Inderdaad ja, tijd dat het lekker 25 graden is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
t zonnetje mag wel komen ja. Vind er niks aan nu zo
Ik ben er letterlijk misselijk van..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef Devion het volgende:
Kut voor je missbehavin. Komt hopelijk allemaal wel weer goed
Wat mss helpt om dit van te voren even aan te kaarten bij je baas. Een te hoge werkdruk is nooit gezond.(Te laag trouwens ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er letterlijk misselijk van..Met alle shit trek ik dit slecht..
Jezelf niet gek laten maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er letterlijk misselijk van..Met alle shit trek ik dit slecht..
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow!!! Vandaag kan je 75!!!! seconden sneller over de Afsluitdijk doen! Vijf!!!en!!!zeventig!!! hele flipping secondes! Echt wel fijn dat ze zoveel tijd en geld hebben besteed in de 2de Kamer om dit er door heen te krijgen. Mijn vrouw en kinderen zullen zo dankbaar zijn voor al die extra quality time die ik ze nu kan geven
Je mag hier wel uit komen huilenquote:
Het lijkt me beter om de maximumsnelheid gewoon helemaal af te schaffen, want dan wordt jouw doelstelling: "I believe in a one billion world. We should seriously reduce reproduction till we get there!' ook veel sneller gehaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow!!! Vandaag kan je 75!!!! seconden sneller over de Afsluitdijk doen! Vijf!!!en!!!zeventig!!! hele flipping secondes! Echt wel fijn dat ze zoveel tijd en geld hebben besteed in de 2de Kamer om dit er door heen te krijgen. Mijn vrouw en kinderen zullen zo dankbaar zijn voor al die extra quality time die ik ze nu kan geven
quote:
Vanwege de dagelijkse files op de afsluitdijk waar ik ze altijd bij de verkeersinformatie over hoor pratenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..].
het is slechts een proef, en het heeft niets met individuele snelheid te maken maar met een snellere doorstroming en dus minder files.
het was een redelijk veilige plek om het te testen he? OF test jij je nieuwe dingen ook altijd live, in productie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanwege de dagelijkse files op de afsluitdijk waar ik ze altijd bij de verkeersinformatie over hoor praten
Dat, is op zich een goed punt! Mijn tweede zin heeft er geen betrekking op, maar goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Het lijkt me beter om de maximumsnelheid gewoon helemaal af te schaffen, want dan wordt jouw doelstelling: "I believe in a one billion world. We should seriously reduce reproduction till we get there!' ook veel sneller gehaald.
Ik ben een groot voorstander van extreme programmingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was een redelijk veilige plek om het te testen he? OF test jij je nieuwe dingen ook altijd live, in productie?.
Prima, laat die mensen hun eigen spullen dan ook testen zoals ze willenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van extreme programming
Natuurlijk wel, mensen die zichzelf doodrijden kunnen immers niet meer voortplanten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Dat, is op zich een goed punt! Mijn tweede zin heeft er geen betrekking op, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |