat ik thuis een macbook gebruik, ik heb in mijn vrije tijd geen zin om bezig te zijn met het onderhoud van mijn computer.
Maar waarvoor gebruik je een Pc dan?
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:43:40 #164
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93534662
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:35 schreef Wootism het volgende:

[..]

Maar waarvoor gebruik je een Pc dan?
De software die ik nodig heb is er alleen voor Windows, en ik weet dat ik met Bootcamp en Q ook Windows-software kan draaien op een mac maar het was voordeliger om het op een pc te doen, iets waar ik achteraf heel blij mee ben omdat ik door dat vele Windows-gebruik handig ben met beide systemen. En mijn laptop is al op leeftijd dus veel programma's tegelijk draaien ging niet echt soepel meer.
pi_93535022
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.

Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo: :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:19:33 #166
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_93536088
Maar een PC hoeft geen Alto te zijn natuurlijk...kan ook een Veyron zijn...die dan even stilstaat omdat ie moet updaten :P
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_93536171
Sommige mensen vergeten nog wel eens dat Mac OS gewoon Unix is kennelijk.
En iets compleet anders dan iets afgeschermds als iOS dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_93540171
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Jij quote onzin :')
pi_93540681
dat heen en weer gezeik altijd over apples en pc's en shit en meuk en zo en zus. gebruik lekker wat je graag wenst te gebruiken en klaar. laatst zat ik te zoeken naar wat kabeltjes in zo'n grote zaak waar ik even de naam niet van wens te noemen, opeens kom je op zo'n leuk in mekaar geknutselde omgeving waar alleen apples stonden. ik was met iemand en die wees naar een stand met kabels en ik zei nee das alleen voor apple-paupers. er stonden daar wat jongetjes achter een ipad of ipod of whatever die meuk heet te stuntelen. en ze keken echt alsof je in een kerk vloekte. als blikken konden doden, dan was het daar wel gebeurd. flikker toch op met je meuk man. alsof het mij wat boeit wat iets is.
pi_93542909
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef pipojansen het volgende:
dat heen en weer gezeik altijd over apples en pc's en shit en meuk en zo en zus. gebruik lekker wat je graag wenst te gebruiken en klaar. laatst zat ik te zoeken naar wat kabeltjes in zo'n grote zaak waar ik even de naam niet van wens te noemen, opeens kom je op zo'n leuk in mekaar geknutselde omgeving waar alleen apples stonden. ik was met iemand en die wees naar een stand met kabels en ik zei nee das alleen voor apple-paupers. er stonden daar wat jongetjes achter een ipad of ipod of whatever die meuk heet te stuntelen. en ze keken echt alsof je in een kerk vloekte. als blikken konden doden, dan was het daar wel gebeurd. flikker toch op met je meuk man. alsof het mij wat boeit wat iets is.
Je eerste twee zinnen waren correct; daarna ga je de fout in. Toch jammer dat je je innerlijke haat voor Apple niet kan onderdrukken.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:06:52 #171
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_93542977
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef pipojansen het volgende:
ik zei nee das alleen voor apple-paupers
Als ik daar zou staan en er komt 1 of andere stoere homo langs die mij een 'apple pauper' noemt dan had ik je ook wel even twijfelend aangekeken ja.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:08:44 #172
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_93543078
1 smiley: :')

boehoe ik moet dat apparaat 1x 2 minuten aan iTunes hangen boehoe
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_93543443
innerlijke haat voor apple :')
die heb ik niet.
wel heb ik een hekel aan mensen zodra ze zich kost wat het kost in een hokje wensen te plaatsen.
daarnaast, de gast met wie ik was heeft ook een apple. was meer een grap naar hem toe.
ik weet dat het allemaal heel gevoelig ligt. als ik een ferrari zou hebben en daar flink voor betaald heb en er komt zo'n pc-pauper met dittes en dattes stoer doen dan zou ik 'm ook willen wurgen. is logisch, is menselijk. mensen met een apple hebben ook gevoel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:16:28 #174
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_93543480
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:15 schreef pipojansen het volgende:
innerlijke haat voor apple :')
die heb ik niet.
wel heb ik een hekel aan mensen zodra ze zich kost wat het kost in een hokje wensen te plaatsen.
daarnaast, de gast met wie ik was heeft ook een apple. was meer een grap naar hem toe.
ik weet dat het allemaal heel gevoelig ligt. als ik een ferrari zou hebben en daar flink voor betaald heb en er komt zo'n pc-pauper met dittes en dattes stoer doen dan zou ik 'm ook willen wurgen. is logisch, is menselijk. mensen met een apple hebben ook gevoel.
:')
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_93543588
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')