Met de premies van tegenwoordig heb je die gewoon geheel gekocht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af waarom je een ambulance zou willen jatten.
Omdat mensen met een psychische stoornis toch niet door hebben wat ze doen, en op een roze wolk leven. Die persoon wilde graag vluchten, waarheen geen idee en gebruikte daarvoor het voertuig wat hem op zijn pad kwam. Had net zo goed een fiets/taxi/brandweerauto of boeing 747 kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af waarom je een ambulance zou willen jatten.
Ja, daar staan er hier in de straat ook nog 3 van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Had net zo goed een boeing 747 kunnen zijn
Oeh, m'n eigen ambulancequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de premies van tegenwoordig heb je die gewoon geheel gekocht.
omdat je er flauw van wordt heb je dat ding nodig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, m'n eigen ambulance
Ik heb ooit eens een docu gezien over wat die dingen kosten... Weet het bedrag niet meer, maar ik weet wel dat ik er flauw van werd
Ach, honey. Uit welk deel van m'n post maakte je op dat ik een serieus antwoord verwachtte?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat mensen met een psychische stoornis toch niet door hebben wat ze doen, en op een roze wolk leven. Die persoon wilde graag vluchten, waarheen geen idee en gebruikte daarvoor het voertuig wat hem op zijn pad kwam. Had net zo goed een fiets/taxi/brandweerauto of boeing 747 kunnen zijn
Je woont in/op/onder Schipholquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar staan er hier in de straat ook nog 3 van.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
![]()
[..]
Als ie nog eens zo gemeen doet stomp ik op z'n dikke teen en kledder ik z'n schreeuwende bek vol!
En toch is hij niet komen opdagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
omdat je er flauw van wordt heb je dat ding nodig.
Trap ik er weer inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, honey. Uit welk deel van m'n post maakte je op dat ik een serieus antwoord verwachtte?
Jij ook Krea. Looking mighty fine!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Go get em tiger. Wat zie je er vandaag trouwens fantastisch uit.
Oh, dat zal het zijn ja... En ik maar wachten en wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je enig idee in wat voor een uithoek je woont? Dat ding is nog steeds onderweg.
Natuurlijke selectie noemen ze het ook wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zal het zijn ja... En ik maar wachten en wachten
quote:
Ach, ik was toch niet van plan me voort te planten. Dus voor natuurlijke selectie heb ik de ambu niet nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie noemen ze het ook wel.
Goeie plannen heb jijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik was toch niet van plan me voort te planten. Dus voor natuurlijke selectie heb ik de ambu niet nodig
Gezien de wereld vergaat in 2012, doe ik het waarschijnlijk voor niks. Maar what the heckquote:
Kwaad kan het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien de wereld vergaat in 2012, doe ik het waarschijnlijk voor niks. Maar what the heck
Dan vindt de ascension ook plaatsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien de wereld vergaat in 2012, doe ik het waarschijnlijk voor niks. Maar what the heck
Ligt aan het moment van aanzettenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Maar, een veel belangrijkere vraag is natuurlijk is of een tweetonige sirene tatu of tuta als geluid maakt?
Dat is uitgesteld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo van Oeeeh baby... richting erectie ... en toen: o fuck it's a man..... en toen bleef ie hangen?
Tatuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Maar, een veel belangrijkere vraag is natuurlijk is of een tweetonige sirene tatu of tuta als geluid maakt?
Precies mijn instellingquote:
We zijn echt perfect voor elkaarquote:
Meteen naar de hemel zonder dood te gaanquote:
Oh, wanneer nu?quote:
Alsof ze naar huis hoeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is alleen geen nachtnet die kant op.
Of niet danquote:
Die komt wel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is alleen geen nachtnet die kant op.
Gaaf hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Kreator het volgende:
Nou, straks eerst maar eens naar de aquariumwinkel om mijn rvs aquarium te bestellen.. En ik ga maar es een frituurding kopen. Want ik heb zin in gefrituurde schnitzel.
Eh, dat is maar net welke je uitleg van ascension je gebruikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meteen naar de hemel zonder dood te gaanHemels!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik geloof zelf het meest in een technological singularity driven ascension. En dan worden onze gedachten, onze ziel zo je wil, opgenomen als energie of bitjes in het wereld- en later melkwegomspannende computersysteem
Waterlelie? Dat is hier een zwembadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
Gaaf hoorBij Veldhuis of bij de Waterlelie?
Ja, nee, ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, dat is maar net welke je uitleg van ascension je gebruikt.
Ik geloof zelf het meest in een technological singularity driven ascension. En dan worden onze gedachten, onze ziel zo je wil, opgenomen als energie of bitjes in het wereld- en later melkwegomspannende computersysteem
Stuk logischer en geloofwaardiger idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee, ik nietIk denk dat we, tenzij gecremeerd, gewoon verrotten in de aarde.
Hier is het een aquariumwinkel. En vroeger had de vriend van mijn nicht daar dus de viswinkel, maar hij had er eigenlijk gewoon een grote wietplantage. Tot hij werd opgepakt that is.quote:
Juist wel, alleen geen kikkerlandburger, als jullie nou een vliegveld haddenquote:
Daarover is de provincie nog in dubioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist wel, alleen geen kikkerlandburger, als jullie nou een vliegveld hadden.
Wat ik net zei heeft helemaal geen fuck met aliens te maken. Ook niet met sprookjes overigens. Het is het meest logische gevolg van de combi AI en quantum computing. Twee dingen waar we nu al hard mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]. Je zou zo bij scientologie aan kunnen sluiten. Die geloven ook in sprookjes en aliens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |