Ik heb in dit topic iets van drie posts vol met argumenten geschreven, en dan noem jij dit 'het Apple-argument'?quote:
Fanboyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nog zo'n LP plaat die op het woordje "fanboy" is blijven hangen
Dat is echt onzingelul. Je moet je iPad 1x aan je pc hangen om hem te activeren, voor de rest hoef je hem niet te gebruiken. Paar nummertjes overzetten is ook lekker boeiend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef Phreakingout het volgende:
Apple is gewoon voor paupers.. Klote apparaten.
Oké het werkt wel ok enzo, maarja die hype eromheen is gewoon gaar, ik wil daar niet aan mee werken. En het feit dat je overal iTunes voor nodig hebt.
Heb liever een klein netbook'je dan een iPad, ook wordt mijn volgende telefoon weer lekker een Android device.
steve jobs 33% thinner door de kankerżquote:
Puik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Wootism het volgende:
Godver, het niveau daalt weer verschrikkelijk. Als we elkaar gaan bestoken met woorden en korte zinnen kunnen we dit topic net zo goed op slot gooien....
Haha.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef retorbrapi het volgende:
Dat gebash is niet zo vreemd natuurlijk. Je hebt ook mensen die het niet kunnen hebben als iemand in een Ferrari langsrijdt.
Lekker realistische vergelijkingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef retorbrapi het volgende:
Dat gebash is niet zo vreemd natuurlijk. Je hebt ook mensen die het niet kunnen hebben als iemand in een Ferrari langsrijdt.
Door die mooie hardwareaccelerated gui moet je wel steeds een nieuwe tablet kopen als ze een nieuwe iOs uitbrengen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is echt onzingelul. Je moet je iPad 1x aan je pc hangen om hem te activeren, voor de rest hoef je hem niet te gebruiken. Paar nummertjes overzetten is ook lekker boeiend.
Vooral leuk omdat er gewoon _geen_ concurrenten zijn. Android is echt NIET klaar voor tablets (en ik heb zelf een Galaxy S dus ik ken Android goed genoeg om daar over te kunnen oordelen). En Android 3.0 wordt zeker wel vet, maar nog steeds geen hardwareaccelerated gui en daarbij zit Apple ook echt niet stil. Kan me niet voorstellen dat iOs5 niet heel erg goed gaat worden.
Apple heeft helemaal niet de zelfde soort 'status' als een Ferrari. Apple is allang ingeburgerd en niet meer bijzonder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef retorbrapi het volgende:
Voor die computers heb je echt geen iTunes nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef Phreakingout het volgende:
Apple is gewoon voor paupers.. Klote apparaten.
Oké het werkt wel ok enzo, maarja die hype eromheen is gewoon gaar, ik wil daar niet aan mee werken. En het feit dat je overal iTunes voor nodig hebt.
Heb liever een klein netbook'je dan een iPad, ook wordt mijn volgende telefoon weer lekker een Android device.
Het gaat om de perceptie dat het duur spul is. Mensen hebben het idee dat ze het niet kunnen betalen, en om daarvoor te compenseren maken ze zichzelf wijs dat de hogere prijs niet gerechtvaardigd is. En bij sommigen is die compensatiedrang zo erg dat ze gaan bashen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Apple heeft helemaal niet de zelfde soort 'status' als een Ferrari. Apple is allang ingeburgerd en niet meer bijzonder.
quote:It wont be a debate about displays, memory, wireless options it will be a debate about the quality of the experience. Apple is not just eschewing the spec conversation in favor of a different conversation its rendering those former conversations useless. It would be like trying to compare a race car to a deeply satisfying book. In a post-PC world, the experience of the product is central and significant above all else. Its not the RAM or CPU speed, screen resolution or number of ports which dictate whether a product is valuable; it becomes purely about the experience of using the device.
Android is alleen open in theorie, in de praktijk is het open voor fabrikanten en moeten de eindgebruikers wachten op hun updates.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef Bushalte het volgende:
Je kan eigenlijk technologie vergelijken met politiek. Apple is rechts gesloten en voor de rijken dus en Android open en sociaal voor iedereen. En net zoals bij politiek kies ik voor midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |