Wat leuk dat het je opvalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ik lees overigens net dat het nationale complimentendag is
Wat heb je een lief tongetjequote:
Ik las het ok vanmorgen ergens, maar ik heb er nog geen klote van gemerktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ik lees overigens net dat het nationale complimentendag is
Die andere 2 ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn dat soort dagen (anders dan Towelday en Talk-like-a-pirateday) niet verplicht.
Samzz tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
"Palen voor Afrika" krijgt met een beetje doordenken een heel andere betekenis opeens
Luieren kunnen ze ook goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat palen kunnen ze anders verdomd goed zelf daar, hell, ze kunnen eigenlijk niets anders.
Lisettequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
In het kader foute namen, kan een Lisette?.
Vroegah, toen ik nog klein was, nou ja kleiner dan ik nu ben, woonde er een meisje in mijn straat die ook zo heet. Haar ouders hadden twee lelijke Eenden en een Bassethound kennel of zoietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ja prima. Niks met fout te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Waarom heb jij alleen maar cute medewerkers?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Werd net voorgesteld als nieuwe medewerker, gok een jaartje of 26, blond, sproetjes, cute.
En allemaal blond, en allemaal sproetjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij alleen maar cute medewerkers?
Er lopen hier nauwelijks vrouwen rond, en als ze niet Godsgruwelijk zijn, zijn ze netjes getrouwdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Werd net voorgesteld als nieuwe medewerker, gok een jaartje of 26, blond, sproetjes, cute.
niet allemaal hoor, ik pik natuurlijk de hoogtepunten eruitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij alleen maar cute medewerkers?
Waarom doe jij het lijken alsof jij alleen maar ganz cute collega's hebt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet allemaal hoor, ik pik natuurlijk de hoogtepunten eruit.
Omdat ik alleen op de cute letquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doe jij het lijken alsof jij alleen maar ganz cute collega's hebt?
Jij hebt alleen oog voor mooie dingenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik alleen op de cute let.
Er loopt ook genoeg onooglijk spul rond hoor, maar ook heel erg veel mooi speelgoed. s
Daarom praat ik toch ook met jou sammie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt alleen oog voor mooie dingen/complimentendag
Mijn vriendinnetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Nouk84 op 01-03-2011 14:14:24 ]How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje
nee, die is het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje
aangezien het complimentendag is..... Ze is vast heel lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al.quote:
MAW Je vind dr nieteens een leuk uiterlijk hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
aangezien het complimentendag is..... Ze is vast heel lief.
Gelukkig ben je niet voorspelbaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom praat ik toch ook met jou sammie?/complimentendag
Kan je wel zelfstandig je reet afvegen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MAW Je vind dr nieteens een leuk uiterlijk hebben?
Wat ben je toch scherp, dat je me zo snel doorhebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet voorspelbaar/complimentendag
Nee, daar heb ik nog hulp bij nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je wel zelfstandig je reet afvegen?
Ik heb dr niet meer gesmst, geen zin inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef Kreator het volgende:
Hoe was je date met spirit eigenlijk, HW? Nog geneukt?.
Dat was toch al 6 maanden geleden ? Of meerdere?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef Kreator het volgende:
Hoe was je date met spirit eigenlijk, HW? Nog geneukt?.
Dan gaat ineens *pats boem* de zon schijnen en regent het niet meer, uiteraard.quote:
Wijve weer geil en in korte rokjes. *bam*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan gaat ineens *pats boem* de zon schijnen en regent het niet meer, uiteraard.
Jij ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Wat zien jullie er allemaal mooi uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiit!
#NationaleComplimentendag
Zo vraag je er gewoon om dat Ang3l kleddert op je geplastificeerde foto hoorquote:
Nou diequote:
Als ie nog eens zo gemeen doet stomp ik op z'n dikke teen en kledder ik z'n schreeuwende bek vol!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo vraag je er gewoon om dat Ang3l kleddert op je geplastificeerde foto hoor
Go get em tiger. Wat zie je er vandaag trouwens fantastisch uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nog eens zo gemeen doet stomp ik op z'n dikke teen en kledder ik z'n schreeuwende bek vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |