Nee. 2.0 is social networking onzin. Shit die ik persoonlijk dus niet naast mn stream(s) wil hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:20 schreef Injetta het volgende:
Waarom is er zo'n gedoe met die streams?
Willen ze niet dat er streamers zijn? Of is het inderdaad de techniek die het laat afweten?
Ik vind het zo raar dat je een web 2.0 programma maakt waarbij je een grote waarde hecht aan de rol van internet en de mensen die het voortdurend willen volgen en dan vervolgens het streamen zo heel lastig maakt. Ik kan ook via UPC kijken, maar daar ben ik overgeleverd aan 1 cam en die staat niet altijd op de meest interessante mensen (het was ca. 90% close-ups van Joanna).
Ik vind het juist zo handig om 4 cams tegelijk te kunnen zien en steeds zelf te kunnen switchen. Dat is volgens mij 2.0. Dat je als kijker via je PC-laptop invloed kunt uitoefenen en kunt kiezen.
Dit ene link doet het nu weer even, maar voor hoe lang?
Verder vind ik het ook raar dat er geen app is met streams voor de iphone/ipad. Maak een app van bijv. 5 euro en wedden dat ze dan best veel gedownload worden?
Ze willen een multimediale RLS maken, maar met de mindset blijkbaar van een stel suffe 50-jarigen die helemaal niks snappen van moderne media. Die snappen dus niet dat mensen mobiel zijn en op diverse dragers willen kunnen kijken en keuzes willen maken...
Ze zien het nog steeds als iets statisch. Dat je naar 1 site gaat, waar je 1 cam aan zet en dat is het dan..
Deze gooi ik even in de herhaling, werken top!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef Little_Lunatic het volgende:
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Hij zou daar weer moeten werken .... maar bij mij niet.
Ga ff opnieuw opstarten en kijken of ie het dan wel wilt doen.
Edit:![]()
![]()
ze doen ut weer
![]()
spixtv werkt hier prima?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze gooi ik even in de herhaling, werken top!
Spix doet het vandaag niet bij mij.
Bij mij hapert spix enorm en de beelden zijn ook erg groot. Ik had je al een DM gestuurd.quote:
Bij mij werkt het niet meer.quote:
Maar als ik dan geen streams kan kijken, waar moet ik dan over social networken??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee. 2.0 is social networking onzin. Shit die ik persoonlijk dus niet naast mn stream(s) wil hebben.
Jammer, dat keek echt fijn. Maar haperen je streams niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:57 schreef Flow3r het volgende:
Mijn 4 streampjes passen ook niet op mijn monitor
http://www.spixtv.nl/browsers/ werkt hier wel, maar is niet fijn in gebruik. Schermpjes zijn te groot en zijn niet dmv zijkanten trekken en slepen te verkleinen/vergroten. Je kan ze alleen volledig maximaliseren en dan zie je de rest niet.quote:
heel af en toe maar, dat is niet mijn grootste probleemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer, dat keek echt fijn. Maar haperen je streams niet?
Maar die doet het bij jou dus ook niet meer, begrijp ik dat goed?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/browsers/ werkt hier wel, maar is niet fijn in gebruik. Schermpjes zijn te groot en zijn niet dmv zijkanten trekken en slepen te verkleinen/vergroten. Je kan ze alleen volledig maximaliseren en dan zie je de rest niet.
http://www.spixtv.nl/ was fijner in gebruik, schermpjes pasten en kon je handmatig verkleinen en vergroten. Hierbij deed ik altijd het schermpje waar ik op dat moment naar luisterde vergroten en de rest klein er bij zetten zodat je ze wel nog in de gaten kon houden.
Ja dat begrijp je goed, krijg daar dit te zien (zowel in FF als in IE)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar die doet het bij jou dus ook niet meer, begrijp ik dat goed?
Ja, daar liep ik dus ook tegenaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat begrijp je goed, krijg daar dit te zien (zowel in FF als in IE)
[ afbeelding ]
Gisteren was er ook al een probleem met spix, na refreshen deden ze het niet meer. Na 22.00 uur was dit opgelost. Helaas, vanochtend deden ze niks meer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, daar liep ik dus ook tegenaan
Jammer , want tot gister geen enkel probleem, en wat jij beschreef, het was zo'n lekker handig formaat
wow, werkt perfect, topquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:21 schreef beequeen het volgende:
Een tip van mazaru. spix in FF en dan via Beeld-uitzoomen.
Die suggestie gaf ik eerder al eens in de COS, en mensen moesten per sé maar aan die code blijven sleutelen om die schermpjes kleiner te krijgenquote:
die suggestie heb ik dan gemist en je kan deze digibeet alles wijsmakenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Die suggestie gaf ik eerder al eens in de COS, en mensen moesten per sé maar aan die code blijven sleutelen om die schermpjes kleiner te krijgen
Je begrijpt dat zij op hun site ook gewoon kunnen zien van welke link de traffic komt? Dus of we nou spix roepen of niet, zij kennen die toch wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
Mensen, verwijder posts en qoutes. Straks liggen de streams er weer uit. Ze lezen mee.
Ow verrek de /b wel! Ik heb beeldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:37 schreef bamby het volgende:
Hier werkt spix prima in Chrome en in instellingen zelf aanpassen wat scherm grote betreft.En verder heb ik gewoon IE 8 en windows xp.Bedankt kwaliteit voor al je werk wat je er aan doet
Dat zal best, maar misschien iets minder snel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:36 schreef Papiergeld het volgende:
Je begrijpt dat zij op hun site ook gewoon kunnen zien van welke link de traffic komt? Dus of we nou spix roepen of niet, zij kennen die toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |